Ga naar inhoud

Het BunnyBunch Cafe topic 2020 (offtopic!)

Aanbevolen berichten

Dit is wat ik nu weet:https://www.healthybrainstudy.nl/home/over-het-onderzoek 

Achteraf zal er wel meer duidelijk worden, maar nog niet alles, want dit is pas de eerste ronde voor mij, er volgen er nog een paar over het komende jaar. Ik krijg volgens mij ook alleen extra informatie over mijn testresultaten als blijkt dat er iets mis is met mijn gezondheid. Maar we gaan het zien! Nu maar lekker even douchen en dan die kant op, zonder ontbijt want ik moet nuchter vanwege bloedonderzoek. Ik ben niet grappig zonder ontbijt dus ik hoop dat ze snel werken en me dan heel snel eten geven 🙄.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

@JacinthaBrehler nu willen we straks wel foto's zien van het eindresultaat natuurlijk!    Kijk onze Bets is veranderd in een schoothondje 

Hoe het inmiddels zeven maanden lange thuiswerken bevalt? Tja..    

Nou, bij deze dan 😉  

1 uur geleden zei Eefje:

Ja gaaf toch! Nu vraag ik me af wat die zwarte vlek in mijn schedel op mijn achterhoofd is. Zou dat komen omdat ik vroeger zo vaak een gat in mijn kop heb gevallen 🧐😆

Daar zat ik ook al naar te kijken. Is dat niet een schedelnaad of fontanel die niet helemaal goed dicht zit ofzo? Je hebt normaal bovenop je hoofd en bij je kruin een fontanel. Maar deze zit dan toch weer te laag voor de kruin. Kun je dat niet navragen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
29 minuten geleden zei Okki:

Daar zat ik ook al naar te kijken. Is dat niet een schedelnaad of fontanel die niet helemaal goed dicht zit ofzo? Je hebt normaal bovenop je hoofd en bij je kruin een fontanel. Maar deze zit dan toch weer te laag voor de kruin. Kun je dat niet navragen?

Ik heb mri filmpjes bekeken, daar zie je vaker zo'n zwarte vlek over de schedel bewegen, dus het hoeft niet per se daar ook echt te zitten zo te zien. Ik zal proberen eraan te denken als ik over vier maanden terug ga voor mijn tweede testdag, ben wel benieuwd

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Gaaf, zo’n hersenscan van je eigen hoofd!

Ik had een financiële meevaller, dus ik ben losgegaan op Zalando (was overigens wel een keer nodig). Na twee weken artikelen in en uit m’n winkelwagentje gooien, bleven er een aantal items over die ik heb gekocht. Helaas wordt het allemaal in delen verzonden, maar ja, nu krijg ik in elke week van januari een cadeautje voor mezelf. 😜 Hoop dat het allemaal past, want dat vind ik toch wel lastig aan online bestellen.

aangepast door Pablo&Lola
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben ook bezig geweest op Zalando! heb drie Levi's besteld, zag dat ze in de aanbieding waren. Maar drie stuks is dan toch nog ruim 200 euro, dat voelt wel als veel om ineens af te tikken! Nu hopen dat ze passen, kan ik weer een paar jaar vooruit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 28-12-2020 at 17:06 zei Eefje:

heb drie Levi's besteld, zag dat ze in de aanbieding waren.

Ik heb er twee besteld, ook in de aanbieding. Ben heel benieuwd. De recensies waren nogal mixed. De ene helft was lovend over de pasvorm en kwaliteit, de andere helft vond het bagger. Hoop vooral ook dat ik de maten in één keer goed heb gegokt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zit deze week dus een weekje in Hoenderloo. Heerlijk park, we zitten er zo ongeveer ieder jaar met de jaarwisseling. 
Mooi rustig gelegen huisje uitgezocht.

Morgen gaan we wandelen bij het Leesten. Mooi losloopgebied voor honden. Tumtum aan de flexlijn, Skittles en Yoda even lekker los om hun energie kwijt te raken. En hopelijk lukt het om wat mooie foto’s te maken van de Drie Musketiers. 
Had vandaag foto’s bij het huisje willen maken, was er perfect weer voor. Maar toen mijn moeder weer terug was van heen en weer naar Almere rijden om de konijnen te verzorgen  was het al te donker voor mooie foto’s helaas. Dat was wel balen 😕

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zat hier net steeds een eekhoorntje. Maar ik kon mn camera niet pakken, want Tumtum lag op schoot te slapen. Nu heb ik mn camera, is het eekhoorntje weg. Beest zit vast ergens in een boom heel hard mij uit te lachen nu 🙄

• Haha 4
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
  • Evee haalde dit topic uit de spotlight
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .