Ga naar inhoud

Het BunnyBunch Cafe topic 2020 (offtopic!)

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

@JacinthaBrehler nu willen we straks wel foto's zien van het eindresultaat natuurlijk!    Kijk onze Bets is veranderd in een schoothondje 

Hoe het inmiddels zeven maanden lange thuiswerken bevalt? Tja..    

Nou, bij deze dan 😉  

Haha, jij blij! Als er trouwens haar tussen het tape zit, sorry, mijn vlecht schoot los toen ik jouw bestelling aan het inpakken was en ik tapte mijn haar echt bijna volledig vast aan de doos 😱 Natuurlijk weer losgemaakt, maar mocht er nog een verdwaalde haar tussen zitten, heel erg sorry!  😂

• Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Evee:

Haha, jij blij! Als er trouwens haar tussen het tape zit, sorry, mijn vlecht schoot los toen ik jouw bestelling aan het inpakken was en ik tapte mijn haar echt bijna volledig vast aan de doos 😱 Natuurlijk weer losgemaakt, maar mocht er nog een verdwaalde haar tussen zitten, heel erg sorry!  😂

Au! Lang haar is soms zo onhandig 

Link naar bericht
Delen op andere sites
25 minuten geleden zei Evee:

Als je het maar niet de dag was waarop je eigenlijk je haar had moeten wassen maar het niet hebt gedaan 😆

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn pakketjes zijn er eindelijk! Deze keer een lieve postbezorger die ze zelfs voor me binnen heeft gezet. Ik heb geen bos haar gevonden, was ik erg teleurgesteld over. Maar wel een lief cadeautje 😊. Dankje @Evee namens de dikke en de dunne 🤗

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Cavia Olivier is naar het caviarusthuis. Een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant geeft het me rust en een hoop minder werk. Hij krijgt daar een cavia maatje en hopelijk heeft hij nog een fijne oude dag.

Aan de andere kant mis ik hem nu al en hoop ik dat hij goed door de verhuizing komt. Hij is natuurlijk wel wat kwetsbaar. 

Hij is maar 4 weken bij mij geweest, vanaf het begin wist ik al dat hij niet hier kon blijven maar toch voelt het wel echt als mijn eigen cavia. 

20201110_113523.jpg

• Vind ik leuk 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ah wat een lief snuitje. Ik heb normaal niet zoveel met cavia’s, maar als ik deze foto zie smelt ik. 

Wat fijn dat hij nu een goed en vast thuis heeft waar hij ook een maatje krijgt. Heel fijn dat jij daarvoor gezorgd hebt! Ik kan me voorstellen dat het toch moeilijk is om hem daar achter te laten, zeker met zo’n zorgenkindje.

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden zei Lienappelsien:

Ah wat een lief snuitje. Ik heb normaal niet zoveel met cavia’s, maar als ik deze foto zie smelt ik. 

Wat fijn dat hij nu een goed en vast thuis heeft waar hij ook een maatje krijgt. Heel fijn dat jij daarvoor gezorgd hebt! Ik kan me voorstellen dat het toch moeilijk is om hem daar achter te laten, zeker met zo’n zorgenkindje.

Het is ook zo'n ontzettende lieverd, en een cavia met pit. Zijn nieuwe maatje heet Piet 😄 

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden zei Lienappelsien:

Piet met pit 😉

edit: verkeerd gelezen. Ik las zijn nieuwe naam is Piet. Zit hij al met Piet samen? Het is redelijk makkelijk om cavia’s te koppelen begreep is? Dat is wel heel fijn voor Olivier.

Cavia zijn makkelijker en sneller te koppelen dan konijnen. Wel heeft een zeugje gecastreerde beer het meeste kans. Twee zeugjes gaan ook vaak goed. Twee beertjes hebben ongeveer 50% slagings kans. Olivier en Piet zijn beide al op leeftijd en niet helemaal fit, dat maakt de koppeling wat makkelijker over het algemeen. Vanmiddag zouden ze gekoppeld worden. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
28 minuten geleden zei Eefje:

Zijn hier mensen die graag lezen? Ik mis in het lijstje een 'welk boek lezen jullie' topic, maar voor ik het aanmaak ben ik dan wel benieuwd of er daadwerkelijk lezers in ons midden zijn!

Ja, ik! Al kom ik er met de drukte niet echt vaak meer aan toe.

Link naar bericht
Delen op andere sites
48 minuten geleden zei Eefje:

Zijn hier mensen die graag lezen? Ik mis in het lijstje een 'welk boek lezen jullie' topic, maar voor ik het aanmaak ben ik dan wel benieuwd of er daadwerkelijk lezers in ons midden zijn!

Ja, ik lees graag!

Link naar bericht
Delen op andere sites
54 minuten geleden zei Eefje:

Er is al een boekentopic hoor 🙂 Die ben je dus nooit tegen gekomen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
  • Evee haalde dit topic uit de spotlight
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .