Ga naar inhoud

JR Farm kruiden/gedroogte dingen


Momofbuns

Aanbevolen berichten

Heb net deze 2 + nog 6 zakjes andere kruiden zakjes binnen. Besteld zooplus. 

 

Jr farm groente droom

JR farm veldkruiden

 

Zie ik dus in de ingrediënten staan "aardappel" en bij de andere een hoop graan soorten..... 

Heb de rest niet echt gelezen. Dacht dat we lekker bezig waren. Niet dus :P. Voortaan beter lezen. Maar wat ik me dus afvroeg he? Is dit überhaupt wel verstandig om het te verkopen als "bijvullend voer voor knaagdieren" ik zie zo als ik ff snel lees dat er wel meerdere dingen op staan die ik bijvoorbeeld een hamster/Gerbil/ Cavia niet zou geven. Waarom ligt het dan nog in de schappen? (Ps. Geen haat aub. Vraag het me af hoe dit werkt) 

aangepast door Evee
links verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik stel mijzelf die vraag al jaren.

 

Het aanvullend diervoer moet er wettelijk gezien opstaan als het geen 100% voeding is waarop de diersoort kan overleven. Dat staat op alles wat snack / lekkernij is voor dieren. 

 

Maar de ingrediënten? Tja, daar verbaas ik mij al jaren over. Granen en aardappel zijn goedkope ingrediënten, ze verdienen er op. En er zijn geen regels die het verbieden om te verkopen. Geld zal dus de voornaamste reden zijn, vermoed ik. Zoals altijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Evee:

ik stel mijzelf die vraag al jaren.

 

Het aanvullend diervoer moet er wettelijk gezien opstaan als het geen 100% voeding is waarop de diersoort kan overleven. Dat staat op alles wat snack / lekkernij is voor dieren. 

 

Maar de ingrediënten? Tja, daar verbaas ik mij al jaren over. Granen en aardappel zijn goedkope ingrediënten, ze verdienen er op. En er zijn geen regels die het verbieden om te verkopen. Geld zal dus de voornaamste reden zijn, vermoed ik. Zoals altijd. 

Ik heb wel een zak opengemaakt klein beetje bij de brokjes gedaan die ze savonds krijgen. Deze was naar mijn idee het minst erg. Wat ik met de andere zakken ga doen? Denk de prul in. De groene bak is weer geleegd dus kan hem mooi weer vullen 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .