Ga naar inhoud

Wie heeft het oudste konijn op dit moment?


Evee

Aanbevolen berichten

Zelf zal ik het niet zijn, maar ik heb best wel wat oude 10+ konijntjes gehad. Ik ben dus wel eens benieuwd wie op dit moment het oudste konijn heeft op bunnybunch! 

 

Charlie is het oudste konijn bij mij op dit moment, zij is 7 jaar oud. Joris is nu 6, maar wordt in april ook 7. Van Harold weet ik het echt niet, hij komt over als een ouder konijn maar is een vondeling, totaal geen idee dus. Brenda is de jongste hier, zij is van december 2015 en is nu 4. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er ook wel aan of je een groot konijn hebt of een dwerg. De grotere worden vaak minder oud.

 

Hubbel is 5,5 jaar (geschatte geboortedatum is juni 2014). Hij is een middenmaat kruising van 3,5 kilo.

Lien is van april 2015 en wordt dus hopelijk in april 5 jaar. Als je op internet kijkt naar wat de maximale leeftijd van een Franse hangoor is, dan lees je vaak 4-5 jaar. Een dwerg is dan in de kracht van zijn leven, maar een Franse dus al echt oud.

Nu zijn er ook wel verhalen van Fransen van 7 of 8 jaar en Lien is vrij klein voor een Franse dame, dus we hopen dat ze hier nog een poosje rond mag huppelen, niet in de laatste plaats voor haar mannetje Hubbel. Ze zijn zo enorm gek op elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .