Spring naar bijdragen
D&D

Konijntjes knagen aan gordijnen

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Mijn twee lieve konijntjes wil ik elke dag graag lekker laten rondlopen in de woonkamer, maar ze zitten telkens alleen aan mijn gordijnen te knagen..

Heeft iemand tips waardoor ze dit niet doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vind je je gordijnen mooi? Mooier dan je vloerkleed? Konijnen gaan vanzelf aan dingen knagen. Als ze je gordijnen niet meer hebben word het wel wat anders. Zorg dus dat ze wat hebben om aan te knagen. Een lentehuisje, of gewoon simpelweg een kartonnen doos. Wat ik zelf altijd deed is boven bij de gordijnen ergens aan de rails of iets een touwtje vastmaken, en het touwtje moet je met bijde kanten vastmaken aan de rails (of iig ergens bovenaan) en dan heb je een lus. Daar hang je het uiteinde van je gordijn doorheen. Dan hangt hij niet meer op de grond. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Hallo Hoi 

Ik ben zelf geen vloerkleed! Ze knagen al gelukkig niet meer aan de planten en snoeren. Heb wel zo’n karton stuk waar ze helemaal op los kunnen gaan, maar ze gaan dus ook graag de hoeken in van de gordijnen en erachter rennen.. Zal eens kijken naar je tip!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites