Ga naar inhoud

Het konijnencafé - Slowchat konijnen algemeen 2020

Hallo Hoi
 Delen

Aanbevolen berichten

Succes @IreneM

@Rifca Geeft niets, dank je ☺️. Ik heb alle een plekje kunnen geven. Tenminste dat dacht ik: pleegkonijn Noddie verstopte zich afgelopen week in het nachthok en kwam niet voor de groente naar buiten. Toen ik een uur later na mijn afspraak terug kwam was alles op. Blijkbaar was hij gewoon ergens van geschrokken. Ik moest gewoon een traan laten van opluchting. Zulke dingen moeten ze nu even niet bij mij doen, ligt gevoelig 😂 

Om 13:00 u hebben we een afspraak bij Aniek. Mijn vriendin woont in Friesland dus dit was wel een logische keuze. Ik ben zo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Lienappelsien:

Veel succes en plezier! Je hebt 2 kansen met deze rammen, dat is best veel, toch.

Dank je! Lijkt mij ook, maar toen ik er de laatste keer was was er ook een stel die op een gegeven moment voor speeddate nummer 3 ging. 

Nutsy gaat hoe dan ook niet alleen naar huis 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen Jerry onlangs op koppelvakantie ging moest ik ook 3 voorkeursnijnen opgeven. Dat zal ook niet voor niks zijn. Tot nu toe heb ik altijd de mazzel gehad dat de konijnen het eens waren met mijn eerste keuze 😄 Nou moet ik er wel bij zeggen dat we in de meeste gevallen de karakters van de konijnen hadden besproken, dus dan was het niet helemaal willekeurig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Huiself:

Dank je allemaal! Ik heb alleen vergeten te vermelden dat ik zaterdag om 13:00 u een afspraak heb 🙈 #bluemonday

Haha nu moeten wij ook nog even wachten op een update dus 😛 

3 uur geleden zei happy211:

Tot nu toe drie koppelingen meegemaakt, bij alle drie is het niet de eerste keus geworden, maar de tweede, derde of vijfde keus 😅

O, dat is weer heel anders. Een keer dus pas bij de vijfde. Dan ga je je vast ook afvragen of er nog een match komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Huiself  Succes!! Bij Aniek komt dat vast wel goed, hou je ons op de hoogte?

Op 20-1-2020 at 13:28 zei happy211:

Tot nu toe drie koppelingen meegemaakt, bij alle drie is het niet de eerste keus geworden, maar de tweede, derde of vijfde keus 😅

Hier van alles wat. Best een aantal keer de eerste keus eigenlijk. Bij Joris was Brenda de 2e keus. En Charlie, tja, daarvoor was Harold de 10e optie ofzo denk ik hahah 😂 Ach ja, uiteindelijk goed gekomen. Maar zowel Joris als Charlie zijn niet de makkelijkste, niet de meest sociale konijnen.

Ik herinner mij nu opeens dat ik nog een mail heb gehad van de opvang, tijdens de vakantie, met de vraag hoe het nu met Charlie gaat, die moet ik nog beantwoorden 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Evee:

Misschien is de verrassing dat ze niet om één konijn gaat, maar de hele opvang adopteert?

Haha ik zat er al aan te denken dat ze misschien probeert beide rammen van haar vriendin te adopteren. Als ze alle konijnen van de opvang adopteert wordt het een drukke boel bij huize Elf. En dan krijgt Aniek opeens tijd om zich te gaan vervelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

🤣 Sorry! Maar heerlijk die reacties 🤣

Ik moest even wachten tot mijn lunchpauze om een filmpje hier te uploaden. Ik heb gisteren niet zo'n productieve dag gehad, want ik had bedacht dat ik mijn pleegkonijn Noddie graag van opvang Joy wilde overnemen. Hij zit al meer dan twee jaar in de opvang, sinds mei vorig jaar bij mij en de laatste maanden alleen. Niemand zit te wachten op een langharig konijn.... Ik heb met Iris overlegd en in de middag geappt. Noddie heeft nu officieel bij mij een permanent thuis gevonden! Hij was heel blij toen ik het nieuws (en een erwtenvlok) bracht 😋. Pleeggezin zijn gaat hem nu niet meer worden voor de opvang, maar voor Iris was dit ook veel waard gelukkig.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Lienappelsien:

Haha ik zat er al aan te denken dat ze misschien probeert beide rammen van haar vriendin te adopteren. Als ze alle konijnen van de opvang adopteert wordt het een drukke boel bij huize Elf. En dan krijgt Aniek opeens tijd om zich te gaan vervelen...

Hahaha, ik ga stuk hier! Want Noddie heeft natuurlijk ook weer een vriendinnetje nodig.... Huisman zei gisteren al: heb je Aniek al gemaild dat je haar hele opvang leeg komt trekken? 😂. Ik heb haar wel gemailt met de vraag of Noddie ook mee kan, maar ik kan me voorstellen dat het wat heftig wordt 🤭

- Mijn vriendin komt met twee exrammen waarvan 1 hopelijk aan mijn Nutsy wordt gekoppeld
- De andere ex ram komt voor een vriendinnetje
- Noddie ook voor een vriendinnetje

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Awwww wat leuk! Ik zie overigens niet in wat er mis is met Noddie, waarom die zo lang op een baasje heeft moeten wachten? Maar super fijn dat hij bij jou mag blijven! Tja, stoppen met pleeggezin zijn is jammer, maar ik denk dat Noddie je dankbaar is 😄

En blijkbaar had ik toch een beetje gelijk met "de hele" opvang adopteren haha 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, o,o, wat zijn Huisman en jij toch lieverds voor binnenkort toch een heel stel konijnen! Die Noddie trekt nu gelukkig ook eens aan het langste eind met een permanent thuis én een vriendinnetje....jiehaaaa, feestje feestje. 

Nutsy kiest hopelijk ook de echtgenoot die jullie graag voor haar willen hebben! 

Wel erg leuk dat we hier ook allemaal van mee mogen genieten. 😁

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .