Dollie 3987 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 Hahaha ik heb momenteel niet eens een deurbel want we zijn de boel aan het verven. Maar dit verhaal had niet per se iets te maken met de deurbel maar met mijn klantvriendelijkheid 😛 Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5861 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 2 minuten geleden zei Dollie: Hahaha ik heb momenteel niet eens een deurbel want we zijn de boel aan het verven. Maar dit verhaal had niet per se iets te maken met de deurbel maar met mijn klantvriendelijkheid 😛 Ik zie dit nu voor mij 😉 3 Link naar bericht Deel via andere websites
Dollie 3987 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 Mijn vorige kat klopte wel op het raam maar deze staat gewoon voor de deur te blèren 😂 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5861 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 Ik zit vol verwachting naar de lucht te kijken of er nou al eens een keer regen gaat vallen... maar het is wel bewolkt, maar zonder spatje regen... Ik zou de regenton wel weer gevuld willen hebben 😂 Regent het op andere plekken al wel? Of is het bij iedereen droog? Link naar bericht Deel via andere websites
Koosje 1378 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 Hier regent het al een tijdje. Werd tijd ook want het is kurkdroog hier in deze contreien. Wel heb ik al 3 keer dit jaar de tuin beregent. Ik heb achter in de tuin een puntstuk, 6,5 meter in de grond, met een T stuk en daarbovenop een handpomp. Aan 1 "weg" van het T stuk heb ik een slang gekoppeld waaraan weer een elektrische waterpomp gekoppeld kan worden. Link naar bericht Deel via andere websites
happy211 512 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 Hier is het ook af en toe aan het regenen, maar het doet nog niet erg veel voor de tuin. Het bovenste laagje heeft wat druppels gekregen, maar daaronder zie ik nog erg droge grond liggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Okki 380 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 Het regent hier af en toe wat, maar je ziet alleen wat spetters op straat, het is nog lang niet allemaal nat helaas. Link naar bericht Deel via andere websites
IreneM 518 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 Paar druppels nog maar, kan het niet echt regenen noemen. Mag hier ook wel eens, want ik ben al een paar maanden bijna dagelijks aan het sproeien pff. Hoewel de laatste dagen niet meer zoveel want het mag eigenlijk niet meer. Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1662 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 Hier spettert het een beetje. Ik sproei niet, want ik wil niet dat het onkruid dat mijn tuin heeft overgenomen nog harder groeit. Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 Hier regent het nu wel in het Nijmeegse. In het Brabantse vanmiddag al flink, auto ook weer een keer schoon 😁 Link naar bericht Deel via andere websites
Koosje 1378 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 (bewerkt) Pas maar op als je auto gaat rijden. Door de lange droogte is er veel olie en andere vuiligheid op de weg gekomen en nu met de nattigheid erop zal dat voor gladde wegen kunnen zorgen. 4 Juni 2020 bewerkt door Koosje Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1662 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 Ik hoop dat dat morgenochtend over is. Ik moet met de auto naar Eindhoven en ik zie er best wel tegenop. Normaal zou ik met de trein gaan, want ik moet achter het station zijn, maar ik moet eerst mijn kind naar school brengen. Ik weet trouwens ook niet of het op dit moment zo leuk is om met de trein te reizen. Link naar bericht Deel via andere websites
Koosje 1378 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 Gewoon de tijd ervoor nemen, dan moet het goed gaan. Ik moet morgenvroeg met mijn vrouw in het Radboud zh zijn. En ja, ook met de auto.. Link naar bericht Deel via andere websites
Floppyears 323 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 14 minuten geleden zei Marjoleink: Ik hoop dat dat morgenochtend over is. Ik moet met de auto naar Eindhoven en ik zie er best wel tegenop. Normaal zou ik met de trein gaan, want ik moet achter het station zijn, maar ik moet eerst mijn kind naar school brengen. Ik weet trouwens ook niet of het op dit moment zo leuk is om met de trein te reizen. Ik moest vandaag met de trein. Voordeel nu is dat er niet zoveel mensen reizen en niemand naast je mag komen zitten. Nadeel is dat zo’n mondkapje zorgt dat ik constant een beslagen bril heb en even lekker een bakje koffie in de trein gaat ook niet. Qua gezelligheid is het natuurlijk niks, al had ik wel even een leuke interactie met een meneer op het station. Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1249 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 De regen hield de kinderen binnen gelukkig vandaag. Dus geen kindervingertjes aan m’n bel. Gelukkig voor Yoda ook. Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 4 Juni 2020 Share Geplaatst 4 Juni 2020 @JacinthaBrehler Je kunt ook standaard een geluid op je pc (als je grote speakers hebt) klaarzetten voor als ze gaan bellen. Bijv. kei hard Arnold afspelen of een grote waakhond. Heeft hier toendertijd wel geholpen 😄 Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5861 Geplaatst 5 Juni 2020 Share Geplaatst 5 Juni 2020 Hier is het dan eindelijk ook aan het regenen! En vanochtend is er een bedrijf langsgeweest voor een offerte voor de tuin. Ik ben echt heel erg benieuwd wat dat gaat worden. Heb echt geen idee wat zo iets precies kost namelijk. Nu dus net pas in de loods, net op tijd voor de openingstijden voor het afhalen. Ik ga dus maar snel aan de slag met alle bestellingen 🙂 Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1486 Geplaatst 5 Juni 2020 Share Geplaatst 5 Juni 2020 Mijn oma is vannacht overleden. Hopelijk heeft ze nu rust 2 Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 5 Juni 2020 Share Geplaatst 5 Juni 2020 1 minuut geleden zei MichelleloveElmo: Mijn oma is vannacht overleden. Hopelijk heeft ze nu rust Gecondoleerd en sterkte! Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5861 Geplaatst 5 Juni 2020 Share Geplaatst 5 Juni 2020 32 minuten geleden zei MichelleloveElmo: Mijn oma is vannacht overleden. Hopelijk heeft ze nu rust Gecondoleerd. Link naar bericht Deel via andere websites
IreneM 518 Geplaatst 5 Juni 2020 Share Geplaatst 5 Juni 2020 Veel sterkte ❤️ Link naar bericht Deel via andere websites
Dollie 3987 Geplaatst 5 Juni 2020 Share Geplaatst 5 Juni 2020 Heel veel sterkte Michelle! Link naar bericht Deel via andere websites
Newby1981 220 Geplaatst 5 Juni 2020 Share Geplaatst 5 Juni 2020 Gecondoleerd en heel veel sterkte! Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 5 Juni 2020 Share Geplaatst 5 Juni 2020 Sterkte Michelle 💜 Link naar bericht Deel via andere websites
Okki 380 Geplaatst 5 Juni 2020 Share Geplaatst 5 Juni 2020 Gecondoleerd @MichelleloveElmo Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts