IreneM 831 Geplaatst: 3 november 2020 Delen Geplaatst: 3 november 2020 Hadden ze maar iets duidelijker moeten zijn 😬 merk wel dat postnl het druk heeft. De laatste tijd komen pakketjes vaak een dag later aan (wat trouwens prima is) Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 4339 Geplaatst: 3 november 2020 Delen Geplaatst: 3 november 2020 Mijn pakketjes zijn een dag vertraagd @Evee Voor mij niet erg, mag mijn vriend ze morgen naar binnen sjouwen 🙂 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7444 Geplaatst: 3 november 2020 Delen Geplaatst: 3 november 2020 Haha, jij blij! Als er trouwens haar tussen het tape zit, sorry, mijn vlecht schoot los toen ik jouw bestelling aan het inpakken was en ik tapte mijn haar echt bijna volledig vast aan de doos 😱 Natuurlijk weer losgemaakt, maar mocht er nog een verdwaalde haar tussen zitten, heel erg sorry! 😂 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 3 november 2020 Delen Geplaatst: 3 november 2020 1 minuut geleden zei Evee: Haha, jij blij! Als er trouwens haar tussen het tape zit, sorry, mijn vlecht schoot los toen ik jouw bestelling aan het inpakken was en ik tapte mijn haar echt bijna volledig vast aan de doos 😱 Natuurlijk weer losgemaakt, maar mocht er nog een verdwaalde haar tussen zitten, heel erg sorry! 😂 Au! Lang haar is soms zo onhandig Link naar bericht Delen op andere sites
IreneM 831 Geplaatst: 3 november 2020 Delen Geplaatst: 3 november 2020 Oeh DNA van @Evee 😏 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 4339 Geplaatst: 3 november 2020 Delen Geplaatst: 3 november 2020 25 minuten geleden zei Evee: Haha, jij blij! Als er trouwens haar tussen het tape zit, sorry, mijn vlecht schoot los toen ik jouw bestelling aan het inpakken was en ik tapte mijn haar echt bijna volledig vast aan de doos 😱 Natuurlijk weer losgemaakt, maar mocht er nog een verdwaalde haar tussen zitten, heel erg sorry! 😂 Als je het maar niet de dag was waarop je eigenlijk je haar had moeten wassen maar het niet hebt gedaan 😆 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7444 Geplaatst: 3 november 2020 Delen Geplaatst: 3 november 2020 Haha nee dat niet, ik had 's ochtends gedoucht en mijn haar gewassen, dus het is schoon! Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 4339 Geplaatst: 3 november 2020 Delen Geplaatst: 3 november 2020 Nou dán is het goed 😊 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 4339 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 Mijn pakketjes zijn er eindelijk! Deze keer een lieve postbezorger die ze zelfs voor me binnen heeft gezet. Ik heb geen bos haar gevonden, was ik erg teleurgesteld over. Maar wel een lief cadeautje 😊. Dankje @Evee namens de dikke en de dunne 🤗 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1850 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 Cavia Olivier is naar het caviarusthuis. Een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant geeft het me rust en een hoop minder werk. Hij krijgt daar een cavia maatje en hopelijk heeft hij nog een fijne oude dag. Aan de andere kant mis ik hem nu al en hoop ik dat hij goed door de verhuizing komt. Hij is natuurlijk wel wat kwetsbaar. Hij is maar 4 weken bij mij geweest, vanaf het begin wist ik al dat hij niet hier kon blijven maar toch voelt het wel echt als mijn eigen cavia. 4 Link naar bericht Delen op andere sites
Lienappelsien 2943 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 Ah wat een lief snuitje. Ik heb normaal niet zoveel met cavia’s, maar als ik deze foto zie smelt ik. Wat fijn dat hij nu een goed en vast thuis heeft waar hij ook een maatje krijgt. Heel fijn dat jij daarvoor gezorgd hebt! Ik kan me voorstellen dat het toch moeilijk is om hem daar achter te laten, zeker met zo’n zorgenkindje. 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1850 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 10 minuten geleden zei Lienappelsien: Ah wat een lief snuitje. Ik heb normaal niet zoveel met cavia’s, maar als ik deze foto zie smelt ik. Wat fijn dat hij nu een goed en vast thuis heeft waar hij ook een maatje krijgt. Heel fijn dat jij daarvoor gezorgd hebt! Ik kan me voorstellen dat het toch moeilijk is om hem daar achter te laten, zeker met zo’n zorgenkindje. Het is ook zo'n ontzettende lieverd, en een cavia met pit. Zijn nieuwe maatje heet Piet 😄 Link naar bericht Delen op andere sites
Lienappelsien 2943 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 (aangepast) Piet met pit 😉 edit: verkeerd gelezen. Ik las zijn nieuwe naam is Piet. Zit hij al met Piet samen? Het is redelijk makkelijk om cavia’s te koppelen begreep is? Dat is wel heel fijn voor Olivier. 10 november 2020 aangepast door Lienappelsien Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1850 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 4 uur geleden zei Lienappelsien: Piet met pit 😉 edit: verkeerd gelezen. Ik las zijn nieuwe naam is Piet. Zit hij al met Piet samen? Het is redelijk makkelijk om cavia’s te koppelen begreep is? Dat is wel heel fijn voor Olivier. Cavia zijn makkelijker en sneller te koppelen dan konijnen. Wel heeft een zeugje gecastreerde beer het meeste kans. Twee zeugjes gaan ook vaak goed. Twee beertjes hebben ongeveer 50% slagings kans. Olivier en Piet zijn beide al op leeftijd en niet helemaal fit, dat maakt de koppeling wat makkelijker over het algemeen. Vanmiddag zouden ze gekoppeld worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 4339 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 Zijn hier mensen die graag lezen? Ik mis in het lijstje een 'welk boek lezen jullie' topic, maar voor ik het aanmaak ben ik dan wel benieuwd of er daadwerkelijk lezers in ons midden zijn! Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2992 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 28 minuten geleden zei Eefje: Zijn hier mensen die graag lezen? Ik mis in het lijstje een 'welk boek lezen jullie' topic, maar voor ik het aanmaak ben ik dan wel benieuwd of er daadwerkelijk lezers in ons midden zijn! Ja, ik! Al kom ik er met de drukte niet echt vaak meer aan toe. Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2466 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 Ik ook. Ik bedacht net dat ik bijna niet meer lees sinds ik een nieuwe bril heb, weer een teken dat dat ding terug moet. Link naar bericht Delen op andere sites
Okki 590 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 48 minuten geleden zei Eefje: Zijn hier mensen die graag lezen? Ik mis in het lijstje een 'welk boek lezen jullie' topic, maar voor ik het aanmaak ben ik dan wel benieuwd of er daadwerkelijk lezers in ons midden zijn! Ja, ik lees graag! Link naar bericht Delen op andere sites
JokeC 1894 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 Alles waar letters in staan, wordt gelezen hier. Alleen van die (Amerikaanse?) thrillers waar de plastisch beschreven slachtpartijen je om de oren vliegen, komen er niet in bij ons. Er zijn grenzen...😁 Link naar bericht Delen op andere sites
Lienappelsien 2943 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 54 minuten geleden zei Eefje: Zijn hier mensen die graag lezen? Ik mis in het lijstje een 'welk boek lezen jullie' topic, maar voor ik het aanmaak ben ik dan wel benieuwd of er daadwerkelijk lezers in ons midden zijn! Er is al een boekentopic hoor 🙂 Die ben je dus nooit tegen gekomen? Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1850 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 Hier nog een boekenwurm! Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4566 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 En nog eentje 😁 Link naar bericht Delen op andere sites
Lienappelsien 2943 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 (aangepast) Even gezocht, maar zag dat deze al was gesloten door Evee: Ik zou zeggen: open een nieuw topic. (Raar taalgebruik is dat eigenlijk, want nu heb ik het toch niet gezegd 🤔) 10 november 2020 aangepast door Lienappelsien Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 4339 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 Topic geopend, ben benieuwd naar jullie tips! 1 Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1572 Geplaatst: 10 november 2020 Delen Geplaatst: 10 november 2020 Ik had vanmorgen bijna deo in mn haar gespoten ipv gel. Ging nog net goed 😶 4 Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten