Evee Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Hier is het wel altijd een "wie verovert de wc"-strijd als ze schone bakken hebben, dan willen ze allemaal de eerste keutel er in leggen 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Hahaha wat grappig al die eigenwijze konijnen 😂😂 Hier is Fluffy de grootste poep machine van de twee. Ongelooflijk hoeveel dat beest kan poepen. Eén van zijn bij namen is dan ook poepie nijn 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Net terug van een bezoekje bij de spoed-dierenarts met Apollo, de arme schat wilde al de hele dag niets eten, blijkt flinke haken hebben en ook onderkoeld te zijn. De gebruikelijke injecties gekregen en medicijnen voor mee naar huis, nu zijn temperatuur weer op orde krijgen en zorgen dat er wat eten naar binnen gaat. Maar ik twijfel wat ik moet doen met Artemis. Binnen is veel te warm voor haar en dan kan ik minder goed in de gaten houden of Apollo eet en keutelt. Maar in haar eentje buiten is ook niet fijn (te koud voor haar en het knalt hier toch flink ondanks het vuurwerkverbod dus dat wordt nog wat vanavond). En Apollo zal veel steun hebben aan haar. Wat is wijsheid? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Ach gossie wat vervelend met oud en nieuw! De haken zijn vanwege zijn toestand nog niet weggehaald of wel? Super rot zeg. Hopelijk gaat er steaks wel wat voer in, alles lekker klein aambieden en kruiden geven? Erwtenvlokken blijven ze bij mij ondanks grote haken altijd eten, heel raar, maar misschien werkt dat bij Artemis ook? Arm ding! Lastig idd wat je met Apollo moet doen. Ik kan dat niet zo goed inschatten. Het is heel sneu als ze alleen moet zitten en ze kunnen elkaar steun geven inderdaad, maar ik weet niet hoe erg het is als zij terwijl ze in orde is in de warmte zit... Misschien is naar binnen halen beter gezien de stress, heeft zij snel last van gas of iets? Misschien kan iemand anders inschatten hoe erg het is om een gezond beestje even naar binnen te halen? Ik kan je daar niet goed mee helpen, sorry. Sterkte, ik duim dat hij snel opknapt en niet te veel stress van het vuurwerk heeft. Dat werkt niet echt mee, dat knallen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 @Jamesthebunnybutler je hebt de namen precies omgedraaid, Apollo heeft de haken en Artemis is gezond 😉 Bedankt voor je berichtje. Apollo wilde echt helemaal niets, niet eens een het dwangvoerpapje uit een schaaltje, dus het ligt niet alleen aan de haken. Maar net heeft hij een vol spuitje dwangvoer binnen gekregen, dus dat is in ieder geval goed nieuws. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 47 minuten geleden zei happy211: @Jamesthebunnybutler je hebt de namen precies omgedraaid, Apollo heeft de haken en Artemis is gezond 😉 Bedankt voor je berichtje. Apollo wilde echt helemaal niets, niet eens een het dwangvoerpapje uit een schaaltje, dus het ligt niet alleen aan de haken. Maar net heeft hij een vol spuitje dwangvoer binnen gekregen, dus dat is in ieder geval goed nieuws. Sorry, ik zit niet goed te lezen. Lekker handig 😂 Fijn dat er iig iets in zit, hoe ziet hij er verder uit qua gedrag? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 @Jamesthebunnybutler Hij is altijd al een rustig konijn, maar merk nu dat hij ook meer gaat liggen. Nu hij binnen zit merk ook wel dat hij wat gestresst is omdat hij niet in zijn vertouwde omgeving zit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Wat sneu @happy211 Sterkte! Ik heb geen advies voor je, sorry. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 @MichelleloveElmo ik heb juist altijd alleen spuiten gehad waar alleen de dosering in ml op staan. Ik wist niet eens dat er ook spuiten zijn waar het in kg op staat. Grappig. snap ik je reactie. @Jamesthebunnybutler fijn dat het vooruit gaat met jouw nijnen! @happy211 vervelend! 2 uur geleden zei happy211: Apollo wilde echt helemaal niets, niet eens een het dwangvoerpapje uit een schaaltje, dus het ligt niet alleen aan de haken. Maar net heeft hij een vol spuitje dwangvoer binnen gekregen, dus dat is in ieder geval goed nieuws. De oorzaak zou op zich wel de haken kúnnen zijn. Misschien zijn mondbewegingen ook bij een papje gewoon pijnlijk voor zijn wangplooien en tong. En door pijn of slecht eten kan hij ook weer buikklachten krijgen natuurlijk. Ik ben ook wel benieuwd of de haken nu zijn weggehaald. Vast nog niet zeker? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 31 december 2020 Delen Geplaatst: 31 december 2020 Nee, de haken zijn nog niet weggehaald, omdat de spoedarts het niet vertrouwde om hem nu onder narcose te brengen. Dus eerst zorgen dat hij goed op temperatuur komt en wat aansterkt door het dwangvoer, en dan volgende week worden de haken weggehaald. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 1 januari 2021 Delen Geplaatst: 1 januari 2021 Apollo is de nacht goed doorgekomen. Hij is intussen een stuk actiever en heeft net uit mijn hand drie geweekte brokjes aangepakt. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 1 januari 2021 Delen Geplaatst: 1 januari 2021 Wat fijn! Toppertje! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 1 januari 2021 Delen Geplaatst: 1 januari 2021 Wat fijn dat Apollo de nacht goed is doorgekomen en wat gegeten heeft. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 januari 2021 Delen Geplaatst: 1 januari 2021 Super!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 1 januari 2021 Delen Geplaatst: 1 januari 2021 Gelukkig, die paar brokjes zitten er in ieder geval in, duimen dat je er genoeg eten en drinken in kunt krijgen om hem vooruit te helpen tot de haakjes weggehaald kunnen worden. 🤞 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 januari 2021 Delen Geplaatst: 1 januari 2021 Een nieuw jaar, we gaan dus over op een nieuw topic! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten