Ga naar inhoud

Voernijd? Extreem enthousiast bij eten.


Nathalievds

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Ik heb al een aantal keer van me laten horen met verschillende vragen. 

Hier komt er nog eentje. 

Wij hebben 2 rammetjes. ( weet het, al veel reactie op geweest. Het gaat super goed samen ). Wij geven vaak groenvoer uit de hand. Ook heb ik een begin gemaakt met clickertraining. Clicker in huis. Appel in kleine stukjes als beloning. Alles wat we nodig hebben is er. Alleen nu de vraag. Als we bij ze gaan zitten of om groenvoer te geven of om met ze te trainen. Gaat het mis. Ze zijn zo gefocust op het eten dat er eigenlijk geen beginnen aan is. Ze bijten niet. Ze brommen niet. Alleen gaan ze op onder en als het kan zelfs door je om maar opzoek te gaan naar het eten.  Ook als we bij ze  gaan zitten zonder eten zijn ze helemaal gefixeerd op het zoeken van het eten. Is dit normaal, misschien voor hun leeftijd? ( 7 maanden en 6 maanden) ze krijgen altijd gewoon voldoende eten. Veel hooi, groenvoer  en 20 gram bix per konijn per dag ( zijn mini pooljes 1.3 kg en 1.1 kg. ) hebben jullie tips? Of is dit gedrag normaal?? 

 

Dankjewel voor het lezen en antwoorden. 

Groetjes Nathalie 

20200104_194801.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .