Spring naar bijdragen

Je laatste gedachte...-topic 2020

Recommended Posts

• Reacties 634
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tony's reep met bedankje op de brievenbus gelegd voor de postbode vandaag en de postbode heeft net een pakketje van Dierenlot vol met Tiny Tony's bezorgd. Instant karma.

Ik likete een leuke foto in onderstaand topic. En toen dacht ik van o de foto erboven is ook leuk en ik zie dat ik die nog niet heb geliket, dus die like ik ook nog even. O, en de foto daarboven ook.

Ja, je leert nog eens wat zo. Pampers, Neutral, Naïf, Waterwipes, Kruidvat eigen merk, Huggies, AH eigen merk, Lidl eigen merk... Ik kan je er alles over vertellen 😂 Mars heeft zelfs zelf ook nog voor

Haha goed gesprek Michelle 😁😁.

Ik heb jaaaaaren geleden een half jaar in Nicaragua gewoond. Ik had daar een vriend, met veel tranen afscheid genomen want we waren nog hartstikke verliefd toen. In de jaren die volgden stuurde hij af en toe van die random berichten, dat hij nog steeds een zwak voor me had enzo. Inmiddels is hij getrouwd met een prachtige vrouw en heeft hij een kindje. Twee weken geleden kreeg ik een bericht van hem van een Belgisch nummer. Woont hij sinds kort voor een aantal jaar in België omdat zijn vrouw daar een mooie baan heeft. En nu hij zo dichtbij woont (vergeleken met Nicaragua) wil hij graag een keertje afspreken. Aan de ene kant lijkt me dat hartstikke leuk, maar door die gekke random berichten in het verleden ben ik bang dat hij dingen gaat proberen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Huntingmiew:

Zucht.....

(M'n dochter zit in een fase dat ze om alles wat ook maar een beetje anders loopt dan ze zelf had bedacht een groot drama maakt, nu was het de verkeerde smaak thee 😩)

Dat is natuurlijk ook het einde van de wereld 😅 sterkte 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 19-6-2020 at 21:36 zei JacinthaBrehler:

Een aantal hele lelijke woorden na het keihard stoten van m’n teen tegen de poot van m’n bed 🤬

Au, hopelijk geen gebroken teen.

De batterij van mijn pen is leeg, dus ik heb verplichte studie pauze 😅

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-6-2020 at 22:13 zei MichelleloveElmo:

Dag lieve Kay, hopelijk heb je nu geen pijn meer

IMG_20200612_135821~2.jpg

IMG-20200615-WA0003~2.jpg

IMG-20200615-WA0004~2.jpg

IMG-20200614-WA0000~2.jpg

IMG-20200615-WA0001.jpg

Wat een mooie hond!!!  Erg sneu om zoiets te lezen. Veel sterkte!

Je was zo geliefd, nu laat je een grote leegte achter

sterkte met het verlies van jullie grote vriend.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sterkte @MichelleloveElmo. Was hij ziek?

Mijn laatste gedachte: zo fijn om weer bewoners buiten te zien wandelen...
De afgelopen 3 maanden mochten de bewoners van de 2 verpleeghuizen waar ik werk geen bezoek ontvangen en niet naar buiten i.v.m. de corona maatregelen. Inmiddels zijn de regels wat versoepeld en kom ik weer bewoners tegen die een ommetje maken. Zo heerlijk!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .