Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Het BunnyBunch Cafe topic 2020 (offtopic!)

Recommended Posts

Ik had mijn zoon ingeschreven voor een kickboks clinic. Hier is vanuit de gemeente een heel activiteitenprogramma opgetuigd voor in de zomervakantie. 

Afijn, we stonden daar, met nog 2 kinderen plus ouders, en verder niks. Iemand van de locatie de gemeente gebeld, wordt er gezegd " het gaat niet door en alle deelnemers zijn gebeld". Nou nee, want dan waren we lekker thuisgebleven.

Ik kan dat niet zo goed hebben. Dat het niet doorgaat, prima. Dat ze dat niet goed communiceren,  kan. Maar dat ze zeggen dat iedereen gebeld is terwijl dat niet waar is, daar word ik boos om.

Dus ik heb thuis toch nog even gebeld, en aangegeven dat we daar voor niks waren. Tien minuten later werd ik teruggebeld door iemand van de organisatie die dit onderdeel regelde, met excuses. Maar die wist dus helemaal niet dat het was afgelast. Kortom, communicatie blijft een lastig iets.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

O wat slordig! Zoon ook teleurgesteld neem ik aan..? 

Eh... ja en nee. Hij wil heel graag leren kickboksen, maar hij wilde er vandaag eigenlijk niet heen. Deels door de warmte, en deels door zijn autisme: alles dat anders is dan normaal is eigenlijk een brug te ver. Maar toen we er eenmaal waren had hij er toch wel zin in, dus hij vond het uiteindelijk wel jammer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Marjoleink:

Ik heb een hele kluit lieveheersbeestjes op het plafond. Ik dacht dat ze alleen in de winter in huis zaten?

Ze vinden het vast te warm buiten 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik werk vanmiddag even thuis, kon ik meteen de konijntjes checken. Gevolg is dat ik in de konijnenkamer zit met een ventilator voor mijn neus en een icepack in een washandje op mijn buik, terwijl de konijnen tegen elkaar aan in een huisje gepropt liggen. Ik wilde een bevroren flesje in hun huisje leggen, maar daar wonden ze zich erg over op dus heb m maar er voor gelegd. Het is hier nu 27 graden, ik verwacht dat dat de komende dagen nog iets gaat oplopen, maar het is prima te houden voor ze zo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei IreneM:

Ik pakte net kattenbrokken en gaf ze aan de konijnen 😂🤦‍♀️ Kyra zat al te kijken van..wat moet ik hiermee.

Hihi, andersom is geen probleem hier: de honden zijn allemaal gek op konijnenbiksjes en twee van de poezen pakken het ook aan, waarschijnlijk omdat ze denken anders iets tekort te komen, de hebberds. 🙂 

Kyra heeft gelijk dat ze die stinkbrokjes niet blieft, brrr. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Marjoleink:

Het is hier noodweer. Spullen vliegen door de tuin, het water komt door de kozijnen van de woonkamer naar binnen, de slaapkamer staat blank. Nu maar hopen dat het ook wat afkoelt.

Jaloers!

Ik heb net 2 uur buiten gezeten wachtende tot er wat onweer kwam.

Buienradar in de gaten gehouden en letterlijk alles is langs ons gegaan.

Enige beetje verkoeling die we kregen was van m'n moeder die ons in de tuin hoorde zitten en besloot de tuinslang ff over de schutting te richten.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei JokeC:

Hihi, andersom is geen probleem hier: de honden zijn allemaal gek op konijnenbiksjes en twee van de poezen pakken het ook aan, waarschijnlijk omdat ze denken anders iets tekort te komen, de hebberds. 🙂 

Ha, ha, hier ook een hond die de dag niet goed kan beginnen als ze geen konijnenbiksje heeft gehad!

Het is hier nog drukkend warm. Hopelijk morgen een verfrissende bui, maar liever niet zo extreem dan...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@BunnieHop lekker sociaal van je moeder met die tuinslang... 🙄😶

@Marjoleink dat klinkt als een fikse bui! Waar woon je? Hier trok de bui ten zuiden van ons langs. We hoorden het wel flink rommelen in de verte. Ik was weg op de brommer dus ben maar iets eerder vertrokken omdat we eigenlijk wel wat van die bui mee zouden krijgen, maar uiteindelijk ‘paniek’ om niks dus. Als ik die lucht echter zo zag zou je zeggen dat de wereld zou vergaan... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eindelijk, regen!

Alleen hoopte wel op wat meer drama 😅

@JacinthaBrehler, ja. Was wel echt grappig van haar (not).

Ben trouwens net van het afdak van de schuur naar de buitendeur van het huis verkast, want er zaten me toch een paar joekels van spinnen 😱😭

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Koosje:

Vertel, wat voor brommer? 🛵
Heb er zelf ook eentje dus ben wel benieuwd wat jij hebt.

Een Peugeot Kissbee Black Edition. Had tot half jaar hiervoor een Sym Tonic maar die had altijd startproblemen. Toen die voor een onderhoudsbeurt moest heb ik gevraagd wat ik ervoor terug zou krijgen bij inruilen en dat was zo’n mooi bedrag dat ik mezelf geen twee keer heb hoeven bedenken. Van m’n Peugeot nog geen seconde spijt gehad. Start altijd direct, ook als hij een tijdje heeft stil gestaan. En hij rijd echt super zuinig. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei JacinthaBrehler:

Een Peugeot Kissbee Black Edition. 

Leuk ding!
Is het een 25 of 45 km/h uitvoering?

Zelf heb ik sinds een jaar een Yamaha YB1-Four.
Is een vanuit Japan geïmporteerde 4 takt schakel brommer.
Is in 2003 op wereld kenteken gekomen, dus bijna een oldtimer.
Gemiddeld verbruik 1:61,3.

20200611-163254.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Marjoleink:

Het is hier noodweer. Spullen vliegen door de tuin, het water komt door de kozijnen van de woonkamer naar binnen, de slaapkamer staat blank. Nu maar hopen dat het ook wat afkoelt.

Als ik Weeronline mag geloven krijgen wij nu ook een bui. Het rommelt in ieder geval al flink... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier ook geen druppel regen. Vanochtend vroeg was het wel 18 graden! Zooo lekker! Alles gelucht, zodat de temperatuur in huis ook weer een beetje omlaag is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites