Ga naar inhoud

Het konijnencafé - Slowchat konijnen algemeen 2020

Hallo Hoi
 Delen

Aanbevolen berichten

Op 19-6-2020 at 21:07 zei BunnieHop:

Vandaag samen met manlief besloten dat we binnenkort toch willen gaan kijken voor een leuk, nieuw koppeltje.

Alles ruikt helemaal fris, is compleet schoon en ik ben er echt iedere dag zo'n 2 uur mee bezig geweest, dus ik geloof dat t wel zuiver is, haha.

Waren het er beiden over eens dat het echt té stil is buiten.

Dusss, afspraakje maken en dan zien we wel waar het schip strandt.

Hou ons op de hoogte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei BunnieHop:

Komt goed hoor, alleen het duurt nog wel eventjes tot de afspraak! 🙂

Wat fijn dat jullie binnenkort gaan kijken voor konijnen. Het verdriet is niet meteen weg maar het maakt het wellicht wat makkelijker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Mira11:

Wat fijn dat jullie binnenkort gaan kijken voor konijnen. Het verdriet is niet meteen weg maar het maakt het wellicht wat makkelijker. 

Dat verwacht ik ook zeker niet dat het gelijk weg valt.

Maar het is voor ons wel fijn en gezellig om weer een leuk scharrelend koppeltje te hebben.

Meer zielen is meer vreugd (tot een bepaalde hoogte natuurlijk, haha)!

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Marjoleink:

Ik heb het gezien, maar omdat er staat "keuze uit verschillende varianten" heb ik het geïnterpreteerd als dat ieder onderdeel apart €12,99 kost.

Zo heb ik het ook begrepen idd. Het leek me wel leuk voor Fluffy, maar 13 euro per onderdeel vind ik een beetje te duur worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei BunnieHop:

Ik dacht dat mijn broer een grap maakte door een link te sturen van viraaltjes over dat...

Had ik het ff goed mis zeg.

Ja, door die link had ik het ook gezien, maar toen ben ik het even op de website gaan opzoeken.

7 uur geleden zei Marjoleink:

Ik heb het gezien, maar omdat er staat "keuze uit verschillende varianten" heb ik het geïnterpreteerd als dat ieder onderdeel apart €12,99 kost.

Oh ja dat zou ook nog kunnen, dan is het ineens best prijzig 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2020 at 07:01 zei happy211:

Ik was het van mijn konijnen niet echt gewend. Ze lagen wel vaak relaxed naast elkaar, maar echt bunnyflops zag ik weinig. Totdat ik de zandbak maakte en het iets warmer weer werd. Sindsdien vliegen de bunnyflops me om de oren. Apollo kan ook zo heerlijk liggen in het schuilhuisje, helemaal plat onderuit en dan met zijn hoofd rusten tegen de zijkant van het huisje 😊

Kan er alleen nooit een foto van maken want 9/10 keer zit Artemis er met haar dikke bibs voor 😅

Op het moment zit Artemis bij de dierenarts voor castratie, maar Apollo lijkt haar nog niet te missen. Kon nu wel een mooie foto maken van zijn relaxte houding 😅

20200622_112147.jpg

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-6-2020 at 22:21 zei happy211:

Vanaf morgen is er een konijnenhindernisbaan in de aanbieding bij de lidl voor maar 13 euro. Misschien leuk voor mensen die willen beginnen aan behendigheidstraining met hun konijnen. 

Ik ben in een paar dagen tijd echt al 10x getagged in berichten hier over en krijg de baan zelfs via de app toegestuurd... ik verkoop op de website al 7 jaar hindernissen voor konijnen hoor, dis niks nieuws! 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .