Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Het BunnyBunch Cafe topic 2020 (offtopic!)

Recommended Posts

Ik wil graag zo'n dekentje van stoov, lekker op de stoel met thuis werken en in de winter als je in een koude auto stapt. Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Eefje:

Ik wil graag zo'n dekentje van stoov, lekker op de stoel met thuis werken en in de winter als je in een koude auto stapt. Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?

Die zie ik ook steeds voorbij komen op Facebook. Lijkt me echt heerlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Eefje:

Geen ervaring mee maar ik zag ook reclame, leek me ook heel interessant! Ik had naar de kruikvariant gekeken maar zal zelfde principe zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja denk het ook! Een infrarood warmte dekentje dat je kunt opladen en aanzetten wanneer het jou uitkomt. Ik zie mezelf al verkleumd van een paar uur bij de paarden in de auto stappen en lekker dat dekentje aanzetten 🥰. Hoef ik niet nog tien minuten te kleumen tot mijn auto warm is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vriend liep te mopperen dat er zoveel jassen van mij aan de kapstok hangen dat hij eerst zes jassen van mij er af moest halen voordat hij zijn jas kan pakken. Ik vond dat hij niet zo moest zeiken. En toen ging hij demonstratief mijn jassen (die aan de kapstok hangen) tellen. Dat waren er twaalf. En dan hangen er nog drie boven in de kast en er ligt er nog één in mijn auto. Ok. Ik heb misschien wel een beetje erg veel jassen. Nu ik erover nadenk heb ik dan meer jassen dan truien 😆.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn lijstje met namen voor de pup tot nu toe:

- Nibbit
- Mellow
- Flo
- Flow
- Mars
- Mika
- Monkey 
- Flip
- Naan 
- Chupa Chup (Chupa)
- Nuts
- Floris
- Møts 
- Rummiecub (Rummie)
- Tumtum (Tummie/Tum)
- Bobba 
- Melle
- Lenny
- Woof
- Sammie
- Abel
- Cooper
- Crokey
- Dazy 
- Dip
- Ippy
- Jip
- Muk 
- Mik
- Kwibus
- Yuki
- Nesquick
- Popeye
- Google
- Pepsi
- Cookie Monster
- Elmo
- Grover
- Fozzie Bear
- Rowlf
- Mokey
- Doozer
- Sprocket
- Gonzo
- Scooter 
- Rizzo 
- Beaker
- Clifford
- Frackle 
- Bubba
- Chip
- Seymour
- Splurge

Dat wordt nog lastig kiezen 😶🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goeiendag wat een lijst! 🤣

Als je niet kunt kiezen, moet je gewoon de eerste de beste naam gebruiken die in je opkomt als je de pup in het echt ziet, dan hoef je niet te kiezen uit zoveel namen, haha 😋

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een hoop namen om uit te kiezen. Gelukkig heb je nog even voor je een beslissing moet nemen.

Kennen jullie dat zo’n mail naar iedereen en dat vervolgens iedereen op reply to all klikt. Vreselijk irritant. Ik heb vanmorgen dus de aanzet hiervoor gegeven. Onze systemen werken weer eens niet. Ik had samen met een collega afgesproken te kijken hoeveel mensen zouden reageren voor er werd ingegrepen. 🤣 heel flauw, ik weet het, maar we mogen al zolang niet meer op kantoor komen dat ik het flauwe geklier enorm mis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

haha dat zijn er wel heel veel!  Ik vind Yuki een leuke naam. Ik heb een muis gehad met die naam. Als ik het goed heb betekent het sneeuw in het Japans.

Wij hebben ook al wat zitten denken voor onze toekomstige pup, maar hebben echt nog geen idee. Tot nu toe hebben we walvisnamen aan onze honden gegeven haha. Keiko (orca) en Qila (beluga).  Beide walvissen die in gevangenschap geleefd hebben.

Ik stelde Tilikum al voor als naam voor de volgende pup, maar achteraf was dat misschien een betere naam voor Keiko geweest, gezien zijn karakter. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier veranderen alle namen van huisdieren naar namen die eindigen op [-ie] als ze geroepen worden: Lewis - Lewie, Luz - Luzie, Bob - Bobbie, etc. Ook met twee lettergrepen dus, wat Michelle al zei.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Yuki is dan niet zo passend voor een bruine hond 🤣

Voor een reu vinden we tot nu toe Elmo het leukst. Voor een teef Mellow en Flo(w). 

Dan zou je nog voor Yogi kunnen gaan, je weet wel die beer. Die is wel bruin :)

Mellow klinkt erg leuk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn webcam is kapot. Voor Corona nooit gebruikt, maar nu een paar keer per week zoom en ms teams meetings en met tentamens kijken ze via de webcam of ik niet stiekem zit te spieken. Vanavond kwam een IT student om het te maken. Mijn konijnen zitten hier gezellig in de huiskamer in hun ren. Hij kijkt naar mijn konijnen, eh dat heb ik nog nooit gezien 😂 dus ik zeg, ach ik woon toch alleen dus als de konijntjes blij zijn ben ik het ook

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Floppyears:

Mijn webcam is kapot. Voor Corona nooit gebruikt, maar nu een paar keer per week zoom en ms teams meetings en met tentamens kijken ze via de webcam of ik niet stiekem zit te spieken. Vanavond kwam een IT student om het te maken. Mijn konijnen zitten hier gezellig in de huiskamer in hun ren. Hij kijkt naar mijn konijnen, eh dat heb ik nog nooit gezien 😂 dus ik zeg, ach ik woon toch alleen dus als de konijntjes blij zijn ben ik het ook

Ik heb geen huiskamer meer. Tis gewoon 1 grote ren 😂

@JacinthaBrehler ik vind Nibbit wel leuk klinken maar denk dat je pas goed kan kiezen als je de pup in je armen hebt en rond ziet lopen.

37 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Waait het bij jullie ook zo hard? 😶

Ja tis waaibomendag! https://youtu.be/hBs0NwbovtE

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn moppies hebben een nieuw spelletje: rondjes "rennen" en binkies maken boven op de cat cube! Ongelooflijk dat ze dat kunnen op zo'n klein oppervlak. Ik hoop dat deze acrobaatjes niet duizelig worden en eraf duvelen. Ze deden al wel dezelfde truuk op het dakterras van een schuilhuisje, maar daar zit tenminste een (inmiddels half gesloopt) hekje om en dat is ook een iets groter oppervlak. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei JokeC:

Mijn moppies hebben een nieuw spelletje: rondjes "rennen" en binkies maken boven op de cat cube! Ongelooflijk dat ze dat kunnen op zo'n klein oppervlak. Ik hoop dat deze acrobaatjes niet duizelig worden en eraf duvelen. Ze deden al wel dezelfde truuk op het dakterras van een schuilhuisje, maar daar zit tenminste een (inmiddels half gesloopt) hekje om en dat is ook een iets groter oppervlak. 

Jazz krijgt dat ook voor elkaar op de toiletbak. Ziet er echt zo grappig uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Francisca Nibbit is nog steeds een kanshebber 😎

De uroloog heeft om 18.00 uur gebeld met de uitslag van de CT scan van vorige week donderdag.
Er zijn GEEN nieuwe stenen gevormd. In de linker nier zitten nog steeds steentjes, maar dat zijn er niet heel veel meer dan in april. In de rechter nier zit niks. Waar de nieuwe klachten door veroorzaakt worden wist zij ook niet. Ik moet nu gaan bedenken of ik wil dat de linker nier al gespoeld wordt, of dat ik daarmee nog een tijdje wil wachten tot de stenen in de linker nier zich gevormd hebben tot 1 klont ipv de losse steentjes zoals nu. Dus daar ga ik even rustig over nadenken. Ze verdwijnen in ieder geval niet vanzelf 🙃

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Eefje:

@BunnieHop hoe was je eerste werkdag?

Behoorlijk heftig 😅

Ik wist dat ik om 8 moest beginnen en dacht dat het tot 4 zou zijn. Maar het was dus tot 5 uur 😳

Ondanks dat ik mezelf had voorbereid met dikke wollen geitensokken in die schoenen vinden mijn voeten ze helemaal niks, dus mijn voeten zijn nu afgebrande luciferhoutjes 🤣

De mensen daar zijn echt super vriendelijk!

Er waren er een paar die voor mij worstenbroodjes en wat snoepjes hadden gekocht voor m'n eerste werkdag! 

Het werk wat ik uitvoer is wel wat saai, maar mijn leidinggevende en zijn leidinggevende waren al op de hoogte van dat ik me omhoog wil werken, en ze hebben geen tegengas erop gegeven. En mijn medecollega's zeggen dat dat een goed teken is en dat ze dan ook wel voor me willen vouchen bij hen.

Al met al: beetje saai, vermoeide voeten, ik ben nu ook echt mega uitgeput, maar komt wel goed (en volgende week minder lange dagen omdat dan de ploegendienst van start gaat)😬

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ja hele dagen staan is echt wennen joh, dat weet ik nog wel van toen ik fulltime in een winkel werkte, Poeh hey! Maar het goede nieuws is dat het ook inderdaad wel went. Sowieso is fulltime werken in het begin zwaar. Maar dat komt allemaal goed. Fijne collega's zijn echt het belangrijkste! Dan kun je tenminste gezellig kletsen al is het saai werk. Het klinkt alsof je een hele fijne start hebt gehad!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites