Spring naar bijdragen

Je laatste gedachte...-topic 2020

Recommended Posts

• Reacties 634
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tony's reep met bedankje op de brievenbus gelegd voor de postbode vandaag en de postbode heeft net een pakketje van Dierenlot vol met Tiny Tony's bezorgd. Instant karma.

Ik likete een leuke foto in onderstaand topic. En toen dacht ik van o de foto erboven is ook leuk en ik zie dat ik die nog niet heb geliket, dus die like ik ook nog even. O, en de foto daarboven ook.

Ja, je leert nog eens wat zo. Pampers, Neutral, Naïf, Waterwipes, Kruidvat eigen merk, Huggies, AH eigen merk, Lidl eigen merk... Ik kan je er alles over vertellen 😂 Mars heeft zelfs zelf ook nog voor

Wij zijn offertes aan het opvragen voor de tuin, maar krijgen bijna alleen maar terug "we nemen geen opdrachten aan, we zitten vol". 🤣

Volgens mij is het nog geen crisis hoor!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarschijnlijk zijn het hele chique mensen geweest die in 'ons' bos hebben zitten 'dineren'...

Ze hebben alles (lege blikjes, hamburgerverpakkingen, ballonnen enz) gewoon achtergelaten. Wordt natuurlijk straks allemaal opgeruimd door hun personeel...😡

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Bammyflurry:

Waarschijnlijk zijn het hele chique mensen geweest die in 'ons' bos hebben zitten 'dineren'...

Ze hebben alles (lege blikjes, hamburgerverpakkingen, ballonnen enz) gewoon achtergelaten. Wordt natuurlijk straks allemaal opgeruimd door hun personeel...😡

Zo super arrogant en laks vind ik dat. Wat voor moeite is t om je afval even mee te nemen en thuis weg te gooien(of elders in een container)

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei BunnieHop:

De gedachten van 1 van mijn muskusschildpadden: 

Ik ben een landschildpad!

IMG_20190626_215245598.jpg

IMG_20190630_143704841.jpg

Serieus...?! De mijne komt zelden het water uit, heel soms spot ik hem even op z’n kurk-eiland onder de lamp maar meestal steekt hooguit z’n neus boven het water uit. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Serieus...?! De mijne komt zelden het water uit, heel soms spot ik hem even op z’n kurk-eiland onder de lamp maar meestal steekt hooguit z’n neus boven het water uit. 

Deze is heel serieus ja haha.

De 2 oudste doen het amper, maar dit wijffie is pas 5 en denkt echt dat alles om haar gaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahahaha acrobaat! 
Ik gaf die van mij net een regenworm maar die worm ging zo tekeer dat die schildpad zoiets had van “kan dat eten niet dood geserveerd worden..?!” Dit is ook het enige levende wat hij krijgt (en hij zal ongetwijfeld wel eens een vis pakken die in de bak zwemmen) de rest is dood voer. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei JacinthaBrehler:

Hahahaha acrobaat! 
Ik gaf die van mij net een regenworm maar die worm ging zo tekeer dat die schildpad zoiets had van “kan dat eten niet dood geserveerd worden..?!” Dit is ook het enige levende wat hij krijgt (en hij zal ongetwijfeld wel eens een vis pakken die in de bak zwemmen) de rest is dood voer. 

Haha dat klopt ja 😛 als iets te veel spartelt naar hun zin, dan wachten ze het vaak af ergens in de hoek van het aquarium.

Bij mij krijgen ze bevroren spiering, stukjes vlees (voornamelijk hamlappen en kip), zijderupsen, wormen en zelf gevangen muggen en muggenlarven.

Lekker uitgebreid 😄

maar ik moet binnenkort wel een zandbak erin gaan zetten.

Mevrouw van 12 heeft vorig jaar voor het eerst een ei gelegd, dus verwacht er dit jaar meer en wil dan dat ze een mooie bak heeft 🙂

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Hier wás het menu heel uitgebreid maar hij trekt overal z’n neus voor op. Hij eet wel garnaal en mossel. En heel soms schildpad-pudding. 

Succes met zand-eiland-bouwen 😎

Deze doen dat niet zo snel.

Ik had ze overgenomen van iemand die er niet meer voor kon zorgen.

Kreeg alleen maar dat slechte gedroogd voer.

Was er 2 weken mee bezig om ze over te laten gaan op ander voer, en sindsdien is alles tiptop in orde!

Wel leuk dat jij er vissen bij kunt plaatsen.

Ik heb dat ook geprobeerd met 10 goudvissen, maar die lagen de volgende ochtend allemaal half opgepeuzeld te drijven...

Zandeiland wordt heel simpel hoor, gewoon een plastic bak met een opstapje en wat zand, is ook iets makkelijker te verwijderen naderhand.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik was ook begonnen met 10 guppy’s en 5 garnalen. Die had meneer binnen 24 uur op 3 guppy’s na allemaal opgegeten. Meteen die guppy’s uitgevangen en een kweekbakje opgestart. Die guppen jongen aan als mallen, toen ze met 30 in de kweekbak zaten heb ik ze terug bij Bowser gezet. De volgende dag kreeg ik van een collega nog eens 30 Black Molly’s die zij over had van hun aquarium. Dus er zit nu zoveel vis in dat hij dat onmogelijk allemaal kan opeten. Sterker nog, hij moet ze echt weg jagen bij z’n eten anders is ie het kwijt 😶

Als ik hem voer (om de dag) krijgen de vissen én een portie van zijn eten zodat ze hem een beetje met rust laten én wat droog voer. Op de andere dag gaat er een lading ontdooit diepvries voer voor vissen in. Mengsel van van alles. Van tubifex tot muggenlarf. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe ik ook niet hoor, maar weet dus niet zo goed wat ik wil. Heb inmiddels een super leuke vriend waar t super goed mee gaat. Weet ook niet of t voor mij toegevoegde waarde heeft contact op te nemen. Maar ben ook wel nieuwsgierig waarom hij nu ineens contact op neemt. Heb hem nog wel een hele tijd geleden gezien in t winkel centrum maar veel meer dan een beleefde hoi, hoe gaat het, goed en doei was dat ook niet

Link naar bericht
Deel via andere websites

[1-6 03:33] ex: Hey hoe gaat t met je?
[1-6 17:13] Michelle: Zo jij was nog laat wakker. Ja, goed hoor. En met jou?
[1-6 17:32] ex: Mooi, fijm dat t lekker met je gaat! Met mij ook
[1-6 17:36] Michelle: Mooizo

En dat is tot nu toe t gesprek 🤣echt geen idee... Hij zou aan mijn profiel foto kunnen zien dat ik een vriend heb. 

• Haha 2
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .