Ga naar inhoud

Kliko niet zichzelf


Gast

Aanbevolen berichten

Kliko is vandaag, zo lijkt het, niet zichzelf. Vanochtend toen ik de ren instapte lag hij uitermate relaxed op de wc-bak. Nou kijk ik daar niet raar van op, want hij haalt wel meer van dat soort malle fratsen uit. Wat ik wél

raar vond is dat hij niet meteen naar mij toe kwam vliegen voor z’n “Ik heb een lege maag en een ochtendhumeur dus geef NU mijn snoepje en vul die bak brokken en er vallen geen zwaar gewonden”-actie zoals gebruikelijk. Dan staat hij echt op z’n achterpoten en met z’n voorpoten tegen m’n benen aan te duwen dat ik moet opschieten (en let ik niet op mis ik een hap uit m’n vinger 😶)

Nee, vanmorgen bleef hij daar liggen, in de wc. Hij pakte ook het snoepje niet aan, maar ze vinden deze niet zo heel lekker dus daar was ik niet meteen van in de stress. Spook zat ook wat timide in het hok dus ik vermoedde dat het de harde wind was die redelijk vol op de ren staat. 
 

Uurtje later ben ik nog eens gaan kijken en toen zaten ze samen in het hok. Dus voor mij op dat moment oké. 
 

Vanmiddag rond 15.30 uur ben ik ze groente en hun avondportie biks gaan geven en de wc leeg gaan gooien. 
Kliko en Spook zaten samen opnieuw wat timide in het hok. Spook half over Kliko heen. Snoepje aangeboden, maar Kliko wilde ook nu geen snoepje terwijl dit zijn favoriet is. Hij ging ook niet naar beneden toe om de groenten te eten. 
De keutels in de bak zagen er wel goed uit, heb ook geen klodders zien liggen. 
Nog even m’n vinger in het kuiltje achter z’n oren gehouden maar had niet het idee dat het veel

hoger of juist veel lager voelde qua temperatuur. 
 

Ik hoop dat hij wat van z’n padje is door de storm en zich morgen beter voelt. Zo niet gaan we naar de DA. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marjoleink ik heb geen idee, zulk schitterend weer om buiten in de ren te gaan zitten was het niet ( 😇) en ik ben om 16.00 uur met  migraine m’n bed in gegaan. De keren dat ik wat aanbood bliefde hij het in ieder geval niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt toch de storm geweest te zijn. Het waait nu met vlagen nog flink (Almere hè, daar woeit het altijd wel) maar Kliko is wat meer buiten zijn hok en vanochtend moest ik weer uitkijken voor m’n vingers bij het ochtend-koekje 😅 En hij jatte ook het koekje van Spook weer af, tenminste dat probeerde hij en dat leverde hem een rechtse hoek van Spook op 🤣

Er was ook gewoon weer goed gekeuteld, maar dat was er gister natuurlijk ook wel.  

 

Ga nu Skittles en Yoda uitlaten en ze dan hun groenten geven. Kijken wat hij dan doet qua eten.
Net moest ik langs de ren om verse tuinaarde voor de regenwormen van Bowser te pakken en Kliko zat op z’n gat op het dak van het buitenhuis te kijken wat ik aan het doen was. Dus hij is een stuk alerter. Hij is nu gewoon weer Kliko gelukkig. 🙃

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .