Ga naar inhoud

Urine konijn


Britt123

Aanbevolen berichten

Hallo

ik heb een vrouwelijke konijntje van 10 weken oud ik heb het konijntje nu 5 dagen en ik rook de hele tijd een hele vieze lucht dus ik ben het hok gelijk gaan schoonmaken en toen ik de hooi weg haalde kwam echt een hele vieze urine geur af rook wel naar vis 🤢 

Ruikt de urine gewoon altijd zo vies bij een vrouwelijke konijntje....... want ik heb wel aantal keren een mannelijke konijn gehad maar het Rook nooit zo vies als nu bij deze konijntje 

 

mvg britney 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ruikt normaalgesproken niet naar vis. Ziet het er wel normaal uit? Heeft ze een bepaalde plek waar ze plast of doet ze dit overal? Het is fijn om haar zindelijk te maken zodat ze het op 1 plek doet. Die plek kun je dan een keer per twee dagen (bijvoorbeeld) schoonmaken en dan heb je sowieso geen last meer van de lucht. Je kunt dit even doorlezen: 

https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-gedrag-opvoeding/post/konijnen-zindelijk-maken/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .