Spring naar bijdragen
MollyEnPeter

Buiten koppel Molly en Peter zoekt liefdevol forever home

Recommended Posts

Ons mooie lieve zwart-wit koppeltje Molly en Peter zoekt een huisje waar ze met hun tweetjes de rest van hun leven nog heerlijk buiten konijn kunnen zijn. Ze zijn beiden in 2014 geboren. Beiden zijn geholpen en worden jaarlijks ingeënt.. Het herplaatsen heeft geen haast. Ze hebben het goed in mijn ogen. Wij willen hierna geen konijnen meer. Ik gun het hun beiden om samen nog een tijd gewend te zijn in een nieuw buitenhuis met veel ruimte en met wellicht meer konijnen. Maar dat laatste is wat moeilijker natuurlijk. Dan kan er als het zover is van daaruit een nieuwe koppeling gemaakt worden. En wordt voorkomen dat 1 van hen die dan alleen achterblijft ook nog moet wennen aan een nieuw huisje. 

Als er nog tips zijn hoe dit op een andere manier beter aan te pakken of wellicht andere fora of sites of.... dan hoor ik het graag. Alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ohh ik vind hollandertjes altijd zo leuk om te zien! Maar helaas, twee rennen die beiden bezet zijn op het moment, geen plek dus voor extra nijnen.

Veel succes met de zoektocht gewenst in ieder geval! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Buiten konijnen kunnen wel binnenkonijnen worden 😉 Een drietal maken is dan weer lastiger...

Ik neem aan dat je bekend met de (konijnen)opvang? Ik begrijp dat je geen haast hebt, maar wellicht kunnen ze je helpen met de bemiddeling. Sommige asiels plaatsen bv ook advertenties voor dieren die nog bij hun baasje wonen. Dit zou je na kunnen vragen bij jou in de regio...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hai Rifca, ik heb zelf bij konijnen het gevoel dat ze het gelukkigst zijn buiten in een omgeving waar ze hun meest natuurlijke gedrag kunnen nabootsen? Dat is iedergeval wat ik heb nagestreefd voor mijn konijntjes... maar zoveel mensen, zoveel konijntjes, zoveel meningen, zoveel ervaringen etc☺️

Bedankt voor de tip 👍ik heb vandaag inderdaad verder ook nog een mail gestuurd naar de konijnenopvang in mijn buurt. De konijnenopvang waar ik mijn konijntjes vandaan heb is er helaas, noodgedwongen, mee opgehouden afgelopen jaar.😔

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites