Ga naar inhoud

Nestje maken met een andere ram


Binky09

Aanbevolen berichten

Hallo, wij hebben sinds September twee hele leuke lieve Konijntjes. Naja, hadden... helaas is er afgelopen weekend eentje zeer onverwachts overleden (waarschijnlijk een zwak hartje vanaf de geboorte). Wat betekent dat we er nu nog eentje hebben, Binky.

 

Omdat ik het super zielig vind voor hem wil ik er graag een nieuw konijntje bij, een voedstertje.

 

In de toekomst zouden wij ook graag eenmalig een nestje willen, als onze tuin is verbouwd en we er meerdere hokken kunnen plaatsen.

 

Nu is mijn vraag: Als wij dat dan willen doen, moeten wij ons nieuwe voedstertje laten dekken. Weet iemand een beetje hoe dit dan in zijn werking gaat na het dekken? Moeten ze direct in aparte hokken? Kan de voedster na de bevalling weer in het hok bij het rammetje? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom op Bunnybunch! Wat sneu dat je konijntje onverwachts is overleden, sterkte daarmee. 

Op dit forum zijn we echter tegen het fokken van/met konijntjes. Ik weet niet of je weleens een kijkje hebt genomen in een willekeurige konijnenopvang? Die zitten over het algemeen overvol met zoveel leuke lieve konijntjes. Waarschijnlijk zit er best een hele goeie match tussen voor jouw rammetje nadat deze gecastreerd is. 

 

Omdat je het over meerdere hokken hebt denk ik dat je meerdere konijnen wil houden? Op Bunnybunch staat heel veel informatie over het houden van konijnen, wat is belangrijk bij de huisvesting en het matchen van een leuk konijnenvriendje. 

https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen/ lees deze info gerust even door. 

 

Je kunt een nieuw topic openen met betrekking tot het koppelen van jouw rammetje, dit topic moet ik helaas sluiten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .