Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Het BunnyBunch Cafe topic 2020 (offtopic!)

Recommended Posts

Hahaha, ik heb het doorgestuurd naar mijn collega’s voor onze meeting morgen. 😂 Het is trouwens 5 pond voor 5 minuten, maar dan nog. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb wel konijnen beschikbaar hoor. Mars heeft veel ervaring met Skype en Google Meet. (gratis trouwens, wat een kansen heb ik laten liggen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik word al dagen gemaild door het leger des heils over collecteren in Leiderdorp 😅 De mail was niet voor mij, maar dat lijkt niet helemaal door te komen. Nu proberen ze mij dus te werven als collectant.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha! Is dat een nieuwe soort wervingsstrategie?

Ik kreeg een aantal jaar terug een factuur in mijn mail voor €190 (!!) aan worsten en dat terwijl ik toen al meer dan 10 jaar vegetariër was. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook een tijdje in een of andere groepsmail van een studieproject van de opleiding bedrijfskunde aan de vrije universiteit Amsterdam gezeten 😂 Misschien was dat wel voor dezelfde persoon als de collecte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Hahaha! Heb je wel iets bijgedragen aan het project? 😄

Ik heb netjes feedback gegeven hoor 😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik werd een tijd geleden benaderd over mijn hardlooptijden. Ik loop alleen hard als ik de bus moet halen, en ook dan niet eens altijd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm, dilemma... met wat geluk wordt rond de 25e mijn puppy geboren. Ik wil heel graag weten hoe het met de moederhond gaat, maar ik ken die baasjes verder helemaal (nog) niet. Ik heb wel de eigenaar op de whatsapp staan omdat ik het nummer van een kennis gekregen heb. Zo ben ik aan hun gekomen dat ze pups verwachten. Maar nu durf ik dus niet te vragen hoe het is. Aan de andere kant is wél vragen ook een teken van interesse tonen. Wat zouden jullie doen..? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Floppyears:

Leuk! Hopelijk mag je ook een keer langs komen om kennis te maken. Puppy’s zijn zo geweldig leuk.

Daar ga ik wel van uit zodra hij/zij geboren is. 
Ik heb vanmiddag een appje gestuurd. Hij heeft het wel gelezen maar nog niet beantwoord. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei IreneM:

Haha die laatste foto, lekker kussentje 😂

De kat in kwestie heet Bob, maar ik had hem beter Boob kunnen noemen. 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 17-10-2020 at 20:25 zei JacinthaBrehler:

Hmm, dilemma... met wat geluk wordt rond de 25e mijn puppy geboren. Ik wil heel graag weten hoe het met de moederhond gaat, maar ik ken die baasjes verder helemaal (nog) niet. Ik heb wel de eigenaar op de whatsapp staan omdat ik het nummer van een kennis gekregen heb. Zo ben ik aan hun gekomen dat ze pups verwachten. Maar nu durf ik dus niet te vragen hoe het is. Aan de andere kant is wél vragen ook een teken van interesse tonen. Wat zouden jullie doen..? 

Natuurlijk kun je contact opnemen. Je had al veel eerder de moeder en vader moeten kunnen zien (zal wel anders zijn met covid-19 maatregelen, maar toch), stambomen/afstammingsbewijzen bestuderen, familie van de ouderdieren bekijken (zal ook wel anders zijn nu, want shows zullen er niet zijn) etc. 

Je bent hun "klant", geen bedelaar. Ga je zelf een pup kiezen of wordt het door de fokker bepaald? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Pablo&Lola, wat een heerlijke kat, die Bo(o)b van jou. 🥰 Als hij maar in de weg ligt dan is hij het gelukkigst, zo lastig en zo ontwapenend. 😁

Bij mij moeten en zullen ze ook vaak allemaal bij dezelfde persoon liggen en dan heb je 2 katten op schoot, eentje in je nek (lekker warm, maar wel zwaar af en toe) en eentje aan de zijkant onder je trui gepropt. Voordeel: je kan anderen laten rennen voor je om dingen te halen en brengen, want "ze liggen zo lekker, kan echt niet op staan". 😎

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei JokeC:

Voordeel: je kan anderen laten rennen voor je om dingen te halen en brengen, want "ze liggen zo lekker, kan echt niet op staan". 😎

Haha, dat is hier in huis ook een geldig excuus om lekker op de bank te blijven zitten/liggen. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@JokeC het is geen rashond maar een kruising, volgens mij een ‘foutje bedankt’-nestje. Ik weet er het fijne niet precies van, heb de gegevens gekregen via de eigenaar van de hondenschool die het op haar beurt weer heeft van de stichting door wie we de hond (en mij) gaan laten trainen. Dus dan heb je niet zo veel stamboom uit te pluizen etc.

Ik heb vanmorgen een app terug gehad. Met drie foto’s van de moederhond. Super leuk beestje om te zien, met een heel mooi rond buikje. 😍

Ze wachten in spanning af schreef hij en de moeder doet het nog erg goed. Nou, wij wachten in net zo grote spanning mee!  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites