Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Je laatste gedachte...-topic 2020

Recommended Posts

Het is een baby nog he. Ik heb er alle vertrouwen in dat Karin dat goed kan inschatten 🙂 . 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha geweldig. Mars doet dit ook nog steeds gewoon. Maar dat is een soort grote baby 😛 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is inderdaad echt een konijnenbaby-houding! Wel heel schattig, maar als baasje zou ik mij ook zorgen maken als ik een konijn dat al groter is zo zou zien liggen 😅 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ik heb in het verleden wel konijnen babies gehad, maar nog nooit een zo zien liggen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik typte net in een topic het woord uitplassen. En de autocorrect wil er ruitplassen van maken. Wat is of zijn ruitplassen? Is dat een bestaand woord? 😅 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Water dat niet goed wegloopt vanaf je autoruit? Of wildplassen, maar dan tegen een raam? Raar woord trouwens, wildplassen. Wat als je nou rustig plast, maar wel ergens buiten waar het niet mag, heet het dan ook wildplassen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Marjoleink haha daar had ik nog nooit aan gedacht bij wildplassen. Ik dacht altijd aan 'in het wild', dus niet op de plek waar het hoort. Als ik dat woord hoor moet ik altijd denken aan een berm langs een weg in the middle of nowhere, waardoor je weinig andere keus hebt. Maar in steden is het natuurlijk een veel groter probleem dan mensen die even in de berm stoppen 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Buiten de bebouwde kom mag je gewoon wildplassen, als het maar niet aanstootgevend is.  Binnen de bebouwde kom mag het niet, daar is het dus wel strafbaar. 

Maar ruitplassen vond ik wel een hele bijzondere suggestie van de auto-correct haha. Tegen een ruit plassen zou inderdaad kunnen, of dat je in ruitjesfiguren plast? 😅 Ik weet niet wat voor autoruit jij hebt marjolein, als daar plassen op blijven staan? 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

... wat staan er momenteel veel jonge honden op herplaatsings sites... Zo erg!

Misschien aangeschaft als troosthondje in corona tijd? En nu is hij enkele maanden oud en kan (nog steeds?) niet alleen zijn. Wil niet 'luisteren'. Vraagt wel erg veel tijd... Zucht... Tja, een jonge hond vraagt, zeker de eerste 2 jaar, gewoon erg veel tijd, elke dag weer... Lastig he?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik las elders dat de prijzen voor honden/pups ook de pan uit reizen. Op Marktplaats worden prijzen van 1000-1200 euro voor allerlei kruisingen uit niet geteste ouderdieren gevraagd. Ongelooflijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Best tevreden over de fotokwaliteit van mijn nieuwe telefoon! Nog even aan het uitzoeken hoe ik het kan optimaliseren, maar deze eerste foto's zijn niet slecht bij flink inzoomen. Alleen bijtje wilde niet stilzitten 🙃. Er zit blijkbaar nog een macrostand op, die heb ik nog niet geprobeerd. Maar vergeleken met mijn vorige tel is dit al heel wat. Verkleinen van de foto maakt het niet per se beter zie ik 😅.

IMG_20200726_180831.thumb.jpg.1c85be428d9355447d1a3de437ec1718.jpg

bewerkt door Eefje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 22-7-2020 at 13:23 zei Dollie:

Hahaha geweldig. Mars doet dit ook nog steeds gewoon. Maar dat is een soort grote baby 😛 

Dat heeft hij echt van zn moeder 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik dacht heel even dat je mij bedoelde (wat overigens vreemd zou zijn gezien de context maar oké) -> veel mensen roepen, ahh hij ziet je echt als zijn moeder hè, het is echt net je kindje. Ik heb daar echt een gruwelijke hekel aan. Maar jij bedoelt uiteraard z'n enige echte moeder 😆😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja jongens! Ik weet met al die M'en in verschillende kleurtjes toch niet wie wie is zo! Ik ben voor foto's 😃.

Screenshot_2020-08-02-11-24-07-054_com.android.chrome.thumb.jpg.2fc97392916db356c5d9908167976db4.jpg

• Vind ik leuk 1
  • Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Blijkbaar kan een klein middagje stad met zoon tòch nog gezellig zijn🤔

Rugzakje gekocht met een broodtrommel, drinkfles, wat kleren voor hem en mij, schoenen voor mij en naderhand langs de McDonalds geweest.

Eerste wat de jongen riep: 'krabburger!' 😂

Dus maar een cheeseburger gegeven.

Iedereen happy in een zekere zin 👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Eefje:

Ja jongens! Ik weet met al die M'en in verschillende kleurtjes toch niet wie wie is zo! Ik ben voor foto's 😃.

Screenshot_2020-08-02-11-24-07-054_com.android.chrome.thumb.jpg.2fc97392916db356c5d9908167976db4.jpg

Hahahaha. Zal eens gaan kijken of ik er een foto op kan krijgen die toch een beetje duidelijk is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-8-2020 at 11:25 zei Eefje:

Ah, nu begrijp ik waarom sommige BunnyBunchers opeens een ander ‘gezicht’ hebben! Haha Ik was gewend aan een groene M bij Mira en een rozige J bij Joke (en zo nog een aantal), tot ik net in topics zag dat zij allebei opeens een foto als schermafbeelding hadden. Ik dacht al, zouden ze het hebben afgesproken? 

Nu moet ik even opletten om jullie te herkennen 🤣 Maar foto’s zijn natuurlijk leuk! Die snoet bij Mira is ook echt heel leuk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Lienappelsien het was onder dwang 🤣

Ik was het al langer van plan dus nu moest het er maar van komen. Ziet er ook gezelliger uit zo met alle konijnen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites