Ga naar inhoud

Hobby First Rabbit Balance


Pippelien

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

Ik lees al een tijdje jullie fijne ervaringen over alles rondom de nijntjes en dat is echt heel erg fijn!!

Ik heb me zojuist ook bijgevoegd, omdat ik met een vraagje zit wat betreft de Hobby First Rabbit Balance konijnenvoer.

( de nieuwe variant )

Wij hebben 2 schatten van blauwe Franse hangoren, 1 voedstertje van bija een jaar en een rammetje van een half jaar.

Ik ben voor hun op zoek naar groot formaat verpakkingen van de Hobby First Rabbit Balance, zo rond de 15 kilo. Heeft iemand een ideetje waar ik dit zou kunnen kopen?

 

Alvast super bedankt!

 

Fijne dag!

 

Groetjes van de blauwe hangoortjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk zou ik dat niet doen. Ik weet ook niet hoe groot je bewaarton is? Maar via bijvoorbeeld brekz krijg je korting als je meer zakken koopt. Koop er een aantal en dan kan je weer even vooruit. Stel we gaan uit van een gewicht van 5 kilo is dat 50 gram per konijn. Dat is dus 100 gram. 10 dagen is een kilo dan ben je dus in een maand 3 kilo voer kwijt. Mijn konijn doet ook een maand met haar zak voer van 2 kilo, (tegenwoordig iets langer) ik heb wel eens 5 kilo gekocht, die brokken vind ze aanzienlijk minder lekker als ze langer in de ton liggen. Jij wilt een zak voer kopen waar je 5 maanden mee vooruit kan, persoonlijk zou ik 1 zak voer in de 2 maanden openmaken. Dus dat is hooguit 6 kilo wat je dan zou kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Hallo Hoi:

Persoonlijk zou ik dat niet doen. Ik weet ook niet hoe groot je bewaarton is? Maar via bijvoorbeeld brekz krijg je korting als je meer zakken koopt. Koop er een aantal en dan kan je weer even vooruit. Stel we gaan uit van een gewicht van 5 kilo is dat 50 gram per konijn. Dat is dus 100 gram. 10 dagen is een kilo dan ben je dus in een maand 3 kilo voer kwijt. Mijn konijn doet ook een maand met haar zak voer van 2 kilo, (tegenwoordig iets langer) ik heb wel eens 5 kilo gekocht, die brokken vind ze aanzienlijk minder lekker als ze langer in de ton liggen. Jij wilt een zak voer kopen waar je 5 maanden mee vooruit kan, persoonlijk zou ik 1 zak voer in de 2 maanden openmaken. Dus dat is hooguit 6 kilo wat je dan zou kopen. 

 

Ik koop ook zakken van 10 kg. Die zijn naar verhouding een stuk goedkoper en prima voor een aantal maanden te gebruiken, mits je de brokken droog en luchtdicht bewaard. Het maakt mijn konijnen in ieder geval niet uit of de zak één dag of twee maanden in gebruik is. 🙂

 

@Pippelien Heb je al op internet rondgekeken? Soms moet je even goed zoeken. Ik gebruik zelf andere biks dus ik kan je helaas niet verder helpen. 😉

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Pippelien:

 

 

Ik ben voor hun op zoek naar groot formaat verpakkingen van de Hobby First Rabbit Balance, zo rond de 15 kilo. Heeft iemand een ideetje waar ik dit zou kunnen kopen?

 

Nergens, dat voer word namelijk alleen maar in kleinverpakking geproduceerd.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .