Ga naar inhoud

Wat is dit?


tam86

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Konijnen123:

Ik weet niet, heb je planten in het huis? Of zitten ze buiten? Als ze buiten zitten kan het in het hok gewaaid zijn. Of het hoort bij het hooi.

Ze zitten buiten. Ik denk dat het in het hooi zat, omdat ik ook gele bloemblaadjes in het hooi vond. Op internet zag ik iets van een gele lis. Wat enorm giftig is!!! Ik schrok me dood dus. Vandaag heb ik de konijnen goed in de gaten gehouden. Regelmatig controleren of ze nog eten etc. Al ruim 24u voorbij en ik merk geen verschil. Hopelijk blijft het zo. Wat was ik bang!

 

6 uur geleden zei happy211:

Het lijkt een beetje op een stuk maisstengel. Het kan per ongeluk in het hooi terecht gekomen zijn doordat het op de wei lag toen er gemaaid werd. Maar een beetje slordig is het wel, zo'n groot stuk zou je verwachten dat dat er in de fabriek wel uitgevist wordt.

Ja erg slordig! Ik ga er iets van zeggen idd.. stel dat het echt een gele lis is en ze het ophadden gegeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .