Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Het BunnyBunch Cafe topic 2020 (offtopic!)

Recommended Posts

Nou dat zal je nog meevallen denk ik, zij hebben geen gigantisch huis, wel een hele grote slaapkamer maar juist weer krappe woonkamer/keuken en dan nog wel een losse eetkamer. En oké er staan veel planten maar ik heb daar nooit zoiets van wat een jungle 😅 zit even te tellen maar kom bij mezelf zelfs op 55 😂 waarvan nu 32 in de woonkamer staan (de rest boven over 3 kamers verdeeld) maar dat zou je toch volgens mij op zich niet zeggen als je hier binnenkomt. Normaal staan er nog vier extra maar die staan boven in afzondering want die hebben dus beestjes. Als je beestjes hebt is het niet zo grappig om zoveel planten te hebben overigens.

bewerkt door Dollie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kom net boven en zie twee planten die ik vergeten was dus 57. Normaal als mensen zeggen ik heb meer planten dan konijnen is het niet zo'n gekke opmerking maar wellicht in mijn geval 😂 blijkbaar ben ik een hoarder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb meer konijnen dan planten: 4 om 2. En om de een of andere reden kan ik wel kinderen en konijnen in leven houden, maar planten niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Marjoleink:

Ik heb meer konijnen dan planten: 4 om 2. En om de een of andere reden kan ik wel kinderen en konijnen in leven houden, maar planten niet.

Da's maar goed ook! 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gelukkig kan ik én planten én dieren in leven houden. Mooi evenwicht 😎

Ik heb voor Bowser 🐢 een bak met regenwormen in de (dichte) kast van mn aquarium staan. Die bak is redelijk goed afgesloten, zit een deksel op met hele fijne gaatjes. En de bak is ook best hoog. En op de een of andere manier krijgen die wormen het tóch voor elkaar te ontsnappen 🤔

Ik heb nu dus zo’n beetje iedere dag een worm midden in mn slaapkamer liggen. Of hij is nog verder weg en ligt inmiddels al op de overloop 😶

Denk dat ik ze morgen toch maar in een afgesloten bak ga doen, geen idee of ze dat overleven, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen. Steeds wormen midden in je kamer is ook zo’n raar gezicht... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Gelukkig kan ik én planten én dieren in leven houden. Mooi evenwicht 😎

Ik heb voor Bowser 🐢 een bak met regenwormen in de (dichte) kast van mn aquarium staan. Die bak is redelijk goed afgesloten, zit een deksel op met hele fijne gaatjes. En de bak is ook best hoog. En op de een of andere manier krijgen die wormen het tóch voor elkaar te ontsnappen 🤔

Ik heb nu dus zo’n beetje iedere dag een worm midden in mn slaapkamer liggen. Of hij is nog verder weg en ligt inmiddels al op de overloop 😶

Denk dat ik ze morgen toch maar in een afgesloten bak ga doen, geen idee of ze dat overleven, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen. Steeds wormen midden in je kamer is ook zo’n raar gezicht... 

Vroeger wilde ik ook zo'n wormenbak. Dat vonden mijn ouders geen goed idee. 😄Heb je geen hele fijnmazige deksel? Het lijkt me toch niet de bedoeling dat ze dood gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is het raar dat ik al een jaar actief ben op dit forum en nu pas door heb hoe je snel en gemakkelijk bij een nieuw, ongelezen bericht in een topic terechtkomt zonder eerst door alle vorige pagina’s te klikken?😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Marjoleink:

Nee hoor. Weet je dat je ook een tijdlijn kunt maken waarop alle ongelezen berichten staan?

Nee 😶 Hoe dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Mira11:

Vroeger wilde ik ook zo'n wormenbak. Dat vonden mijn ouders geen goed idee. 😄Heb je geen hele fijnmazige deksel? Het lijkt me toch niet de bedoeling dat ze dood gaan.

Ik vind dit al fijnmazig. Misschien met prikpen gaatjes in de dichte deksel prikken als ik ze in de dichte bak doe. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Morgen krijgen we een andere auto.

De van 2007 daterende Suzuki SX4 gaat eruit (goede auto overigens alleen wel wat kostbaar in verbruik en belasting) en een Mitsubishi Colt komt erin.

Deze vanuit Duitsland geïmporteerde Colt 1.3 is van 2012 met maar 53.000 NAP kilometers.

20200923-153023.jpg

20200923-153041.jpg

20200923-153100.jpg

20200923-153128.jpg

bewerkt door Koosje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb er geen verstand van, maar hij ziet er mooi uit.

2 uur geleden zei Pablo&Lola:

Nee 😶 Hoe dan?

Ik heb het laatst voor iemand uitgeschreven, ik zoek het voor je op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tijdlijn maken:

Klik op de drie streepjes rechtsboven 

Klik op activiteit

Klik op mijn tijdlijn bezigheden

Klik op ongelezen bijdragen 

Klik op show filters en maak je keuzes.  Ik heb gekozen voor: zie afbeelding. En bij status lezen ook nog voor: take me to the first unread item.

Klik op save as new stream, geef het beestje een naam en klaar.

Dan ziet het er zo uit:

Screenshot_20200105-105738_Samsung Internet.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb voor het eerst mijn multifocale bril op, en ik ben misselijk. Als ik mijn hoofd draai dan golft alles. De opticien zegt dat ik er aan moet wennen, dus dat hoop ik dan maar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat heb ik ook met mijn bril. Als ik hem veel draag gaat het over. Maar ik laat hem ook weleens een hele tijd in mijn tas zitten, dan moet ik hem echt een paar uur op hebben voordat ik de straat op durf. Ik heb een afwijkende lens door verdund hoornvlies en daardoor sterke cylinder die niet helemaal recht valt. Vaag verhaal, maar wat ik maar wil zeggen is dat het inderdaad waarschijnlijk wel went 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kijk alternerend, dus maar met een oog tegelijk. Daardoor schijnt de kans dat het goed komt wat kleiner te zijn. Het is nu uiteraard nog te vroeg om daar iets over te zeggen, maar het viel me niet mee vandaag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vriend zei net dat ik altijd lief klein konijntje zing als ik de kamer van de konijntjes in loop. Ik had het niet door maar volgens mij klopt dat 😆

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Eefje:

Mijn vriend zei net dat ik altijd lief klein konijntje zing als ik de kamer van de konijntjes in loop. Ik had het niet door maar volgens mij klopt dat 😆

Nu heb ik dat deuntje in mn hoofd 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gut ik heb zó gelachen vanmiddag! Ik had een bestelling gedaan bij een webshop vlak voor dierendag omdat ik sepia moest hebben voor de schildpad. Om aan mn minimum bedrag te komen voor het bezorgen (€35) een lading kleine hondenkoekjes besteld ivm aanstaande puppy. En sowieso zijn kleine koekjes handig met de wandeling in je jaszak, ik beloon best regelmatig tijdens de boswandelingen voor hierkomen etc. Die koekjes waren 1+1 gratis dus een mooie actie, van die dure koekjes met ‘echt’ vlees en/of vis er in dus niet van die goedkope rommel. 

Enniewee... vanmiddag kwam dus dat pakje. Skittles en Yoda roken door de dichte doos heen al dat er wat lekkers in zat, maar ik wilde die zakjes nog dicht houden. Dus ik maak een KONG voor ze, wil het Yoda in zn mand geven, rent hij zó hard naar de mand toe dat hij een soort viervoudige koprol maakt de mand in. Kijkt hij vervolgens echt om zich heen met een kop van “dit heeft toch niemand gezien hé?!” en begint aan de KONG. Die kop die hij erbij trok, geweldig gewoon 🤣🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites