Spring naar bijdragen

Je laatste gedachte...-topic 2020

Recommended Posts

Ja, je leert nog eens wat zo. Pampers, Neutral, Naïf, Waterwipes, Kruidvat eigen merk, Huggies, AH eigen merk, Lidl eigen merk... Ik kan je er alles over vertellen 😂 Mars heeft zelfs zelf ook nog voorkeuren hahaha

Laatst tagde iemand mij bij zo'n babywebshop bij een bericht over natuurlijke doekjes, maar daar zaten wel natuurlijke geurstoffen en verzorgende middelen in dus ik reageerde van nee helaas daar zit zus en zo in, dat wil ik niet. Kreeg ik een reactie van die webshop, dat dat juist heel goed is bij luieruitslag en dat die 99% waterdoekjes ook nadelen hebben blablabla. Oké, dat is vast fantastisch voor baby's maar ik gebruik het voor een konijn... Die zag ze niet aankomen 😂

bewerkt door Dollie
  • Haha 6
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 634
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tony's reep met bedankje op de brievenbus gelegd voor de postbode vandaag en de postbode heeft net een pakketje van Dierenlot vol met Tiny Tony's bezorgd. Instant karma.

Ik likete een leuke foto in onderstaand topic. En toen dacht ik van o de foto erboven is ook leuk en ik zie dat ik die nog niet heb geliket, dus die like ik ook nog even. O, en de foto daarboven ook.

Ja, je leert nog eens wat zo. Pampers, Neutral, Naïf, Waterwipes, Kruidvat eigen merk, Huggies, AH eigen merk, Lidl eigen merk... Ik kan je er alles over vertellen 😂 Mars heeft zelfs zelf ook nog voor

7 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Whaaa, net op bizarre ER had er een dame een spin in dr oor😱😱😱

Echt iets om om half 5 in de nacht te lezen als je net wakker werd van een nachtmerrie 😅

• Haha 2
Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Eefje:

Yeeeaaaahhhh Biden! En nu wachten op de beelden van Trump die zich als een boze peuter ter aarde stort 😆

Zoiets als dit, bedoel je? Vanaf 4 minuten. 🤣 

bewerkt door Okki
  • Haha 4
Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat duurt nog wel even voor we zo'n filmpje krijgen. Voorlopig lijkt hij in ieder geval nog niet te accepteren dat Biden gewonnen heeft. Hij gaat gewoon nog rechtszaken aanspannen, waardoor er een lang proces komt en hij alles zo lang mogelijk rekt. 

Ik hoop het niet, maar ergens zou het me niet verbazen als hij weigert af te treden, er flinke rellen komen, en dit nog flink gaat escaleren. Ik zag laatst een fragment van winkeliers in de omgeving van het witte huis die alles dichtgetimmerd hadden uit angst voor rellen, dat begrijp ik wel. Ik zou me nu ook echt niet veilig voelen in Amerika.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei happy211:

Dat duurt nog wel even voor we zo'n filmpje krijgen. Voorlopig lijkt hij in ieder geval nog niet te accepteren dat Biden gewonnen heeft. Hij gaat gewoon nog rechtszaken aanspannen, waardoor er een lang proces komt en hij alles zo lang mogelijk rekt. 

Ik hoop het niet, maar ergens zou het me niet verbazen als hij weigert af te treden, er flinke rellen komen, en dit nog flink gaat escaleren. Ik zag laatst een fragment van winkeliers in de omgeving van het witte huis die alles dichtgetimmerd hadden uit angst voor rellen, dat begrijp ik wel. Ik zou me nu ook echt niet veilig voelen in Amerika.

Het zou mij inderdaad ook niet verbazen als het een zootje wordt daar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij verliest steeds meer steun hierin, ik hoop dat het wel losloopt. Veel van zijn juristen en adviseurs zien er ook geen heil in. Hij weet ook wel dat hij zonder hun steun niks waard is. Denk ik. Hoop ik. Zo leuk ook dat vanuit de hele wereld felicitaties naar Biden gaan. Behalve vanuit Rusland, Brazilië en China 🙄

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het hele verkiezingsgebeuren en presidentschap van Trump meer iets wat je verwacht in een of ander corrupt Afrikaans land, dan in een westers land zoals Amerika. Het bewijst wel dat alles te koop is, zelfs president worden van Amerika kun je kopen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die Trump is gewoon een verwend klein kind. 

Ik slaap inmiddels al een ruime week met een knuffel voor Tumtum (de aankomende pup) in bed. Zodat ze vast in het nest aan mijn luchtje kan wennen. Ik ga dat knuffeltje nog missen als ik het volgende week daar achterlaat 🤣

• Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Meh! Heb je al met 0 motivatie veel pijn en moeite je zo ver dat je nog even gaat sporten met een YouTube filmpje.... Is het internet/apparatuur zoooo traag dat alles vast loopt dat je na 10 min nog steeds aan t vechten bent om t voor elkaar te krijgen

Dat is balen... 😑

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik dacht ik ga gezond doen en begin mijn week met havermout. Heb er een schep pindakaas doorheen gegaan, omdat ik weet dat ik havermout niet geweldig vind. Maar nu ben ik aan het eten en ik vind het echt naar, zo'n gore structuur, jakkes. Nou ja, ik probeer het toch stug door mijn strot te duwen nu, maar dit gaan we dus niet meer doen, bah.

• Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Eefje:

Ik dacht ik ga gezond doen en begin mijn week met havermout. Heb er een schep pindakaas doorheen gegaan, omdat ik weet dat ik havermout niet geweldig vind. Maar nu ben ik aan het eten en ik vind het echt naar, zo'n gore structuur, jakkes. Nou ja, ik probeer het toch stug door mijn strot te duwen nu, maar dit gaan we dus niet meer doen, bah.

Ik heb ongeveer een jaar, misschien iets langer, elke dag ontbeten met havermoutpap. Soms met banaan en wat cacaopoeder, meestal met appel en kaneel. Ik vind het uit de magnetron lekkerder dan uit de pan, dan is het nog wat steviger en minder een kleffe pap.

Maar nu ben ik het echt beu. Als ik het nog eens maak omdat het wel gezond is, zit ik het echt met tegenzin te eten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .