Ga naar inhoud

Pijn?


Jenna

Aanbevolen berichten

Hallo mede konijnenliefhebbers! ♡

 

In tegenstelling tot andere dagen, zit woezel overdag stilletjes op 1 plek. Normaal als ik haar roep, komt ze meteen aanrennen, nu doet ze dat niet of na een kwartier roepen. Ditzelfde liet ze gister ook zien. Normaal is ze de hele dag bezig met rondlopen en hooi eten etc.

 

Echter eet en drinkt ze goed. In de avond rent ze enthousiast door de kooi bij het zien van eten en springt ook nog moeiteloos op de bank. Ook maakt ze af en toe nog een binky. Als ik aan haar buikje voel, reageert ze niet anders dan anders! In de avond is haar gedrag dus zoals altijd, maar zowel gister overdag als vandaag overdag is ze heel rustig en ligt ze uren achterelkaar op 1 plek. Omdat dit afwijkt van normaal maak ik mij toch een beetje zorgen.. 

 

 

Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel vreemd ja...  Misschien kan je haar even controleren. Goed glanzend vacht. Mooie droge ogen en neus. Kijk even naar haar gebit en luister naar haar buik. Als het goed is zou het zachte darmgeluiden maken. Als het helemaal stil is moet je zo snel mogelijk naar de dierenarts. Ik zou wel morgen even naar de dierenarts gaan voor een controle. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@konijn123 dat ziet er allemaal goed uit! Moet zeggen dat ze net al goed wakker was en door de ren hupste! Dus ik houd het goed in de gaten. Ook heb ik telefonisch contact gehad met de dierenarts. Daar gingen ook geen alarmbelletjes rinkelen, afgaande op mijn verhaal natuurlijk. Bedankt voor t meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .