Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Het BunnyBunch Cafe topic 2020 (offtopic!)

Recommended Posts

Dat is wel bijzonder, dat je niet weet wat het is. Je kunt er een prijsvraag van maken: wie het origineelste antwoord heeft op de vraag wat is het en wat zou je ermee doen mag ze hebben?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb toevallig deze week ook een aliexpress pakje binnengehad, nog besteld in januari. Maar dat is ook niet wat ik besteld had 😂 

We hebben ook een keer een heel pakket pandaberenmaskers gekregen, terwijl we 1 kabeltje besteld hadden 🐼

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Het een gebruik ik nu als knijper. Het ander heeft iets met de Nintendo Switch te maken... maar wat 🤪

Kun je er een foto van maken? Dan kunnen we mee raden 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Ik heb echt een schurft hekel aan 1 april grappen dus ben blij dat ze geannuleerd zijn 😶

En ik ben echt geen stuk sjagrijn of zo, vind het gewoon flauw. 

Ik bestel regelmatig dingen bij Wish (familie van Ali Express) maar kreeg vanmiddag 2 pakjes waarvan ik zéker weet dat ik het niet besteld heb. Sterker nog ik weet niet eens wat het is! Vandeweek ook al 2 telefoon hoesjes die verkeerd geleverd werden en waar ik dus niks aan heb 😔

Van die hoesjes nog netjes m’n geld terug gekregen maar aangezien ik van dat van vandaag niet eens weet wat het is kan ik ook m’n geld niet terughalen.... Gelukkig gaat het op 95% van de pakjes die ik daar bestel wél goed 😅

kan je het niet aan de hand van het ordernummer je geld terug krijgen? dat kan bij Aliexpres wel namelijk. Aan de hand van het order nummer kan je zien of je het goede of iets totaal anders hebt binnen gekregen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Hallo Hoi:

I'm back again.... Ben van de lindenhorst af. Zit nu in Maarsbergen. Hoe is het met jullie? 

Welkom terug! 

Hier gaat alles prima! Beetje druk. Hoe gaat het met jou?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Evee:

Welkom terug! 

Hier gaat alles prima! Beetje druk. Hoe gaat het met jou?

Heftige periode, maar ik ben er nu klaar voor om aan mezelf te gaan werken en over 7 maandjes zit ik hopelijk weer bij mijn ouders op de bank. Want achter alle haat naar mijn ouders zit nog steeds dat beetje liefde

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb waarschijnlijk een te levendige fantasie maar ik zie truus al knock-out gaan door een geworpen winterpeen in het verhalenspel 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag voor het eerst een aantal screening vragenlijsten ingevuld. Betreft een angststoornis, dwangstoornis, een depressie en eventuele lichamelijke problemen. Ik krijg waarschijnlijk morgen de uitslag, en dan kunnen we aan de slag. Dan krijg ik therapie om zo snel mogelijk weer door te kunnen. Het enige positieve aan corona is dat ik nu toch de lessen van school kan volgen omdat ze allemaal online gegeven worden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei Hallo Hoi:

Vandaag voor het eerst een aantal screening vragenlijsten ingevuld. Betreft een angststoornis, dwangstoornis, een depressie en eventuele lichamelijke problemen. Ik krijg waarschijnlijk morgen de uitslag, en dan kunnen we aan de slag. Dan krijg ik therapie om zo snel mogelijk weer door te kunnen. Het enige positieve aan corona is dat ik nu toch de lessen van school kan volgen omdat ze allemaal online gegeven worden. 

Fijn dat je zo snel een uitslag krijgt en dan met therapie aan de slag kan gaan. 🙂 Ook best wel spannend denk ik, of niet? Lukt het een beetje om de schoollessen bij te houden? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag zou ik eigenlijk met mijn moeder naar de keukenhof gaan, zijn we allebei nog nooit geweest. Jammer  dat het niet doorgaat! Het was er een prachtige dag voor geweest! Maar helaas.

Nu dus gewoon een werkdag, genoeg te doen. Inpakken, vracht inruimen (oa rosewoodproducten zijn binnengekomen), werken aan het goed zetten van de informatieve artikelen enz.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zal eens even een muziekje aanzetten hier in het Bunnybunch Cafe; een beetje liefde, en even proosten op het leven 🙂

De omarming is wel even virtueel 🤗 Een polonaise door je woonkamer in je uppie mag hoor! 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Lienappelsien:

In het verhalenspel loopt het aardig uit de hand 😬 Daar zijn ze (voorlopig) niet aan de polonaise.

Nouja, je zou het nu kunnen typen en het gebeurt 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik word vandaag getest op corona! Na 5 weken thuis te zitten, vind ook de dokter het wel erg lang duren. Hopelijk krijg ik morgen al de uitslag zodat ik maandag aan het werk kan! Als de test negatief is natuurlijk.. 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei eefjelien:

Ik word vandaag getest op corona! Na 5 weken thuis te zitten, vind ook de dokter het wel erg lang duren. Hopelijk krijg ik morgen al de uitslag zodat ik maandag aan het werk kan! Als de test negatief is natuurlijk.. 🙂 

Fijn dat je er voor in aanmerking komt, dan heb je  in ieder geval zekerheid!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites