Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Je laatste gedachte...-topic 2020

Recommended Posts

3 minuten geleden zei Eefje:

Gewoon een exotische taal kiezen en daar veelvoorkomende namen uit kiezen? 

7 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Een SPSS bestand zelfs! Wauw, jij haalt in ieder geval alles uit je studie. 😂

HELP IK HEB DE CITATEN IN ELKAAR GEZET.

In elk geval: Ik heb wel eeeeeergens een lijstje liggen met de Spaanse varianten op de Fluffy, Nijn, Pluis namen etc 😂 weet alleen niet waar. Was o.a. Tambor, Pelusa (Stampertje, Pluis)

En ik was ooit van plan een afstudeeronderzoek te doen naar veelvoorkomende gezondheidsproblemen bij opvangkonijnen o.i.d. dus ik ben toen in overleg met een statistiek docent bepaalde data bij gaan houden, al ver voor het onderzoek plaats zou moeten vinden. Uiteindelijk niks mee gedaan, ik houd ook niet alles meer bij maar het is heel makkelijk om bepaalde gegevens uit te halen voor het jaarverslag (geslacht, gemiddelde tijd in de opvang, gemiddelde leeftijd etc.) dus de basis zet ik er nog steeds voor elk konijn in. En gelijk overzicht van alle namen 😄 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat zonde... Steker van de vriezer in de schuur zat er niet meer in...  Senk dat dr gast is is wezen schuren dat gedaan heeft. Helaas waren de bovenste en onderste la helemaal ontdooid en ik weet dus niet hoelang. Middelste la zat vol met maaltijden die strak tegen elkaar lagen en heeft zichzelf redelijk geïsoleerd. 3 maaltijden ontdooid maar nog wel koud dus die eten we morgen(voor vanavond al eten gister uit de binnen vriezer gehaald) helaas ook veel vlees moeten weggooien😢 koop bewust vaak bio 35% korting vlees om voor ons geld te besparen, voedselverspilling tegen te gaan en al helemaal.onnodig vlees weg te gooien. Dit stop ik dan meteen thuis in de vriezer. Nu dus als nog mega verspilling.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kruiden en specerijen namen:

Salie

Tijm

Rozemarijn

Anijs

Cayenne

Dille

Kamille

Kervel

Foelie

Lavas

Nigelle 

Vanille

Cassia 

Saffraan 

Marjolein 

Kaneel

Kokos

Laos

Venkel

Peper

Jasmijn 

Dragon

Enz.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Whaaa, way een verschrikkelijke app is die nieuwe bibliotheek app. Man man man wat slecht. Sinds de lancering zijn al al diverse problemen. Valt zomaar uit, je kan niet door of terug spoelen in een hoofdstuk wand dan gaat hij naar t volgende hoofdstuk. Als je hem opnieuw opent ben je ook ineens een hoofdstuk veder....

Maar sinds de update begint hij als ik muziek luister of gebeld word spontaan t boek af te spelen. Super irritant!

• Haha 1
  • Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Whaaa, way een verschrikkelijke app is die nieuwe bibliotheek app. Man man man wat slecht. Sinds de lancering zijn al al diverse problemen. Valt zomaar uit, je kan niet door of terug spoelen in een hoofdstuk wand dan gaat hij naar t volgende hoofdstuk. Als je hem opnieuw opent ben je ook ineens een hoofdstuk veder....

Maar sinds de update begint hij als ik muziek luister of gebeld word spontaan t boek af te spelen. Super irritant!

Klopt die is heel slecht, die luisterbieb loopt 100 keer vast voordat ik een boek aan krijg. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helemaal mee eens. De nieuwe app van de bieb is een drama. 

Ik luister zelf een luisterboek voor het slapengaan en zet dan de timer. Dat stomme ding stopt nu al als mijn telefoonscherm op time-out gaat. Na 3 minuten begint het luisterboek opeens weer, om dan na 2 minuten weer te stoppen en dat blijft zo doorgaan. Enorm frustrerend! Ik heb al meerdere klachten gestuurd, maar de enige reactie is dat men eraan werkt. Als ik het goed begrepen heb, dan hebben ze al een tijdlang met een bètaversie van de app gewerkt. Hoe kan het dan nog altijd niet functioneren en waarom gooi je dan de bestaande apps eruit als je weet dat je nieuwe app nog niet goed functioneert? En dan hebben we het nog niet over alle boeken die opeens spoorloos verdwenen zijn in de nieuwe app. Echt een gevalletje kansloos!

Misschien vallen de berichten over deze app eerder in het klaagtopic btw :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het zo leuk om naar Gijs te kijken als hij bezig is! Hij is een soort van grote dikke bolle bewegende pantoffel 🥰

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Evee:

Ik kijk ook graag naar Gijs 🥰

Haha ik hoop dat je bij jouw Gijs niet de associatie hebt met een dikke bewegende pantoffel 😆

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kom net onder de douche vandaan en nu ruik ik heerlijk naar Amsterdam-scrub van de Rituals. Om het af te maken ook maar meteen ingesmeerd met de bodycreme van de Amsterdam lijn van Rituals. Heerlijk luchtje ❤️  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op 5-10-2020 at 11:39 zei Eefje:

Hij is een soort van grote dikke bolle bewegende pantoffel 🥰

Vroeger hadden we twee poezenbroertjes die niet uit elkaar te houden waren voor anderen en die noemden we "de toffels", omdat ze graag op je voeten lagen (en gemeen in je tenen beten). Ze luisterden ook als je riep "Toffels, komen jullie?". 

Lukt het al een beetje met het lijnen van Gijs, die dikke pantoffel van je? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei JokeC:

Vroeger hadden we twee poezenbroertjes die niet uit elkaar te houden waren voor anderen en die noemden we "de toffels", omdat ze graag op je voeten lagen (en gemeen in je tenen beten). Ze luisterden ook als je riep "Toffels, komen jullie?". 

Lukt het al een beetje met het lijnen van Gijs, die dikke pantoffel van je? 

Ja hij krijgt super weinig brokjes en niks extra's meer, dus in theorie zou hij af moeten vallen. Het is wel een beetje zielig, want betsy wordt savonds bijgevoerd. Als hij dat hoort maakt hij een keurig mooi zweefsprongetje de bank op, maar dan krijgt hij maar 1 brokje en gaan we hem aaien zodat hij weer snel weg gaat. Arm schaap

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

'schiet eens op met mij aannemen!!!!'

Een vriend van mijn man is er bij het bedrijf waar hij werkt achter mijn sollicitatie aan gegaan zodat ik daar aangenomen kan worden.

Is wel een 5-ploegendienst dan, maar dat maakt mij ondertussen geen 'billetjes' meer uit 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoop dat je dit keer meer geluk hebt, @BunnieHop! Zou fijn voor je zijn als je eindelijk weer aan de slag kunt gaan.

Mijn laatste gedachte: Vaarwel oud levensjaar! 👋🏻

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het zou echt héél fijn zijn ja. Ik ben er zowel fysiek als mentaal helemaal klaar voor en we willen weer eens wat leuks kunnen doen met elkaar of met z'n drieën, wat dan ook weer mogelijk is 😊

Hoe oud wordt je @Pablo&Lola?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites