JokeC 671 Geplaatst 24 November 2020 Share Geplaatst 24 November 2020 Wow, wat een bijzonder nieuws, @Francisca , gefeliciteerd en nog heel veel jaren met je Degelijke Duitse Donororganen toegewenst! 🥳 Link naar bericht Deel via andere websites
Francisca 108 Geplaatst 24 November 2020 Share Geplaatst 24 November 2020 Dank jullie wel! Ja 23 nov is de dag dat we de donor herdenken. En 24 is de dag dat we het leven vieren. Elk jaar ga ik wat met mijn familie op mijn kosten doen. Als je dood bent heb je niks meer aan je geld. We zijn al naar Holiday on ice geweest, Circus du solei, Jochem Meyer, bowlen, uit eten, theater voorstellingen, ballonvaart en met 5 jaar met 45 man Ik hou van Holland met diner! 4 Link naar bericht Deel via andere websites
Lienappelsien 2581 Geplaatst 24 November 2020 Share Geplaatst 24 November 2020 Wat mooi. Ook mooi dat jullie de donor herdenken. Die heeft natuurlijk een prachtcadeau gegeven... Ik hoop dat je ondanks corona en de maatregelen daartegen een fijne dag hebt 🙂 1 4 Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1484 Geplaatst 26 November 2020 Share Geplaatst 26 November 2020 Zo, wat is mijn vriend sjagrijnig vandaag🙄 Link naar bericht Deel via andere websites
Koosje 1375 Geplaatst 26 November 2020 Share Geplaatst 26 November 2020 35 minuten geleden zei MichelleloveElmo: Zo, wat is mijn vriend sjagrijnig vandaag🙄 Heb je wat geweigerd of zo? 🤔 Link naar bericht Deel via andere websites
Okki 373 Geplaatst 26 November 2020 Share Geplaatst 26 November 2020 1 uur geleden zei MichelleloveElmo: Zo, wat is mijn vriend sjagrijnig vandaag🙄 Moet ie ongesteld worden? Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1484 Geplaatst 26 November 2020 Share Geplaatst 26 November 2020 (bewerkt) 4 uur geleden zei Okki: Moet ie ongesteld worden? Je zou t bijna denken. Hij was moe en nog even op bedje gaan liggen. Ik heb nog knuffel kus gegeven, dekentje over hem heen gelegd, gevraagd of ik hem wakker moest maken straks, ja met een uurtje. En toen kreeg ik me toch een gegrom en een duw. @Koosje weet niet of je daar op doelt maar vind de suggestie erg ongepast (en zeker dat een sjaggie reactie daar bij hoort) 26 November 2020 bewerkt door MichelleloveElmo 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Okki 373 Geplaatst 26 November 2020 Share Geplaatst 26 November 2020 (bewerkt) 27 minuten geleden zei MichelleloveElmo: Je zou t bijna denken. Hij was moe en nog even op bedje gaan liggen. Ik heb nog knuffel kus gegeven, dekentje over hem heen gelegd, gevraagd of ik hem wakker moest maken straks, ja met een uurtje. En toen kreeg ik me toch een gegrom en een duw. @Koosje @MichelleloveElmoik hoop dat ie weer vrolijk wakker is geworden! 26 November 2020 bewerkt door Okki Link naar bericht Deel via andere websites
Koosje 1375 Geplaatst 26 November 2020 Share Geplaatst 26 November 2020 (bewerkt) @MichelleloveElmo : Je kunt mijn reactie ongepast vinden maar je zet wel iets op een openbaar forum wat zo'n reactie kan uitlokken en wat betreft die smilley; dat is een Thinking Face ! 26 November 2020 bewerkt door Koosje Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1753 Geplaatst 26 November 2020 Share Geplaatst 26 November 2020 Ik heb morgen een afspraak bij de kapper om mijn haren te knippen en te verven, maar ik weet dus echt niet welke kleur(en) ik moet kiezen. Meestal doe ik high- en lowlights, want dat is het minst bewerkelijk, maar goudblond, koperblond, asblond? Ik denk dat ik de kapper morgen zelf maar laat kiezen. 😅 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1634 Geplaatst 26 November 2020 Share Geplaatst 26 November 2020 34 minuten geleden zei Koosje: @MichelleloveElmo : Je kunt mijn reactie ongepast vinden maar je zet wel iets op een openbaar forum wat zo'n reactie kan uitlokken en wat betreft die smilley; dat is een Thinking Face ! Je bedoelde toch zeker de afwas? Is hij erg moe, of ziek aan het worden, @MichelleloveElmo? Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1484 Geplaatst 26 November 2020 Share Geplaatst 26 November 2020 (bewerkt) 10 uur geleden zei Koosje: @MichelleloveElmo : Je kunt mijn reactie ongepast vinden maar je zet wel iets op een openbaar forum wat zo'n reactie kan uitlokken en wat betreft die smilley; dat is een Thinking Face ! Thinking face pas bij het topic wat is je laatste gedachten toch? Ik moet zeggen dat ik de insinuatie naar s** die ik bij jou opmerking heb, na aanleiding op.mij opmerking op wel eens waar een openbaar, maar wel konijnen forum niet zo gepast vind. @Marjoleink we hebben het er net over gehad en hij had kennelijk niet lekker geslapen vannacht (had hij niks over gezegd en vanmorgen was hij goed te spreken) en storte compleet in vanmiddag. En dan spelen er nog wat dingen rond het huishouden waar we tover gehad hebben dus kijken of we dat samen nu kunnen oppakken en ons ritme er in kunnen vinden 27 November 2020 bewerkt door Evee ** iingevoegd Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1634 Geplaatst 26 November 2020 Share Geplaatst 26 November 2020 4 minuten geleden zei MichelleloveElmo: @Marjoleink we hebben het er net over gehad en hij had kennelijk niet lekker geslapen vannacht (had hij niks over gezegd en vanmorgen was hij goed te spreken) en storte compleet in vanmiddag. En dan spelen er nog wat dingen rond het huishouden waar we tover gehad hebben dus kijken of we dat samen nu kunnen oppakken en ons ritme er in kunnen vinden Fijn dat je in elk geval samen hebt kunnen bespreken wat er aan de hand is. Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 825 Geplaatst 26 November 2020 Share Geplaatst 26 November 2020 Ik roep net wel heel vrolijk naar mijn collega's dat het bijna weekend is, maar ik moet zaterdag met een klein groepje overwerken.. 🤯 Maar goed dat de zaterdagen 200% uitbetaald wordt 😶 1 Link naar bericht Deel via andere websites
IreneM 513 Geplaatst 27 November 2020 Share Geplaatst 27 November 2020 (bewerkt) 9 uur geleden zei Koosje: @MichelleloveElmo : Je kunt mijn reactie ongepast vinden maar je zet wel iets op een openbaar forum wat zo'n reactie kan uitlokken en wat betreft die smilley; dat is een Thinking Face ! Ik vind persoonlijk de reactie van MichellelovElmo dat het ongepast was nog netjes. Ik vind het echt een walgelijke en seksistische opmerking. 27 November 2020 bewerkt door IreneM 4 Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 867 Geplaatst 27 November 2020 Share Geplaatst 27 November 2020 12 uur geleden zei Koosje: @MichelleloveElmo : Je kunt mijn reactie ongepast vinden maar je zet wel iets op een openbaar forum wat zo'n reactie kan uitlokken en wat betreft die smilley; dat is een Thinking Face ! Ze geeft volgens mij alleen maar aan dat hij vriend chagerijnig is. Verder niets. Van uitlokking lijkt me echt geen sprake. Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5809 Geplaatst 28 November 2020 Share Geplaatst 28 November 2020 Ik las net dit: https://www.thebestsocial.media/nl/emine-toeslagenaffaire/ 😢 Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 867 Geplaatst 28 November 2020 Share Geplaatst 28 November 2020 3 uur geleden zei Evee: Ik las net dit: https://www.thebestsocial.media/nl/emine-toeslagenaffaire/ 😢 Wijze woorden hoor! Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1484 Geplaatst 29 November 2020 Share Geplaatst 29 November 2020 Oepsie... De konijnen gister eten gegeven in hun voerbal, maar niet goed opgelet. De gaatjes waren nog dicht. Het is zo'n verstelbare en die was kennelijk verschoven. Kwam er pas achter toen ik ze vanmorgen hun brokjes wilde geven 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 867 Geplaatst 29 November 2020 Share Geplaatst 29 November 2020 33 minuten geleden zei MichelleloveElmo: Oepsie... De konijnen gister eten gegeven in hun voerbal, maar niet goed opgelet. De gaatjes waren nog dicht. Het is zo'n verstelbare en die was kennelijk verschoven. Kwam er pas achter toen ik ze vanmorgen hun brokjes wilde geven Je zullen vast extra zin hebben gehad in hun ontbijt.🙂 Link naar bericht Deel via andere websites
JokeC 671 Geplaatst 29 November 2020 Share Geplaatst 29 November 2020 Wat een fijn idee van @Evee om een topic te starten met vrolijke verhalen (en foto's ) over onze gezonde konijnen! Aan de andere kant zit @Eefje met het verdriet om Betsy en Gijs en snotter ik met haar mee. Ingewikkeld dagje. 1 Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1484 Geplaatst 1 December 2020 Share Geplaatst 1 December 2020 Aargghhh waarom heb ik nog steeds een honger gevoel... Ik kan geen honger hebben of trek, heb meer dan genoeg gegeten vandaag. Ruim 200 gram rode kool met een appeltje, 100 gram tartaar gehakt, ruim 200 gram aardappelpuree er op en flink wat appelmoes zonder toe gevoegde suiker. Daarna 270 gram kwark met 215 gram aardbeien en 40 gram muesli. Als avond eten een ovenschotel met 200 gram bloemkool, ui, gehakt en ruim 200 gram aardappelpuree gegeten. Toen had ik nog trek dus twee volkoren crackers met een dun laagje pindakaas twee eieren gegeten. Over de dag ook ruim voldoende gedronken, denk ca 3 liter aan water, thee en vanavond twee glazen limonade zonder suiker. 1 Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1239 Geplaatst 2 December 2020 Share Geplaatst 2 December 2020 @MichelleloveElmo nee dan zou je zeggen dat er voldoende ingegaan moet zijn inderdaad. Balen dat je dan nog steeds trek had. Yoda ligt heel lief bij mij op bed te dromen. Allerlei gekreun en gepiep komt er uit en hij is heel druk met zijn pootjes aan het bewegen. Zó schattig vind ik dat! Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5809 Geplaatst 10 December 2020 Share Geplaatst 10 December 2020 Een jaar geleden waren we druk met inpakken en voorbereiden voor de vakantie, morgen is het een jaar geleden dat we vertrokken naar Argentinië. Dan is er in een jaar toch maar veel veranderd, nu zou het niet eens kunnen. En we zijn blij dat we niet gewacht hebben, maar de reis gemaakt hebben toen het kon. Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2460 Geplaatst 10 December 2020 Share Geplaatst 10 December 2020 Gek idee hè.. ik heb ook meer last van een winterdip nu er geen tropische vakantie aan het eind van de winter in het verschiet ligt. Weinig om naar uit te kijken zo.. Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts