Spring naar bijdragen
Pablo&Lola

Onderbak gezocht

Recommended Posts

Hoi allemaal, 

Ik ben op zoek naar een onderbak van bijvoorbeeld een (konijnen)kooi oid, die ik als toilet voor de konijnen kan gebruiken. Het liefst een bak van minstens een meter lang. Wie o wie heeft er nog eentje staan? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hallo Hoi:

Je zou op marktplaats kunnen kijken. Zelf heb ik alleen maar de onderbak van de duna fun. Die is niet groot genoeg. 

Ik heb inderdaad ook op Marktplaats gekeken, maar helaas momenteel niets in de buurt te vinden. Eerlijk gezegd zoek ik ook liever niet konijngerelateerde spullen op Marktplaats, want ik word altijd erg triest van alle advertenties met gratis af te halen konijntjes die er tussen staan... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Pablo&Lola:

Ik heb inderdaad ook op Marktplaats gekeken, maar helaas momenteel niets in de buurt te vinden. Eerlijk gezegd zoek ik ook liever niet konijngerelateerde spullen op Marktplaats, want ik word altijd erg triest van alle advertenties met gratis af te halen konijntjes die er tussen staan... 

Das waar. Ik heb hier nog een onderbak, maar die word voor mijn nieuwe hamster. Loop is door er ikea. Genoeg platte opbergdozen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb vandaag bij de Gamma, Praxis en Karwei gekeken, maar alle grote, platte opbergboxen hadden wieltjes en het is natuurlijk niet de bedoeling dat het toilet straks door de ren rolt, hahaha. De bodem van de bedrollers vond ik overigens ook niet erg stevig. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Heb vandaag bij de Gamma, Praxis en Karwei gekeken, maar alle grote, platte opbergboxen hadden wieltjes en het is natuurlijk niet de bedoeling dat het toilet straks door de ren rolt, hahaha. De bodem van de bedrollers vond ik overigens ook niet erg stevig. 

Ik heb toen gewoon met een slijptol die wieltjes afgevlakt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan op zich wel losse onderbakken voor kooien bestellen, via mijn leveranciers, maar ze zijn vrij prijzig (20+ euro), een flinke ikea opbergbak is een stuk goedkoper. Of een wasmachine lekbak (die hebben ze bij bouwmarkten, vaak voor 10-15 euro).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties! 

@Lienappelsien Een meter lang is inderdaad vrij onhandig met schoonmaken, haha, maar die lengte had ik maar even aangenomen omdat de open kattenbak van +/- 60 cm toch wel erg klein is voor m'n reus (ze plast er vaak naast...). Een lengte van 80 cm zou misschien ook al een hele hoop schelen, dus bedankt voor de tip, ik ga 'm bekijken! 😊

@Evee De onderbakken zijn inderdaad vrij prijzig, zeker als je het traliewerk verder niet nodig hebt. 😉 Ik heb ook naar een lekbak gekeken, maar zoek toch meer een rechthoekige vorm ivm de praktische ruimte in de ren. Ik zal me even gaan verdiepen in de IKEA opbergbakken, maar zou ik je een pb mogen sturen als ik toch interesse in een onderbak heb? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites