JacinthaBrehler 1251 Geplaatst 11 November 2020 Share Geplaatst 11 November 2020 Ik bedacht net dat ik wel een héle rare week heb deze week; maandag euthanasie van Spook, dinsdag Kliko wegbrengen, vandaag de ren soppen (zonder eigenwijze konijntjes er in die willen ‘helpen’), morgen de enige studiedag deze week en vrijdag naar Montfoort om bij de puppy’s te gaan kijken. Leven en dood ligt zo wel heel dicht bij elkaar... Link naar bericht Deel via andere websites
Okki 380 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Het is 9 uur 's morgens, heb net ontbeten en nu heb ik toch een zin in snert! 2 1 Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1486 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Ohh, jaa! Ik nu ook😅 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5861 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 37 minuten geleden zei Okki: Het is 9 uur 's morgens, heb net ontbeten en nu heb ik toch een zin in snert! bah nee! Wie heeft daar nou zin in! 🤣 1 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Okki 380 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 27 minuten geleden zei Evee: bah nee! Wie heeft daar nou zin in! 🤣 Heerlijk! Zelfgemaakt is natuurlijk het lekkerst, maar we hebben ergens in de voorraad nog een blik staan, dus dat wordt onze lunch straks! 😜 Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1486 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Jaa, home made. Gekocht vind ik niet. Vooral niet als er al vlees in zit. Soort smakeloze rubber schijfjes. Als je er al worst in doet, moet je dat vers er in doen zodat niet alle smaak er uit getrokken word. Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5861 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Ik zal wel een cultuur barbaar zijn, maar ik heb snert nooit echt lekker gevonden. Ook niet toen ik nog wel vlees at. Niet dat ik het enorm vies vind, als ik het voorgeschoteld krijg zal ik het braaf opeten. Maar om nou te zeggen dat ik het zelf zou kopen of maken, of er om 9 uur in de ochtend zin in heb? Nee, echt niet 😂 Link naar bericht Deel via andere websites
IreneM 518 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Ik vind het wel lekker, maar om 9 uur 's ochtends gaat mij ook te ver 😂 Link naar bericht Deel via andere websites
Deeskuh88 1800 Geplaatst 22 November 2020 Auteur Share Geplaatst 22 November 2020 Oooh, snert. Dat vinden zowel Nol als ik heel erg lekker en kunnen we de hele dag door eten. Liefst met pannekoeken. Zelfgemaakt is zeker het lekkerst, beide uiteraard. Al hebben we wel eens een kant en klare gehad die nog best oke was qua smaak. De meeste zijn toch een stuk minder lekker. Maar wij zijn in de winter sowieso wel van de Hollandse pot 😄 Stamppot kun je ons ook echt wakker voor maken. Oke, bij wijze van dan, want mij wakker maken is best een risico.. Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1662 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Snert met pannenkoeken? Die combinatie zou ik niet bedacht hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 868 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Mijn tante at ook altijd snert met dunne pannenkoeken. Dat vond ik altijd zonde want beide zijn ze zo lekker. Dan eet ik liever lekker veel snert en een andere keer pannenkoeken. Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5861 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Ik ben met mijn huiswerk voor Spaans bezig, maar geloof dat ik beter kan stoppen 🤣 Allerlei opdrachten met werkwoorden, dus ik braaf de hele tijd de rijtjes uitschrijven. Daarna moest ik zinnen samen stellen met een aantal werkwoorden en een aantal begrippen. Daar stond dus tussen "como taxista" en ik dacht waarom zou ik de taxichauffeur willen opeten?!?! 😅 (Yo) como = ik eet, maar como taxista = als taxichauffeur. 1 Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1486 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 (bewerkt) Lekker hoor, in stukjes door de snert😋 Ik vind snert zonder vlees ook lekker hoor. Je moet wel zorgen dat t voldoende op smaakt is met kruiden dan. Ik wissel het dus af. Ik maak hem vegan en als ik wil snij ik een stukje rookworst er door heen 22 November 2020 bewerkt door MichelleloveElmo Link naar bericht Deel via andere websites
Okki 380 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 5 uur geleden zei Marjoleink: Snert met pannenkoeken? Die combinatie zou ik niet bedacht hebben. Dat is een standaard combinatie. Maar wel erg zwaar op de maag bij elkaar. En ik hou niet van pannenkoeken, dus ik eet alleen snert. Link naar bericht Deel via andere websites
Okki 380 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 5 uur geleden zei IreneM: Ik vind het wel lekker, maar om 9 uur 's ochtends gaat mij ook te ver 😂 We hebben dan ook even gewacht tot lunchtijd! 😜 Link naar bericht Deel via andere websites
Okki 380 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 6 uur geleden zei MichelleloveElmo: Jaa, home made. Gekocht vind ik niet. Vooral niet als er al vlees in zit. Soort smakeloze rubber schijfjes. Als je er al worst in doet, moet je dat vers er in doen zodat niet alle smaak er uit getrokken word. Ja, vers is echt wel het lekkerste! Maar ik vind zo'n blik ook nog wel te doen, al zou je daar dus inderdaad de rookworst er vers in moeten doen. Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1251 Geplaatst 23 November 2020 Share Geplaatst 23 November 2020 Vroeger vond ik snert echt vreselijk! De textuur, de geur... bah! Net als van bruine bonen soep. Maar sinds een jaar of vijf ben ik het opeens lekker gaan vinden. Geen idee ook wat het keerpunt was, opeens vond ik beiden lekker. Wel met worst, anders vind ik het saai en flauw. 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1662 Geplaatst 23 November 2020 Share Geplaatst 23 November 2020 Ik vind het lekker als ik het zelf maak, of die van Unox uit blik. Die van mijn moeder vind ik niet lekker, en ze maakt altijd heel lief wat extra voor mij. 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Francisca 108 Geplaatst 24 November 2020 Share Geplaatst 24 November 2020 Op 22-11-2020 at 12:22 zei Evee: Ik ben met mijn huiswerk voor Spaans bezig, maar geloof dat ik beter kan stoppen 🤣 Allerlei opdrachten met werkwoorden, dus ik braaf de hele tijd de rijtjes uitschrijven. Daarna moest ik zinnen samen stellen met een aantal werkwoorden en een aantal begrippen. Daar stond dus tussen "como taxista" en ik dacht waarom zou ik de taxichauffeur willen opeten?!?! 😅 (Yo) como = ik eet, maar como taxista = als taxichauffeur. De een wil om 9 uur 's ochtends snert en de ander denkt aan het opeten van een Spaanse taxichauffeur. 🤣 Morgen is het alweer 9 jaar geleden dat ik getransplanteerd ben. Nieuwe hart en nieuwe longen, Duitse kwaliteit dus gaat lang mee. 😁 Link naar bericht Deel via andere websites
Okki 380 Geplaatst 24 November 2020 Share Geplaatst 24 November 2020 7 uur geleden zei Francisca: De een wil om 9 uur 's ochtends snert en de ander denkt aan het opeten van een Spaanse taxichauffeur. 🤣 Morgen is het alweer 9 jaar geleden dat ik getransplanteerd ben. Nieuwe hart en nieuwe longen, Duitse kwaliteit dus gaat lang mee. 😁 Blijkbaar hebben we trek! 🤣🤣🤣 Het lijkt me wel als een nieuw soort geboorte/verjaardag voelen, de dag waarop je nieuwe organen kreeg. Gefeliciteerd dus! 1 Link naar bericht Deel via andere websites
IreneM 518 Geplaatst 24 November 2020 Share Geplaatst 24 November 2020 Dat klinkt wel heftig @Francisca! Wel fijn dat deze set lang meegaat 😂 1 Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1251 Geplaatst 24 November 2020 Share Geplaatst 24 November 2020 Heftig @Francisca! Gelukkig is het goeie kwaliteit! Vier je dat nou ook ieder jaar? Link naar bericht Deel via andere websites
Lienappelsien 2583 Geplaatst 24 November 2020 Share Geplaatst 24 November 2020 Gefeliciteerd @Francisca! Wat ontzéttend spannend zal dat 9 jaar geleden geweest zijn... En vandaag kan je dus zeggen dat het al 9 jaar geleden is. Heel bijzonder Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1486 Geplaatst 24 November 2020 Share Geplaatst 24 November 2020 (bewerkt) Oh, wat bijzondere dag @Francisca lijkt mij een heel speciaal gevoel. 24 November 2020 bewerkt door MichelleloveElmo Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 868 Geplaatst 24 November 2020 Share Geplaatst 24 November 2020 @Francisca dat is zeker een feestje waard! 🥂 Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts