Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Het BunnyBunch Cafe topic 2020 (offtopic!)

Recommended Posts

Het zal inderdaad wel wennen hoor! Voor nu is het wel ff erdoorheen bikkelen.

Ik stond wel echt versteld van het warme onthaal daar! Daar was ik echt superblij mee en maakte de sfeer voor mij gelijk goed. Alsof ik er al jaren met ze werkte bij wijze van 🙂

De start kon niet beter zijn dan dat! 🤗

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn dat je eerste werkdag goed is verlopen @BunnieHop
Tja, nieuwe werkschoenen en je voeten.
Zelf had ik daar in het verleden ook wel eens problemen mee.

Goed invetten maar zodat het leer ietwat soepeler wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar hé, je bent aan het werk! En een goede sfeer is echt heel belangrijk, fijn dat je dat in elk geval hebt, en de rest komt wel goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn die goeie sfeer! En je hebt al goeie tips voor je werkschoenen gehad. Ik kreeg juist alleen maar meer last met wollen sokken, dat gaat meer schuren omdat het minder goed ademt dan badstof sokken. Ik droeg altijd badstof sokken in mn werkschoenen en dan met de tips die je al gekregen had van de tape op drukplekken tot je ze ingelopen hebt. Dat werkt echt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga zo meteen inderdaad zalven, tapen (en m'n man z'n werkschoenen jatten 🤫).

Ik ben wel echt blij met het werk ja, het is iets en de sfeer is goed. Dat is voor nu ff het belangrijkst!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een fijne werksfeer is ideaal.
Succes met je nieuwe job en dat je er maar lang en met veel plezier mag werken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Mira11:

Hahah "watch the watch". Briljant @Koosje!

Ja, ik vond 'm zelf ook wel leuk bedacht  😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee er kwam een liedje voorbij in mijn afspeellijst waar ik jou nog niet op had gewezen. Maar dit is verplichte kost! Iedereen die Spaans spreekt kent dit en kan het woord voor woord meezingen. Oefenen dus 🤗

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei BunnieHop:

Yesshh!! Kan ik ietsjes langer slapen 😴😴

Ik slaap me al een ongeluk de laatste tijd 😆

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Eefje:

@Evee er kwam een liedje voorbij in mijn afspeellijst waar ik jou nog niet op had gewezen. Maar dit is verplichte kost! Iedereen die Spaans spreekt kent dit en kan het woord voor woord meezingen. Oefenen dus 🤗

Oeps die moest in het muziek topic. Maar ach in het café hoort ook muziek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Eefje Ken je ‘Qué hora es’ ook? Dat was echt een klassieker bij ons op school. 

Edit: Geen liedje trouwens, maar een Spaanse soap waarin ze random Spaanse zinnen zeggen die totaal niet bij de scènes passen.

bewerkt door Pablo&Lola

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Pablo&Lola:

@Eefje Ken je ‘Qué hora es’ ook? Dat was echt een klassieker bij ons op school. 

Edit: Geen liedje trouwens, maar een Spaanse soap waarin ze random Spaanse zinnen zeggen die totaal niet bij de scènes passen.

Nee ken ik niet volgens mij! Maar ik heb ook nooit les gehad 🙊. Of ja, colleges beginnersspaans toen mijn niveau al veel verder was, dus daar ben ik na het eerste college nooit meer heen gegaan 😆

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik lijk eindelijk (!!) een goed ritme gevonden te hebben voor m’n werk/studie. Mijn energie is echt maar heel beperkt en vroeg opstaan blijkt niet te werken voor mij, dat houd ik drie dagen vol en dan stort ik in. Nu sta ik iedere dag om 10.00 uur op en ben dan om 11.00 uur achter de pc of om 11.30 uur op m’n werk. Ik werk dan aan m’n studie tot 15.00 uur en klap dan de laptop dicht en ga ik naar huis als ik op kantoor ben. Dan ga ik een uurtje-anderhalf uur naar bed om uit te rusten, daarna Kliko en Spook doen (dan is het nog net licht) en dan op de bank hangen met 1 of 2 honden op schoot. 

Als de pup er straks is zal het schema wel weer omgegooid moeten worden waarschijnlijk (helaas) maar voor nu werkt het goed. En daar profiteer ik maar even van. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De graafbak die ik een tijdje terug had besteld blijkt niet meer leverbaar te zijn. Balen. Maar nu zag ik bij een andere webwinkel dat zij er nog 1 op voorraad hadden. Ik heb een beetje mijn twijfels over de betrouwbaarheid van de webwinkel, maar toch gedaan. We zullen zien of ik hier ooit nog wat van hoor. 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Floppyears:

De graafbak die ik een tijdje terug had besteld blijkt niet meer leverbaar te zijn. Balen. Maar nu zag ik bij een andere webwinkel dat zij er nog 1 op voorraad hadden. Ik heb een beetje mijn twijfels over de betrouwbaarheid van de webwinkel, maar toch gedaan. We zullen zien of ik hier ooit nog wat van hoor. 😅

Ik hoop voor je dat ie aankomt! Hahaha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Letterlijk tot mijn onderbroek aan toe doorweekt, maar wat is het mooi in het bos ❤️

IMG_20201028_170906.thumb.jpg.3cab58ace63acc506a29b4c00bb34063.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Eefje:

Letterlijk tot mijn onderbroek aan toe doorweekt, maar wat is het mooi in het bos ❤️

IMG_20201028_170906.thumb.jpg.3cab58ace63acc506a29b4c00bb34063.jpg

Ben je al weer droog achter je oren..? 😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@JacinthaBrehler achter mijn oren was ik nog droog! Mijn cap en jas hebben het goed gehouden. Maar mijn broek, chaps, handschoenen, schoenen, sokken en onderbroek niet. Het schuim van het wasmiddel wat nog in mijn broek zat droop van het zadel 😆

@MichelleloveElmo zal ik doen! Kun je niet een leuk paardje in de buurt vinden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren erg geschrokken. Loulou had een enorme gasbuik. 😲😬

Meteen naar de dierenarts. Gelukkig gaat het weer goed met haar. 

Een voor en na foto.

20201029_112223.jpg

20201029_112523.jpg

• Vind ik leuk 1
  • Verdrietig 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites