Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Het BunnyBunch Cafe topic 2020 (offtopic!)

Recommended Posts

Zou niet weten waar die precies heeft zitten meeliften.

Het shirt heb ik in ieder geval in de was gedaan.

'T vest heb ik aan maar nu ook hier geen last van kriebels.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei Koosje:

T vest heb ik aan maar nu ook hier geen last van kriebels.

Ik zou spontaan de kriebels krijgen als ik wist dat er zo'n beestje in had gezeten. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Jullie kennen wel dat gezegde “Van de pot gevallen” toch..? Dat ben ik dus vannacht letterlijk. Ik moest plassen, maar was blijkbaar half in slaap gevallen op de pot en ben d’r af gestort 😶🤣

Ik ken alleen "van de pot gerukt".. 😅 Hoe dan ook, lijkt me niet erg prettig, al moet ik er stiekem wel een beetje om lachen, haha. Heb je er schade aan over gehouden? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Jullie kennen wel dat gezegde “Van de pot gevallen” toch..? Dat ben ik dus vannacht letterlijk. Ik moest plassen, maar was blijkbaar half in slaap gevallen op de pot en ben d’r af gestort 😶🤣

Zoiets heb ik ook een keer gehad. Ik was ziek, zat op de wc en daar viel ik flauw. 
Gelukkig heb je je geen pijn gedaan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van de pot gerukt klinkt alsof je daadwerkelijk ervan afgetrokken bent.
Ervan af gevallen, tja dat doe je je eigen aan 😅
Hoop niet dat je je bezeert hebt.

Nog even terugkomend op die rups in mijn shirt.

Ik heb nu dus op mijn buik, vlak boven de schaamstreek, een x-aantal rode vlekjes.
Als ik eraan kom dan voel ik ze maar zit ik er niet aan, merk ik het niet eens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Floppyears wij gebruiken hier thuis beide door elkaar heen. Ligt beetje aan het gezelschap waar we mee zijn zeg maar 😇

@Koosje dan heb je wel echt mazzel gehad! Van zo’n stom rupsje kan je veel last hebben!! 

Wat mijn val-actie betreft heb ik echt mazzel gehad, had niet veel gescheeld of ik had (alweer) een kopstoot met/tegen de badkamervloer gemaakt 😑. Ik weet inmiddels dat die vloer harder is dan mijn kop (ik kom er altijd met minstens een bult vanaf en de vloer is nog steeds heel 🙄) maar toch moet ik blijkbaar zo nu en dan nog even controleren of het nog steeds zo is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze waren heel lief en relaxed, ze zijn het gewend daar, ze vinden het fijn en knuffelen zelfs terug! Je krijgt ook vooraf instructies hoe ze te benaderen en waar je op moet letten. Als je eenmaal rustig kennis had gemaakt mocht je tegen ze aan liggen en leggen ze hun kop in je schoot ❤️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag ook maar weer een werkdagje, er is veel besteld dit weekend. Ook heel veel icepods en koelschijven. Wel "grappig"dat ik dus op het bedrijventerreintje hier aan kom en met mij komen er nog 4 andere zzp-ers aan 😉 Valt toch op dat die feestdagen vooral gebruikt worden om bij te komen in het werk. En ook wel gezellig, een beetje leven op het plein hier.

Het postpunt is wel dicht vandaag, dus hoewel ik wel al inpak, kan ik het helaas niet verzenden vandaag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ja, werk moet doorgaan maar helaas niet meer voor mij besteed..

Maar goed, ik "werk" op mijn eigen manier.
Een beetje muziek maken, een beetje filmen, filmpjes in elkaar zetten, zo ook deze.

We hadden koolmezen in de tuin.
Helaas is 1 nestkastje overstuur gegaan.
Er zaten 4 dode jonkies in maar een ander nestkastje is wel goed gegaan en de jongen zijn pas uitgevlogen.
Ik heb de camera erop gezet en een stukje film bewerkt.
Geniet van deze unieke beelden!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij waren vandaag naar de muziekwinkel want zoon wilde graag een launchpad. Kun je online bestellen maar wij wilden graag even kijken hoe het precies werkt, of het echt leuk is, etc.

Nou daar hadden we geen 3 kwartier voor hoeven rijden. Nee ze konden hem niet demonstreren want de pc waar de software op staat is gecrasht. Nee we kunnen dus ook niet uitleggen hoe hij werkt. Nee hij doet het ook niet met een ander pakket (wel!). Vermoedelijk had hij zelf ook geen flauw idee. Tijdverspilling dus. Daar hoef ik niet meer naartoe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Marjoleink, misschien een ideetje voor je zoon om hem fruityloops te geven.

Is een programma op de pc om muziek te maken.

Dan kan hij mogelijk een soort keyboard voor kopen die je er ook weer op aan kunt sluiten.

Ik waarschuw wel, fruityloops is geen makkelijk programma.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites