Spring naar bijdragen

Je laatste gedachte...-topic 2020

Recommended Posts

Ik bedacht net dat ik wel een héle rare week heb deze week; maandag euthanasie van Spook, dinsdag Kliko wegbrengen, vandaag de ren soppen (zonder eigenwijze konijntjes er in die willen ‘helpen’), morgen de enige studiedag deze week en vrijdag naar Montfoort om bij de puppy’s te gaan kijken. Leven en dood ligt zo wel heel dicht bij elkaar... 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • Reacties 634
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tony's reep met bedankje op de brievenbus gelegd voor de postbode vandaag en de postbode heeft net een pakketje van Dierenlot vol met Tiny Tony's bezorgd. Instant karma.

Ik likete een leuke foto in onderstaand topic. En toen dacht ik van o de foto erboven is ook leuk en ik zie dat ik die nog niet heb geliket, dus die like ik ook nog even. O, en de foto daarboven ook.

Ja, je leert nog eens wat zo. Pampers, Neutral, Naïf, Waterwipes, Kruidvat eigen merk, Huggies, AH eigen merk, Lidl eigen merk... Ik kan je er alles over vertellen 😂 Mars heeft zelfs zelf ook nog voor

27 minuten geleden zei Evee:

bah nee! Wie heeft daar nou zin in!  🤣

Heerlijk! Zelfgemaakt is natuurlijk het lekkerst, maar we hebben ergens in de voorraad nog een blik staan, dus dat wordt onze lunch straks! 😜

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zal wel een cultuur barbaar zijn, maar ik heb snert nooit echt lekker gevonden. Ook niet toen ik nog wel vlees at. Niet dat ik het enorm vies vind, als ik het voorgeschoteld krijg zal ik het braaf opeten. Maar om nou te zeggen dat ik het zelf zou kopen of maken, of er om 9 uur in de ochtend zin in heb? Nee, echt niet 😂

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oooh, snert. Dat vinden zowel Nol als ik heel erg lekker en kunnen we de hele dag door eten. Liefst met pannekoeken. Zelfgemaakt is zeker het lekkerst, beide uiteraard. Al hebben we wel eens een kant en klare gehad die nog best oke was qua smaak. De meeste zijn toch een stuk minder lekker. Maar wij zijn in de winter sowieso wel van de Hollandse pot 😄 Stamppot kun je ons ook echt wakker voor maken. Oke, bij wijze van dan, want mij wakker maken is best een risico..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben met mijn huiswerk voor Spaans bezig, maar geloof dat ik beter kan stoppen 🤣

Allerlei opdrachten met werkwoorden, dus ik braaf de hele tijd de rijtjes uitschrijven. Daarna moest ik zinnen samen stellen met een aantal werkwoorden en een aantal begrippen. Daar stond dus tussen "como taxista" en ik dacht waarom zou ik de taxichauffeur willen opeten?!?!  😅 (Yo) como = ik eet,  maar como taxista = als taxichauffeur.

• Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekker hoor, in stukjes door de snert😋

Ik vind snert zonder vlees ook lekker hoor. Je moet wel zorgen dat t voldoende op smaakt is met kruiden dan. Ik wissel het dus af. Ik maak hem vegan en als ik wil snij ik een stukje rookworst er door heen

bewerkt door MichelleloveElmo
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Marjoleink:

Snert met pannenkoeken? Die combinatie zou ik niet bedacht hebben.

Dat is een standaard combinatie. Maar wel erg zwaar op de maag bij elkaar. En ik hou niet van pannenkoeken, dus ik eet alleen snert.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Jaa, home made. Gekocht vind ik niet. Vooral niet als er al vlees in zit. Soort smakeloze rubber schijfjes. Als je er al worst in doet, moet je dat vers er in doen zodat niet alle smaak er uit getrokken word.

Ja, vers is echt wel het lekkerste! Maar ik vind zo'n blik ook nog wel te doen, al zou je daar dus inderdaad de rookworst er vers in moeten doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vroeger vond ik snert echt vreselijk! De textuur, de geur... bah! Net als van bruine bonen soep. Maar sinds een jaar of vijf ben ik het opeens lekker gaan vinden. Geen idee ook wat het keerpunt was, opeens vond ik beiden lekker. Wel met worst, anders vind ik het saai en flauw. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 22-11-2020 at 12:22 zei Evee:

Ik ben met mijn huiswerk voor Spaans bezig, maar geloof dat ik beter kan stoppen 🤣

Allerlei opdrachten met werkwoorden, dus ik braaf de hele tijd de rijtjes uitschrijven. Daarna moest ik zinnen samen stellen met een aantal werkwoorden en een aantal begrippen. Daar stond dus tussen "como taxista" en ik dacht waarom zou ik de taxichauffeur willen opeten?!?!  😅 (Yo) como = ik eet,  maar como taxista = als taxichauffeur.

De een wil om 9 uur 's ochtends snert en de ander denkt aan het opeten van een Spaanse taxichauffeur. 🤣

Morgen is het alweer 9 jaar geleden dat ik getransplanteerd ben. Nieuwe hart en nieuwe longen, Duitse kwaliteit dus gaat lang mee. 😁

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Francisca:

De een wil om 9 uur 's ochtends snert en de ander denkt aan het opeten van een Spaanse taxichauffeur. 🤣

Morgen is het alweer 9 jaar geleden dat ik getransplanteerd ben. Nieuwe hart en nieuwe longen, Duitse kwaliteit dus gaat lang mee. 😁

Blijkbaar hebben we trek! 🤣🤣🤣

Het lijkt me wel als een nieuw soort geboorte/verjaardag voelen, de dag waarop je nieuwe organen kreeg. Gefeliciteerd dus! 

• Bedankt 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .