Dollie 3984 Geplaatst 5 November 2020 Share Geplaatst 5 November 2020 (bewerkt) Ja, je leert nog eens wat zo. Pampers, Neutral, Naïf, Waterwipes, Kruidvat eigen merk, Huggies, AH eigen merk, Lidl eigen merk... Ik kan je er alles over vertellen 😂 Mars heeft zelfs zelf ook nog voorkeuren hahaha Laatst tagde iemand mij bij zo'n babywebshop bij een bericht over natuurlijke doekjes, maar daar zaten wel natuurlijke geurstoffen en verzorgende middelen in dus ik reageerde van nee helaas daar zit zus en zo in, dat wil ik niet. Kreeg ik een reactie van die webshop, dat dat juist heel goed is bij luieruitslag en dat die 99% waterdoekjes ook nadelen hebben blablabla. Oké, dat is vast fantastisch voor baby's maar ik gebruik het voor een konijn... Die zag ze niet aankomen 😂 5 November 2020 bewerkt door Dollie 6 Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1642 Geplaatst 5 November 2020 Share Geplaatst 5 November 2020 Ze hebben zonder dat ze het wisten een hele nieuwe doelgroep aangeboord. Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1485 Geplaatst 6 November 2020 Share Geplaatst 6 November 2020 Whaaa, net op bizarre ER had er een dame een spin in dr oor😱😱😱 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5821 Geplaatst 7 November 2020 Share Geplaatst 7 November 2020 7 uur geleden zei MichelleloveElmo: Whaaa, net op bizarre ER had er een dame een spin in dr oor😱😱😱 Echt iets om om half 5 in de nacht te lezen als je net wakker werd van een nachtmerrie 😅 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2466 Geplaatst 7 November 2020 Share Geplaatst 7 November 2020 Yeeeaaaahhhh Biden! En nu wachten op de beelden van Trump die zich als een boze peuter ter aarde stort 😆 3 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Okki 376 Geplaatst 7 November 2020 Share Geplaatst 7 November 2020 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Eefje: Yeeeaaaahhhh Biden! En nu wachten op de beelden van Trump die zich als een boze peuter ter aarde stort 😆 Zoiets als dit, bedoel je? Vanaf 4 minuten. 🤣 7 November 2020 bewerkt door Okki 4 Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2466 Geplaatst 7 November 2020 Share Geplaatst 7 November 2020 9 minuten geleden zei Okki: Zoiets als dit, bedoel je? Vanaf 4 minuten. 🤣 PRECIES DAT 😆😆😆😆😆😆 3 Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1485 Geplaatst 7 November 2020 Share Geplaatst 7 November 2020 Lastige met dit soort dingen vind ik... T ziu nog waar kunnen zijn ook... Dat we straks idd zo'n filmpje van Trump zien in zulke strekking🙄😣😅 2 Link naar bericht Deel via andere websites
happy211 504 Geplaatst 7 November 2020 Share Geplaatst 7 November 2020 Dat duurt nog wel even voor we zo'n filmpje krijgen. Voorlopig lijkt hij in ieder geval nog niet te accepteren dat Biden gewonnen heeft. Hij gaat gewoon nog rechtszaken aanspannen, waardoor er een lang proces komt en hij alles zo lang mogelijk rekt. Ik hoop het niet, maar ergens zou het me niet verbazen als hij weigert af te treden, er flinke rellen komen, en dit nog flink gaat escaleren. Ik zag laatst een fragment van winkeliers in de omgeving van het witte huis die alles dichtgetimmerd hadden uit angst voor rellen, dat begrijp ik wel. Ik zou me nu ook echt niet veilig voelen in Amerika. Link naar bericht Deel via andere websites
Okki 376 Geplaatst 8 November 2020 Share Geplaatst 8 November 2020 7 uur geleden zei happy211: Dat duurt nog wel even voor we zo'n filmpje krijgen. Voorlopig lijkt hij in ieder geval nog niet te accepteren dat Biden gewonnen heeft. Hij gaat gewoon nog rechtszaken aanspannen, waardoor er een lang proces komt en hij alles zo lang mogelijk rekt. Ik hoop het niet, maar ergens zou het me niet verbazen als hij weigert af te treden, er flinke rellen komen, en dit nog flink gaat escaleren. Ik zag laatst een fragment van winkeliers in de omgeving van het witte huis die alles dichtgetimmerd hadden uit angst voor rellen, dat begrijp ik wel. Ik zou me nu ook echt niet veilig voelen in Amerika. Het zou mij inderdaad ook niet verbazen als het een zootje wordt daar. Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2466 Geplaatst 8 November 2020 Share Geplaatst 8 November 2020 Hij verliest steeds meer steun hierin, ik hoop dat het wel losloopt. Veel van zijn juristen en adviseurs zien er ook geen heil in. Hij weet ook wel dat hij zonder hun steun niks waard is. Denk ik. Hoop ik. Zo leuk ook dat vanuit de hele wereld felicitaties naar Biden gaan. Behalve vanuit Rusland, Brazilië en China 🙄 Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 867 Geplaatst 8 November 2020 Share Geplaatst 8 November 2020 Ik verwacht dat hij nog wel voor een hoop onrust/geweld gaat zorgen. Op sommige momenten begin ik gewoon medelijden met Trump te krijgen. Hij is zo rijk maar eigenlijk gewoon heel erg arm. Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2466 Geplaatst 8 November 2020 Share Geplaatst 8 November 2020 Het is gewoon een hele hele domme man die zijn hele leven heeft gekregen wat hij wilde hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5821 Geplaatst 8 November 2020 Share Geplaatst 8 November 2020 Ik vind het hele verkiezingsgebeuren en presidentschap van Trump meer iets wat je verwacht in een of ander corrupt Afrikaans land, dan in een westers land zoals Amerika. Het bewijst wel dat alles te koop is, zelfs president worden van Amerika kun je kopen. Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1246 Geplaatst 8 November 2020 Share Geplaatst 8 November 2020 Die Trump is gewoon een verwend klein kind. Ik slaap inmiddels al een ruime week met een knuffel voor Tumtum (de aankomende pup) in bed. Zodat ze vast in het nest aan mijn luchtje kan wennen. Ik ga dat knuffeltje nog missen als ik het volgende week daar achterlaat 🤣 1 Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1485 Geplaatst 8 November 2020 Share Geplaatst 8 November 2020 Meh! Heb je al met 0 motivatie veel pijn en moeite je zo ver dat je nog even gaat sporten met een YouTube filmpje.... Is het internet/apparatuur zoooo traag dat alles vast loopt dat je na 10 min nog steeds aan t vechten bent om t voor elkaar te krijgen Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1246 Geplaatst 8 November 2020 Share Geplaatst 8 November 2020 1 uur geleden zei MichelleloveElmo: Meh! Heb je al met 0 motivatie veel pijn en moeite je zo ver dat je nog even gaat sporten met een YouTube filmpje.... Is het internet/apparatuur zoooo traag dat alles vast loopt dat je na 10 min nog steeds aan t vechten bent om t voor elkaar te krijgen Dat is balen... 😑 Link naar bericht Deel via andere websites
Francisca 108 Geplaatst 8 November 2020 Share Geplaatst 8 November 2020 Ik heb vandaag pas geleerd dat Anne Frank een Duitser was en geboren is in Frankfurt.... #nooitteoudomteleren? 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2466 Geplaatst 9 November 2020 Share Geplaatst 9 November 2020 Ik dacht ik ga gezond doen en begin mijn week met havermout. Heb er een schep pindakaas doorheen gegaan, omdat ik weet dat ik havermout niet geweldig vind. Maar nu ben ik aan het eten en ik vind het echt naar, zo'n gore structuur, jakkes. Nou ja, ik probeer het toch stug door mijn strot te duwen nu, maar dit gaan we dus niet meer doen, bah. 1 Link naar bericht Deel via andere websites
happy211 504 Geplaatst 9 November 2020 Share Geplaatst 9 November 2020 2 uur geleden zei Eefje: Ik dacht ik ga gezond doen en begin mijn week met havermout. Heb er een schep pindakaas doorheen gegaan, omdat ik weet dat ik havermout niet geweldig vind. Maar nu ben ik aan het eten en ik vind het echt naar, zo'n gore structuur, jakkes. Nou ja, ik probeer het toch stug door mijn strot te duwen nu, maar dit gaan we dus niet meer doen, bah. Ik heb ongeveer een jaar, misschien iets langer, elke dag ontbeten met havermoutpap. Soms met banaan en wat cacaopoeder, meestal met appel en kaneel. Ik vind het uit de magnetron lekkerder dan uit de pan, dan is het nog wat steviger en minder een kleffe pap. Maar nu ben ik het echt beu. Als ik het nog eens maak omdat het wel gezond is, zit ik het echt met tegenzin te eten. Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1642 Geplaatst 9 November 2020 Share Geplaatst 9 November 2020 Ik doe 's ochtends haverzemelen door de yoghurt. Daar heb ik geen problemen mee, hooguit dat ik later op de dag nog zo'n ding terugvind in mijn mond. 3 Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1485 Geplaatst 9 November 2020 Share Geplaatst 9 November 2020 Ik vind pap ook zo'n super smerige structuur.. maakt niet uit wat je er in gooit, t blijft een kriem om te eten. Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1642 Geplaatst 9 November 2020 Share Geplaatst 9 November 2020 Ik vind Brinta wel lekker moet ik zeggen, maar dan met een stuk of 7 scheppen suiker, en dan is het weer heel ongezond. Dus in de praktijk eet ik het misschien eens in de 2 of 3 jaar. Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1485 Geplaatst 9 November 2020 Share Geplaatst 9 November 2020 Wat kan Eric Scherder toch super facinerend praten. Volgens mij kan hij elk onderwerp interessant en begrijpelijk maken 1 Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1246 Geplaatst 9 November 2020 Share Geplaatst 9 November 2020 3 uur geleden zei MichelleloveElmo: Wat kan Eric Scherder toch super facinerend praten. Volgens mij kan hij elk onderwerp interessant en begrijpelijk maken Helemaal mee eens! Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts