Spring naar bijdragen
Hallo Hoi

Kleine hamstervraagjes

Recommended Posts

Hamsters doen nou eenmaal gekke dingen. Maar om nou voor elk wissewasje een topic te openen... Daarom dit topic. Hier kan je al je korte hamstervragen stellen. 

Ik trap hem gelijk af met een vraag. Welke hamsterziektes bestaan er waarbij ze stuiptrekkingen krijgen?? Boaz heeft ze maar ik heb nog geen oorzaak kunnen vinden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien heeft hij epilepsie? Als jouw hamster al rond de 1,5-2 jaar oud is, dan krijgt hij symptomen van ouderdom. Probeer hem zoveel mogelijk aandacht te geven. Hamster zijn soms best fragiel. Je had toch ook een keer gezegd dat boaz ineens veel afviel? Misschien moet je een tripje naar de dierenarts gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Nikki15:

Misschien heeft hij epilepsie? Als jouw hamster al rond de 1,5-2 jaar oud is, dan krijgt hij symptomen van ouderdom. Probeer hem zoveel mogelijk aandacht te geven. Hamster zijn soms best fragiel. Je had toch ook een keer gezegd dat boaz ineens veel afviel? Misschien moet je een tripje naar de dierenarts gaan.

Boaz is van mei 2019. Nog geen jaar dus. 

Wellicht is de dierenarts een optie. Maar probeer maar eens een dierenarts te vinden met verstand van hamsters

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

O oeps. Ik dacht dat dat hij ouder was. als het niet tijdelijk is, dan kan het een erfelijke ziekte zijn. Want zulke kwaaltjes komen niet vaak op een jonge leeftijd voor.  Ik ga proberen te helpen, maar ik weet het ook niet zo goed. Is hij toevallig gevallen dat hij net met zijn rug ergens op is geland? Dat zijn ruggenwervel is aangetast? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Nikki15:

O oeps. Ik dacht dat dat hij ouder was. als het niet tijdelijk is, dan kan het een erfelijke ziekte zijn. Want zulke kwaaltjes komen niet vaak op een jonge leeftijd voor.  Ik ga proberen te helpen, maar ik weet het ook niet zo goed. Is hij toevallig gevallen dat hij net met zijn rug ergens op is geland? Dat zijn ruggenwervel is aangetast? 

Denk het niet. Hij is nooit van grote hoogte gevallen. Het is een dierenwinkel hamster. Erfelijke ziektes is dus een grote kans

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites