Spring naar bijdragen
Lotteh

Help! Hamster zat in verkeerde kooi! Nu zwanger?

Recommended Posts

Onee. Wat heb ik gedaan!!! Ik heb 6 hamsters met allemaal een eigen kooi, nu deed ik vandaag de kooi van mijn Syrische hamster man open. En ik kan geen hamster vinden!! Even later doe ik de kooi van mijn Syrische hamster dame open. En til het huisje op. En ja hoor daar liggen ze samen in het huisje! Ik heb waarschijnlijk gisterenavond het mannetje in de verkeerde kooi gedaan na het loslopen. (Ze zien er bijna precies hetzelfde uit dusja) ik voel me zo slecht! Ik was gisteren zo moe en had hem er niet uit moeten halen. ze hebben ongeveer 24 uur samen gezeten. Hoe groot is de kans dat ze zwanger is? Ik ben zo bang! Ze is een 5 maanden oud vrouwtje en Het mannetje is 6 maanden oud ze zitten nu uiteraard weer appart. Het mannetje is helemaal zwart met 1 klein wit vlekje. En het vrouwtje is schildpad.. het gene waar ik me zo druk over maak ik vooral dat ze nog naar 106 gram weegt. Dat is toch te weinig? Al helemaal om kinderen te kunnen baren.. Maar wat kan ik verder doen?
Groetjes Lotte

PS. Ik was net zo blij dat ze niet zwanger bleek te zijn toen ik haar kreeg en nu dit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zei je in een ander topic niet dat je bewust een “pretnestje” wilde?

Ik zou de DA even bellen wat je het beste kan doen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze zijn 1 keer in de zoveel dagen vruchtbaar. Als je geluk hebt, dan is ze niet zwanger. Anders zie je over een maand baby's lopen. Je kan niet echt zien dat ze zwanger zijn tot op het laatste moment. Dan zie je echt een peer vorming lichaam.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De regels die we hanteren hier op het forum met betrekking tot fokken van konijnen, gelden ook voor het fokken van andere diersoorten. Dat is de reden dat je topic een slotje heeft gekregen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .