Spring naar bijdragen
Eefje

Onze Frits

Recommended Posts

Onze Frits had al twee jaar last van snot, alles geprobeerd van elke antibiotica op de markt tot een kijkoperatie bij Evert-Jan in Utrecht, neusje regelmatig spoelen, maar beter werd hij niet. Wel hebben we het lang stabiel kunnen houden, hij was nog altijd een vrolijk kereltje. Tot een paar weken geleden. Hij had het benauwd, we zouden hem nog drie weken duplo geven, maar na twee weken behandeling was er geen verbetering. Hij kon alleen nog genieten van wat lekker eten, maar moest daarna uitpuffen. We konden dus niet anders dan hem laten gaan. Hij is heel rustig en snel tegen Betsy aan ingeslapen.. 

We hebben Frits 7.5 jaar geleden samen met zijn vriendin Wilma uit de opvang geadopteerd. Frits was in het bos gedumpt en heeft aan dat avontuur een stoer oor overgehouden. Ik viel als een blok voor hem, hij moest mee! Onze eerste konijntjes, gewapend met alle kennis van bunnybunch gingen we ze het beste leven geven dat we maar konden bedenken. Frits bleek gevoelig voor verstoppingen, we hadden ze nog geen week en zaten al savonds bij de dierenarts. Hij is altijd een brokkenpiloot gebleven, maar hij kwam er altijd bovenop. Frits was een avonturier, altijd op verkenning in huis. Als er een deur binnen huis open stond waren we hem altijd kwijt. Als we hem gevonden hadden sjeesde hij met een boel bokkensprongen voor ons uit terug naar zijn vriendin. Mooi spelletje vond hij dat! Verder was hij rustig, het allerliefste lag hij met zijn vriendin in de zon te snoozen. Een lief ventje, niet aanhankelijk naar ons toe, maar een grote liefde voor zijn vriendinnetjes. 

We hebben hem 7.5 jaar bij ons mogen hebben, en wat hebben we van hem genoten! Hij heeft een heel mooi leven gehad dat nog veel langer had mogen duren.. Wat heb ik gehuild.. Ook nu ik dit schrijf schiet ik natuurlijk weer vol. Ik troost me met de gedachte dat we het echt goed hebben gedaan met hem. We hebben geen steken laten vallen en kosten noch moeite gespaard. Op dit moment wil ik heel graag geloven dat hij lekker met Wilma in het zonnetje ligt bij de regenboogbrug. 

Dag lieve Frits, dankjewel voor de fijne jaren! We missen je ontzettend ❤️❤️❤️IMG_20200102_165415995.thumb.jpg.f9f3f7a47523c14348cf9ee259912093.jpgIMG-20190526-WA0003.thumb.jpg.e187818e630c8ed7240f1efdc8914425.jpgIMAG0392.thumb.jpg.cc910ddfc8be7145536abbcd8fa89156.jpgIMG_20190623_194117401.thumb.jpg.bc6da001b1fc95cfba745b27494d6516.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjulliewel! Ik heb onverwacht lieve kaartjes gekregen van vriendinnen en ook van de dierenarts. We missen Frits erg, maar hebben er vrede mee, hij heeft een goed leven gehad, en gezien de keren dat hij door het oog van de naald is gegaan heeft hij een mooie leeftijd mogen bereiken ❤️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites