Spring naar bijdragen
Rifca

2+2=veel gezelligheid

Recommended Posts

Omdat ik binnen afzienbare tijd hoop te gaan verhuizen - naar een in eerste instantie kleinere ruimte - heb ik de gok gewaagd m’n twee koppeltjes aan elkaar te introduceren. En dat had het volgende zeer verassende resultaat:

04F3D87B-F4DE-4273-A658-1C90BCE2DD78.jpeg.ba4247d38c880b9b167a81e297235e50.jpeg

beetje snuffelen en ontdekken

3CF45E8C-E9B9-4423-A354-D34051DC4580.jpeg.7608262827cd7255e6d021f894790813.jpeg

her en der wordt wat hooi gegeten 

A19C9525-611F-43CD-A3C4-D894EC282B05.jpeg.a677a39a32e7198d02d5b4d0981a3eaf.jpeg

En de bunnybunch 😁☺️

Ik had m’n vriend helemaal voorbereid op mogelijke oorlog, zijn ze meteen super lief voor elkaar. Sta je dan als “konijnen kenner”🤣. Faya en Cloony zijn allebij best dominant, Whoopy en Mo juist bijzonder rustig dus alles was te verwachten maar zo voorspoedig had ik niet durven hopen. Ze zijn niet een moment lelijk naar elkaar geweest. De twee mannen hebben wat proberen te rijden maar er is ook al flink gewassen! Ze lijken het helemaal gevonden te hebben met elkaar. Betere foto’s volgen hopelijk snel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ja! Dat is grappig en een meevaller. Sinds wanneer zitten ze samen? Gisteren?

Het ziet er heel leuk uit 🙂 

16 uur geleden zei Rifca:

Ik had m’n vriend helemaal voorbereid op mogelijke oorlog, zijn ze meteen super lief voor elkaar. Sta je dan als “konijnen kenner”🤣

🤣 ach ja, konijnen. Er is soms geen peil op te trekken...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Lienappelsien:

Nou ja! Dat is grappig en een meevaller. Sinds wanneer zitten ze samen? Gisteren?

Het ziet er heel leuk uit 🙂 

🤣 ach ja, konijnen. Er is soms geen peil op te trekken...

Ze zitten sinds zaterdag samen. Ik heb ze dus twee dagen goed in de gaten kunnen houden. Vandaag zijn ze alleen thuis.

Konijnen doen inderdaad graag verassend lijkt het wel. Bij de koppeling met Mo was Whoopy ineens een stuk assertiever dan verwacht (nog niks spectaculairs hoor, maar hij deed een paar dappere pogingen tot rijden 😂). De koppeling tussen Faya en Cloony was destijds best een dingetje. Nu met z’n vieren heb je er geen kind aan... Natuurlijk had ik wel verwacht dat het goed kon gaan, anders had ik het natuurlijk  nooit geprobeerd. Maar dit overtreft mn verwachtingen ☺️😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites