Spring naar bijdragen

Het BunnyBunch Cafe topic 2020 (offtopic!)

Recommended Posts

Hahaha ik heb momenteel niet eens een deurbel want we zijn de boel aan het verven. Maar dit verhaal had niet per se iets te maken met de deurbel maar met mijn klantvriendelijkheid 😛 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 1,5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@JacinthaBrehler nu willen we straks wel foto's zien van het eindresultaat natuurlijk!    Kijk onze Bets is veranderd in een schoothondje 

Hoe het inmiddels zeven maanden lange thuiswerken bevalt? Tja..    

Nou, bij deze dan 😉  

2 minuten geleden zei Dollie:

Hahaha ik heb momenteel niet eens een deurbel want we zijn de boel aan het verven. Maar dit verhaal had niet per se iets te maken met de deurbel maar met mijn klantvriendelijkheid 😛 

Ik zie dit nu voor mij 😉

• Haha 3
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit vol verwachting naar de lucht te kijken of er nou al eens een keer regen gaat vallen... maar het is wel bewolkt, maar zonder spatje regen...  Ik zou de regenton wel weer gevuld willen hebben 😂

Regent het op andere plekken al wel? Of is het bij iedereen droog?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier regent het al een tijdje.
Werd tijd ook want het is kurkdroog hier in deze contreien.

Wel heb ik al 3 keer dit jaar de tuin beregent.
Ik heb achter in de tuin een puntstuk, 6,5 meter in de grond, met een T stuk en daarbovenop een handpomp.
Aan 1 "weg" van het T stuk heb ik een slang gekoppeld waaraan weer een elektrische waterpomp gekoppeld kan worden.

DSCI0069.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Paar druppels nog maar, kan het niet echt regenen noemen. Mag hier ook wel eens, want ik ben al een paar maanden bijna dagelijks aan het sproeien pff. Hoewel de laatste dagen niet meer zoveel want het mag eigenlijk niet meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pas maar op als je auto gaat rijden.

Door de lange droogte is er veel olie en andere vuiligheid op de weg gekomen en nu met de nattigheid erop zal dat voor gladde wegen kunnen zorgen.

bewerkt door Koosje
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoop dat dat morgenochtend over is. Ik moet met de auto naar Eindhoven en ik zie er best wel tegenop. Normaal zou ik met de trein gaan, want ik moet achter het station zijn, maar ik moet eerst mijn kind naar school brengen. Ik weet trouwens ook niet of het op dit moment zo leuk is om met de trein te reizen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Marjoleink:

Ik hoop dat dat morgenochtend over is. Ik moet met de auto naar Eindhoven en ik zie er best wel tegenop. Normaal zou ik met de trein gaan, want ik moet achter het station zijn, maar ik moet eerst mijn kind naar school brengen. Ik weet trouwens ook niet of het op dit moment zo leuk is om met de trein te reizen.

Ik moest vandaag met de trein. Voordeel nu is dat er niet zoveel mensen reizen en niemand naast je mag komen zitten. Nadeel is dat zo’n mondkapje zorgt dat ik constant een beslagen bril heb en even lekker een bakje koffie in de trein gaat ook niet. Qua gezelligheid is het natuurlijk niks, al had ik wel even een leuke interactie met een meneer op het station. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier is het dan eindelijk ook aan het regenen!

En vanochtend is er een bedrijf langsgeweest voor een offerte voor de tuin. Ik ben echt heel erg benieuwd wat dat gaat worden. Heb echt geen idee wat zo iets precies kost namelijk.

Nu dus net pas in de loods, net op tijd voor de openingstijden voor het afhalen. Ik ga dus maar snel aan de slag met alle bestellingen 🙂

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
  • Evee unfeatured this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .