Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Je laatste gedachte...-topic 2020

Recommended Posts

Ik dacht even de oven schoon te maken 😵😵😵

Alle roosters boenen met een staalspons was al een half uur werk. In de tussentijd had ik de hele oven ingespoten met dasty, maar dat was niet voldoende en ik moest nog tekeer gaan met een schuurspons. Ik snap niet hoe mensen dit doen zonder agressief chemisch schoonmaakmiddel. Dus mijn laatste gedachte was: mijn godjes wat een ongelooflijk *krulspinazie* werk zeg! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De mijne ruikt tijdens het opwarmen al heel lekker naar eten, dus die moet ook schoongemaakt.

Ik heb net een fout gemaakt met cake bakken. Ik heb hem op de glasplaat gezet in plaats van op het rooster, dus hij is amper gerezen. Hij smaakt wel goed, maar het is niet mijn beste cake zeg maar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Eefje:

Ik dacht even de oven schoon te maken 😵😵😵

Alle roosters boenen met een staalspons was al een half uur werk. In de tussentijd had ik de hele oven ingespoten met dasty, maar dat was niet voldoende en ik moest nog tekeer gaan met een schuurspons. Ik snap niet hoe mensen dit doen zonder agressief chemisch schoonmaakmiddel. Dus mijn laatste gedachte was: mijn godjes wat een ongelooflijk *krulspinazie* werk zeg! 

Aluminiumfolie op de bodem leggen nu je 'm schoon hebt, als er dan iets lekt kun je dat tenminste makkelijk vervangen in plaats van weer met een schuurspons los te moeten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dollie:

Aluminiumfolie op de bodem leggen nu je 'm schoon hebt, als er dan iets lekt kun je dat tenminste makkelijk vervangen in plaats van weer met een schuurspons los te moeten.

Was een goed idee geweest als het geen combimagnetron was 🤔

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-10-2020 at 21:27 zei JacinthaBrehler:

Wish-app openen als je je verveeld is heel gevaarlijk. Zélfs met maar 5% zicht kun je je een breuk shoppen blijkbaar 🤪

Wat is de schade? 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Francisca:

Ach je hebt de buitenlandse economie iig gesteund. Kunnen ze wel gebruiken nu met Corona 😉

En het zijn nuttige dingen, geen onzinnige prullaria 😎

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei happy211:

Waarom zijn alle ziekenhuizen een doolhof?

Dat niet alleen, in het UMCG is de longpoli helemaal achteraan. Dus moet je met je zuurstof of gewoon naar ademhappend helemaal naar de andere kant van het gebouw lopen. Heel handig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk al twee weken dat mijn concealer op is, maar elke keer krijg ik toch nog wat uit het tubetje geperst. Teveel ook steeds, zodat ik dan maar mijn hele gezicht doe ipv alleen mijn wallen. Voelt als gratis dure make up 😆

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat heb ik met mijn dagcrème. Als er niks meer uitkomt, dan knip ik de tube open, en dan kan ik er nog drie weken mee doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat heb ik met een bepaald flesje medicatie. Dat komt in druppels om in water te doen, maar dat zijn ook magische flesjes. Steeds als je denkt dat het leeg is komt er nog voor dagen uit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Pablo&Lola gekke vraag 😁 jij werkt bij de uni toch? Als ik iets aan een medewerker wil sturen zodat het bijv. in z'n postvak komt, hoe moet ik dat adresseren? Kan dat überhaupt? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dollie:

@Pablo&Lola gekke vraag 😁 jij werkt bij de uni toch? Als ik iets aan een medewerker wil sturen zodat het bijv. in z'n postvak komt, hoe moet ik dat adresseren? Kan dat überhaupt? 

Dat moet kunnen hoor! Ik heb in ieder geval wel een eigen postvakje. Maar je kan het ook naar het secretariaat van de desbetreffende faculteit sturen onder vermelding van de naam van de medewerker. Zij stoppen het dan wel in het juiste postvakje of zorgen dat het bij de juiste medewerker terecht komt. Grote hoeveelheden drukwerk en dergelijke laat ik bijvoorbeeld altijd bij het secretariaat bezorgen, t.a.v. [Naam faculteit]/[Mijn naam].

bewerkt door Pablo&Lola

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjewel, dan stuur ik het gewoon op, vind het ook weer zo wat om speciaal daarvoor heen te gaan in deze tijden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites