Spring naar bijdragen
Hildebrand en Poek

Ruzie

Recommended Posts

Hoi,

Ik was vandaag met een vriendin (nu geen vriendin meer) aan het praten over mijn klas. Ik zei dat ik deze klas niet leuk vond omdat we hele stomme jongens hebben in onze klas. 
Toen werd ze gelijk helemaal boos (maar dan ook echt razend) om niks omdat ze haar klas stommer vond.
En toen ging ze naar een vriendin die in mijn  klas zit toe en zeggen dat ik haar een rotwijf vond! 
En nu is ze die vriendin die denkt dat ik haar een rotwijf vind helemaal boos om iets wat niet had hoeven gebeuren!
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet oplossen. Ik ben die vieze verrader  sowieso kwijt, ze kan niet meer op een tweede kans rekenen.
Maar ik weet niet hoe ik het met de andere vriendin kan oplossen! Ze geloofd niet dat ik het niet had gezegd .
Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Herkenbaar... Ik weet alleen ook niet zo goed hoe je het op kan lossen. Bij mij in de klas ging het toen rond dat ik een meisje de dood toe had gewenst. Maar dat was niet zo. Als mensen het aan mij vroegen negeerde ik het of zei ik relaxt dat het niet zo was, of juist heel sarcastisch dat het wel zo was. Op een gegeven moment vonden ze er geen lol meer aan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeh wat ben ik blij dat ik van school af ben. In ieder geval dat ik niet aanwezig hoef te zijn op mijn opleiding behalve voor de examens. Ik heb sowieso een hekel aan de meeste meisjes. Altijd drama 🤔

Ik zou het gewoon laten rusten. Blijf wel vriendelijk en dicht bij jezelf. De waarheid komt uiteindelijk toch boven tafel. Mocht die vriendin heel belangrijk voor je zijn zou ik het een keer proberen uit te praten, mocht ze je niet geloven weet je ook weer hoe zij over jullie vriendschap denkt

bewerkt door Sidje
Rare typefout

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou het, hoe moeilijk ook, voor nu even laten rusten en afkoelen. Op een moment komt er vanzelf gelegenheid om de gene die zich verraden voelt aan te spreken en jouw kant te vertellen. Ga je nu praten gooi je olie op het vuur. 

Overigens, je staat er niet om te springen en dat snap ik, maar ik zou die ‘verrader’ juist wél aanspreken op haar gedrag. Alleen dan wel 1 op 1. Daar zou ik bij beide voor kiezen trouwens, 1-op-1. Dus geen horde giegelende meiden er nog bij 😉

Succes!! 🙃

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites