Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Het BunnyBunch Cafe topic 2020 (offtopic!)

Recommended Posts

Goedemorgen!

Ik ben weer in Nederland. Nog een paar dagen bijkomen en wat slaap inhalen en aan het tijdsverschil wennen. Dinsdag pak ik de webwinkel pas weer echt op. 

Het was echt een onvergetelijke vakantie, ik kan gewoon niet omschrijven hoe mooi het was 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Evee:

Het was echt een onvergetelijke vakantie, ik kan gewoon niet omschrijven hoe mooi het was 🙂 

Welkom thuis! Ik denk toch dat je alle avonturen moet gaan proberen te omschrijven, hoor! 😊  We zitten hier al wekenlang vol spanning te wachten op verhalen zodat we ook een beetje mee kunnen genieten. 😎 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Evee:

Haha, nou dan zal ik tegen de regels in een linkje plaatsen naar mn blog, waarop een reisdagboek staat 😉 

www.evee.nl

Wauw! Ziet er geweldig uit! Wat een ervaring rijker weer zeg! 

Ik ben over twee weekjes lekker aan de beurt, maar dan naar zon en palmbomen! En Betsy en Gijs lekker op vakantie bij tante Daisy 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Eefje:

Wauw! Ziet er geweldig uit! Wat een ervaring rijker weer zeg! 

Ik ben over twee weekjes lekker aan de beurt, maar dan naar zon en palmbomen! En Betsy en Gijs lekker op vakantie bij tante Daisy 😊

Alvast een fijne vakantie! Wat is de bestemming? De konijnen op vakantie bij Deeskuh klinkt ook goed, daar zitten ze vast prima! En met al die kamers voor konijnen die ze nu heeft, vast ook ruimte zat 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vier weken Panama! Echt zin in! 

Ja zo fijn dat ze weer naar Daisy en Nol kunnen! Altijd lekker veel ruimte en goede zorgen. We hebben het nieuwe huis al bewonderd, wat een ruimte zeg, binnen en buiten! Vanaf nu elke verjaardag nieuwe kaplaarzen voor Dais 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Eefje:

Vanaf nu elke verjaardag nieuwe kaplaarzen voor Dais 😁

Met konijntjes er op uiteraard 😉

Fijn om de konijnen op een vertrouwde plek achter te laten tijdens jullie vakantie. Dan ga je gerust op reis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het was ook een super vakantie, argentinië, uruguay, falkland eilanden, zuidpool en chili. Van de zuidpool naar de droogste woestijn ter  wereld, Atacama woestijn in Chili. Een vakantie van uitersten, qua omgeving en qua temperaturen. Maar zoo mooi! Alsof we in BBC natuurdocumentaires hebben geleefd de afgelopen weken!

De huisdieren zijn nu ook allemaal weer thuis. Qila, de hond, was naar het hondenresort en heeft vriendjes gemaakt, is flink geknuffeld en heeft het goed naar haar zin gehad. De katten zaten bij mijn ouders en zijn sinds zaterdag weer thuis. De konijnen zijn aan huis verzorgd door buren, leuk weetje: die vertrekken volgende week naar de noordpool 😂 Dan pas ik weer op hun konijnen.

Fijne vakantie Eefje! Klinkt gaaf. Ik ben in Panama niet verder gekomen dan het vliegveld, toen wij naar Costa Rica gingen en er een tussenstop hadden. Maar het lijkt mij supermooi 🙂 Geniet er van!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Deeskuh88:

😄

En @Eefje Ben ook zo benieuwd naar Gijs 😄

Je gaat hem geweldig vinden! Nu hij meer op zijn gemak is ontpopt hij zich tot een ontdekkingsreiziger. Zo een van het klassieke soort, die alles vernielt wat hij tegenkomt. Maar hij is perfect zindelijk en hij doet heel veel flopjes. Betsy maakt ook weer binkies, dat heb ik haar lang niet zien doen joh! 

@Evee je vakantie klinkt helemaal fantastisch! Gek om dan thuis te komen na al die avonturen, dan lijkt het meteen zo ver weg vind ik altijd. 

Panama wordt heel leuk, veel in de jungle banjeren en snorkelen, en het is bloedheet daar, kan ik me nu even niets bij voorstellen in deze kou 🥶

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel veel plezier alvast Eefje.

Wat een avonturiers hier allemaal. Ik ben echt een watje wat dat betreft hoor. Ik neem eigenlijk veel te weinig vakantie op. Dit jaar heb ik 11 weken staan en 4,5 daarvan moet ik opmaken anders vervallen ze... Ach ja, ik maak er wel studietijd van. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Floppyears:

Heel veel plezier alvast Eefje.

Wat een avonturiers hier allemaal. Ik ben echt een watje wat dat betreft hoor. Ik neem eigenlijk veel te weinig vakantie op. Dit jaar heb ik 11 weken staan en 4,5 daarvan moet ik opmaken anders vervallen ze... Ach ja, ik maak er wel studietijd van. 😂

Dat heb ik ook lang gedaan, weinig vakantie opgenomen. Maar dat breekt je toch op op een bepaald moment. Nu mag ik het helemaal zelf bepalen als zzp-er, maar vind ik het nog steeds lastig. Zomaar een weekje vrij nemen, of een lang weekend ofzo, dat doe je dan niet snel, want niemand neemt je werk over. En omdat we in Zeeland wonen, vlak bij het strand, kun je door een middagje wat eerder te stoppen en lekker op het strand te liggen ook al wel een rust en vakantiegevoel krijgen. En als ik vrij neem en thuis ben, dan ga je ongemerkt toch gewoon werken, het is heel moeilijk om dat los te laten. 

Mijn man vind het fijner om lang vrij te zijn, dus hij neemt het ene jaar weinig vakantie op (alleen het verplichte deel, meestal 2 weken per jaar) en neemt de rest mee naar het jaar erna, zodat hij dan 6 weken aan elkaar vrij kan krijgen. En in 6 weken, tja dan kun je wel een mooie reis maken 🙂 Of je huis verbouwen 😂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Herkenbaar. Ik werk dan wel voor een baas, maar voor overnemen van werk heeft niemand ruimte. We hebben te weinig mensen. Gelukkig verplichten ze me nooit 2 weken vrij te nemen. Er staat wel dat het moet, maar ze doen niet moeilijk dat ik het niet doe. Ik kan maar beter nooit voor mezelf beginnen denk ik 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeps haha ik heb mij echt gigantisch verslapen 😂 Gelukkig ben ik eigen baas en kan ik alleen mijzelf er voor op m'n kop geven...

Ik had een wekker gezet, was wakker, maar bleef nog eventjes liggen.... ja toen viel ik dus weer in slaap.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb gisteren alle bestellingen t/m afgelopen zaterdag weg gekregen. Vond dat al een hele prestatie haha.

Nu dus nog van 19-20 en 21 januari inpakken. Die dagen is er ook behoorlijk veel besteld. Ik denk dat ik daar vandaag wel een heel eind mee kom, weet niet of ik het helemaal red hoor, maar ga mijn best doen. Het zou wel lekker zijn als ik weer bij ben.  Maar als dat vandaag niet lukt, zou het morgen wel moeten lukken. En vrijdagmiddag kan mijn man hopelijk weer helpen, dus dan lukt het zeker wel 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Evee:

Ik heb gisteren alle bestellingen t/m afgelopen zaterdag weg gekregen. Vond dat al een hele prestatie haha.

Ik vind dat ook wel een hele prestatie ja! Je zal wel toe zijn aan vakantie zo onderhand 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Rifca:

Ik vind dat ook wel een hele prestatie ja! Je zal wel toe zijn aan vakantie zo onderhand 😉

hahaha jaaaa 😎🌴  Dan had ik net zo goed in Chili kunnen blijven, die 32 graden was toch lekkerder dan het Nederlandse klimaat nu 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hebben jullie leuke weekend plannen? Het is nog maar donderdag, ik weet het haha. Nog twee dagen zwoegen! Maar voor mijn gevoel is het best een lange week, maar misschien komt dat omdat ik weer in werkritme moet komen en het zo druk is haha.

Voor mijn idee gaat iedereen van het forum speed-daten met de konijnen in opvangen dit weekend 🐇🐇🐇🐇

Ik ga mij storten op het uitzoeken van de vakantiefoto's 🐧, nog wat in de webwinkel werken (vermoed zomaar dat ik de vracht die morgen binnen komt, morgen niet ingeruimd ga krijgen 😅)

En verder de normale weekenddingen: konijntjes verschonen, kattenkamer poetsen, lekkere lange strand of boswandeling met de hond, uitslapen zonder dat het verslapen heet 😴

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga shoppen in Rotterdam. En zondag alvast voorbereiden voor het lakken van de vloer. Daar zijn we nog wel een aantal weekeinden zoet mee. Het moet in etappes, omdat ik de meubels nergens kwijt kan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites