Spring naar bijdragen
Evee

Foto's gevraagd voor de website en social media!

Recommended Posts

Elk jaar vragen wij onze volgers & leden om ons leuke konijnenfoto's te sturen die wij mogen gebruiken op onze website en social media. Heb jij leuke, bijzondere, gekke, mooie of nuttige foto's die wij mogen gebruiken?  Het mogen foto's over allerlei konijngerelateerde dingen zijn, maar ook knaagdieren! We stellen geen minimale eisen, maar de foto's moeten natuurlijk wel bruikbaar zijn (dus scherp en niet heel klein van formaat).

Je kan ze posten onder dit bericht, hoewel dat lastig kan zijn met de foruminstellingen voor het uploaden van afbeeldingen (een linkje naar een gedeeld album plaatsen kan bijvoorbeeld ook) of emailen naar info@bunnybunch.nl

We vermelden jouw naam in de foto en eventueel ook de namen van de konijnen die te zien zijn op de foto, als je dat er bij vermeld.

We gebruiken de foto's voor social media ongeveer een jaar, daarna niet meer, om te voorkomen dat we mensen soms verdriet doen met foto's van konijntjes die er niet meer zijn. Op de website (bijv. bij informatieve artikelen) kan het zijn dat foto's wel langer op de website staan.

Alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik had er wel 100.... maarja die zijn nu allemaal verloren. ik ga wel even kijken of ik binnenkort een nieuwe fotosessie kan houden via mijn broer zijn camera. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alles wat op mn insta (volgens mij volg je me al) staat mag je wat mij betreft gebruiken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb er al aardig wat gekregen, maar nog niet genoeg voor het hele jaar 😉

Ik kan bijvoorbeeld nog foto's gebruiken van

• Gelukkige konijnenkoppels/groepjes
  • Seizoensfoto's: zomerfoto's (bijv. zomerproof maken verblijf), winterfoto's (sneeuw?), herfstfoto's, lentefoto's.
  • Konijntjes met accessoires zoals op een toiletbak, met speeltjes, huisjes, tunneltjes, icepod, heatpad enz.
  • Blije konijntjes in ruime verblijven, gewoon goed kloppende foto's van hoe het wel hoort dus 🙂
  • Eetfoto's (hooi, brokjes, groenvoer, knaaghout, kruiden).

Je mag ze posten, maar mailen naar info@bunnybunch.nl of whatsappen naar 06 83 712 457  mag ook 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee Ik zal eens in mijn archief duiken. Ik heb zo ontiegelijk veel konijnenfoto's op mijn telefoon staan, dan er vast wel iets bruikbaars bij moeten zitten. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wen blij content konijn

20190823_193655_resized.jpg

En wat productreclame voor de gevulde klomp

20200226_101337_resized.jpg

En lekker realistisch met de rommelige verblijven 😉 

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kan het even aan het instagram account flip_and_pip vragen. En anders kan ik het ook wel even voor je vragen. Zelf heb ik helaas geen scherpe foto's

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ga morgen naar het AC ik zal eens vragen of ik je de foto's mag opsturen van de bomma , stampertje en de rosse .

ik heb zelf ook filmpjes heb je daar ook interesse in ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt!

In eerste instantie alleen in foto's 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 26-2-2020 at 10:03 zei Evee:

Ik heb er al aardig wat gekregen, maar nog niet genoeg voor het hele jaar 😉

Ik kan bijvoorbeeld nog foto's gebruiken van

• Gelukkige konijnenkoppels/groepjes
  • Seizoensfoto's: zomerfoto's (bijv. zomerproof maken verblijf), winterfoto's (sneeuw?), herfstfoto's, lentefoto's.
  • Konijntjes met accessoires zoals op een toiletbak, met speeltjes, huisjes, tunneltjes, icepod, heatpad enz.
  • Blije konijntjes in ruime verblijven, gewoon goed kloppende foto's van hoe het wel hoort dus 🙂
  • Eetfoto's (hooi, brokjes, groenvoer, knaaghout, kruiden).

Je mag ze posten, maar mailen naar info@bunnybunch.nl of whatsappen naar 06 83 712 457  mag ook 🙂

Vind je het prima om zelf even op m’n insta te kijken? Of zal ik de moeite nemen binnenkort (wanneer heb je het nodig?) wat leuke foto’s die aan de criteria voldoen te mailen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Rifca:

Vind je het prima om zelf even op m’n insta te kijken? Of zal ik de moeite nemen binnenkort (wanneer heb je het nodig?) wat leuke foto’s die aan de criteria voldoen te mailen? 

Er zit geen limiet aan tot wanneer ik het nodig heb 🙂 Meestal plaats ik 1x per jaar een oproepje, en die foto's gebruik ik dan ongeveer een jaar. Na dat jaar vraag ik weer om nieuwe foto's omdat ik mensen ook geen pijn wil doen met foto's van overleden konijntjes xjaar na overlijden.

Als je ze zelf wil mailen, graag 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je nog foto's nodig? Ik heb in het archief nog wel een aantal kwalitatief goede foto's, als je wil kan ik daar vd week wel even induiken. 

Ook heb ik nog wel een aantal sneeuwfoto's van jaaaaren terug (vroegâh, toen er nog weleens flink wat sneeuw viel 😍)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites