Spring naar bijdragen

Je laatste gedachte...-topic 2020

Recommended Posts

• Reacties 634
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tony's reep met bedankje op de brievenbus gelegd voor de postbode vandaag en de postbode heeft net een pakketje van Dierenlot vol met Tiny Tony's bezorgd. Instant karma.

Ik likete een leuke foto in onderstaand topic. En toen dacht ik van o de foto erboven is ook leuk en ik zie dat ik die nog niet heb geliket, dus die like ik ook nog even. O, en de foto daarboven ook.

Ja, je leert nog eens wat zo. Pampers, Neutral, Naïf, Waterwipes, Kruidvat eigen merk, Huggies, AH eigen merk, Lidl eigen merk... Ik kan je er alles over vertellen 😂 Mars heeft zelfs zelf ook nog voor

Dank jullie wel! 

Ja 23 nov is de dag dat we de donor herdenken. En 24 is de dag dat we het leven vieren. Elk jaar ga ik wat met mijn familie op mijn kosten doen. Als je dood bent heb je niks meer aan je geld. We zijn al naar Holiday on ice geweest, Circus du solei, Jochem Meyer, bowlen, uit eten, theater voorstellingen, ballonvaart en met 5 jaar met 45 man Ik hou van Holland met diner!

• Vind ik leuk 4
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Okki:

Moet ie ongesteld worden? 

Je zou t bijna denken. Hij was moe en nog even op bedje gaan liggen. Ik heb nog knuffel kus gegeven, dekentje over hem heen gelegd, gevraagd of ik hem wakker moest maken straks, ja met een uurtje. En toen kreeg ik me toch een gegrom en een duw. 

@Koosje weet niet of je daar op doelt maar vind de suggestie erg ongepast (en zeker dat een sjaggie reactie daar bij hoort)

bewerkt door MichelleloveElmo
  • Mee eens! 2
Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Je zou t bijna denken. Hij was moe en nog even op bedje gaan liggen. Ik heb nog knuffel kus gegeven, dekentje over hem heen gelegd, gevraagd of ik hem wakker moest maken straks, ja met een uurtje. En toen kreeg ik me toch een gegrom en een duw. 

@Koosje

@MichelleloveElmoik hoop dat ie weer vrolijk wakker is geworden!

bewerkt door Okki
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb morgen een afspraak bij de kapper om mijn haren te knippen en te verven, maar ik weet dus echt niet welke kleur(en) ik moet kiezen. Meestal doe ik high- en lowlights, want dat is het minst bewerkelijk, maar goudblond, koperblond, asblond? Ik denk dat ik de kapper morgen zelf maar laat kiezen. 😅

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Koosje:

@MichelleloveElmo :

Je kunt mijn reactie ongepast vinden maar je zet wel iets op een openbaar forum wat zo'n reactie kan uitlokken en wat betreft die smilley; dat is een Thinking Face !

Thinking face pas bij het topic wat is je laatste gedachten toch?

Ik moet zeggen dat ik de insinuatie naar s** die ik bij jou opmerking heb, na aanleiding op.mij opmerking op wel eens waar een openbaar, maar wel konijnen forum niet zo gepast vind. 

@Marjoleink we hebben het er net over gehad en hij had kennelijk niet lekker geslapen vannacht (had hij niks over gezegd en vanmorgen was hij goed te spreken) en storte compleet in vanmiddag. En dan spelen er nog wat dingen rond het huishouden waar we tover gehad hebben dus kijken of we dat samen nu kunnen oppakken en ons ritme er in kunnen vinden

bewerkt door Evee
** iingevoegd
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

@Marjoleink we hebben het er net over gehad en hij had kennelijk niet lekker geslapen vannacht (had hij niks over gezegd en vanmorgen was hij goed te spreken) en storte compleet in vanmiddag. En dan spelen er nog wat dingen rond het huishouden waar we tover gehad hebben dus kijken of we dat samen nu kunnen oppakken en ons ritme er in kunnen vinden

Fijn dat je in elk geval samen hebt kunnen bespreken wat er aan de hand is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Koosje:

@MichelleloveElmo :

Je kunt mijn reactie ongepast vinden maar je zet wel iets op een openbaar forum wat zo'n reactie kan uitlokken en wat betreft die smilley; dat is een Thinking Face !

Ik vind persoonlijk de reactie van MichellelovElmo dat het ongepast was nog netjes. Ik vind het echt een walgelijke en seksistische opmerking.

bewerkt door IreneM
  • Mee eens! 4
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Koosje:

@MichelleloveElmo :

Ze geeft volgens mij alleen maar aan dat hij vriend chagerijnig is. Verder niets. Van uitlokking lijkt me echt geen sprake. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Oepsie... De konijnen gister eten gegeven in hun voerbal, maar niet goed opgelet. De gaatjes waren nog dicht. Het is zo'n verstelbare en die was kennelijk verschoven. Kwam er pas achter toen ik ze vanmorgen hun brokjes wilde geven

Je zullen vast extra zin hebben gehad in hun ontbijt.🙂

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aargghhh waarom heb ik nog steeds een honger gevoel... Ik kan geen honger hebben of trek, heb meer dan genoeg gegeten vandaag. 

Ruim 200 gram rode kool met een appeltje, 100 gram tartaar gehakt, ruim 200 gram aardappelpuree er op en flink wat appelmoes zonder toe gevoegde suiker. 

Daarna 270 gram kwark met 215 gram aardbeien en 40 gram muesli.

Als avond eten een ovenschotel met 200 gram bloemkool, ui, gehakt en ruim 200 gram aardappelpuree gegeten.

Toen had ik nog trek dus twee volkoren crackers met een dun laagje pindakaas twee eieren gegeten.

Over de dag ook ruim voldoende gedronken, denk ca 3 liter aan water, thee en vanavond twee glazen limonade zonder suiker. 

• Verward 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

@MichelleloveElmo nee dan zou je zeggen dat er voldoende ingegaan moet zijn inderdaad. Balen dat je dan nog steeds trek had. 

Yoda ligt heel lief bij mij op bed te dromen. Allerlei gekreun en gepiep komt er uit en hij is heel druk met zijn pootjes aan het bewegen. Zó schattig vind ik dat! 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een jaar geleden waren we druk met inpakken en voorbereiden voor de vakantie, morgen is het een jaar geleden dat we vertrokken naar Argentinië.

Dan is er in een jaar toch maar veel veranderd, nu zou het niet eens kunnen.

En we zijn blij dat we niet gewacht hebben, maar de reis gemaakt hebben toen het kon.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .