Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Je laatste gedachte...-topic 2020

Recommended Posts

2 uur geleden zei MichelleloveElmo:

De barbapapa's, junglebook, trolls,

De barbapapa's vind ik niet echt geweldige namen 😅 junglebook wordt lastig denk ik, daar heb ik waarschijnlijk al het e.e.a. van gehad. Gisteren kwam er nog een Balou binnen, dat zal ook wel de 20ste Balou zijn of zo. (Ze heet nu Ruth)

1 uur geleden zei Bammyflurry:

Formule 1 achternamen van de coureurs? (zit mijn man toevallig naar te kijken 😬).

Dan heb je bijvoorbeeld; Albon, Kyvat, Russel, Lando, Lafiti, Bottas, Perez, Gasly, Vettel, Norris, Stroll, Leclerc, Sainz, Ocon...

Zitten wel leuke namen bij volgens mij.

Verstappen is wat minder leuk denk ik... Max kan weer wel, maar die heb je misschien al wel.

Wel leuke namen! Maar vooral voor rammetjes denk ik. Max uiteraard al gehad, volgens mij was dat één van de slangevoerkonijntjes!

1 uur geleden zei IreneM:

Watership down, of is dat te makkelijk? 😄

Hahaha wel heel leuk maar die is ooit al geweest! Fiver, Hazel, Holly, Clover, Pipkin had ik toen geloof ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Dollie:

Weet iemand nog een leuk namenthema? 

Snoepjes..? Chocolade (Twix, Rolo, Bounty, Snickers, Milkyway etc.), Skittles, Chupa Chup, Haribo, Oreo... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mevrouw heeft haar plekje alweer gevonden hoor! Betsy heeft inmiddels een meer hechte band met mijn vriend dan ik 🤔

IMG_20200927_192850.thumb.jpg.1f95f3a8bd4dbd8b24525784c6949af1.jpgIMG_20200927_192652.thumb.jpg.4a369dc3f25d8591dfc523f139668252.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Bammyflurry:

Formule 1 achternamen van de coureurs? (zit mijn man toevallig naar te kijken 😬).

Dan heb je bijvoorbeeld; Albon, Kyvat, Russel, Lando, Lafiti, Bottas, Perez, Gasly, Vettel, Norris, Stroll, Leclerc, Sainz, Ocon...

Zitten wel leuke namen bij volgens mij.

Verstappen is wat minder leuk denk ik... Max kan weer wel, maar die heb je misschien al wel.

Maar als ze dan een Lando Norris heeft moet ik hem/haar nog komen adopteren ook, ik ben fan😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Evee:

Maar als ze dan een Lando Norris heeft moet ik hem/haar nog komen adopteren ook, ik ben fan😂

Hier ook een formule 1 fan. Ik heb mijn cavia lang geleden Mika genoemd, naar Mika Hakkinen. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Eefje:

Mevrouw heeft haar plekje alweer gevonden hoor! Betsy heeft inmiddels een meer hechte band met mijn vriend dan ik 🤔

Wat een heerlijk konijn. Bedoel je dat Betsy het beter met je vriend kan vinden dan met jou of dat je vriend het beter met Betsy kan vinden dan met jou of dat Betsy het beter met je vriend kan vinden dan jij? 😁 Jullie hebben toch wel een goede stofzuiger of kledingborstel, hè, want zo kan hij niet de straat op....😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik bedoel denk ik dat Betsy zodra ze de kans krijgt bovenop mijn vriend ligt of strak tegen hem aan en de hele dag geaaid wil worden. Dat is bij mij toch wat meer afhankelijk van mijn stemming 😆. Ze doet het altijd bij degene aan die kant van de bank, soms ben ik dat, maar meestal mijn vriend, want ik claim de hoek altijd 🤭.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Dollie:

Weet iemand nog een leuk namenthema? 

Ik heb te veel Bassie & Adriaan gekeken de afgelopen tijd, dus ehhh.. Robin, Archibald Chagrijn, B2, B100, Vlugge Japie, Handige Harry, de Baron, Drommels, Drommels en nog eens Drommels? 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Het is hier zooooo koud

Hier ook. En omdat Beany binnen zit en morgen weer naar buiten gaat, wil ik ook niet de verwarming aandoen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Ik heb te veel Bassie & Adriaan gekeken de afgelopen tijd, dus ehhh.. Robin, Archibald Chagrijn, B2, B100, Vlugge Japie, Handige Harry, de Baron, Drommels, Drommels en nog eens Drommels? 😅

Hahhaha neeeeeeeeeeeeeeee als er iets is wat ik vreselijk vind is het Bassie en Adriaan! 😂 ik ga het snoepjesthema wel even onthouden maar het is nu niet zo handig, ik heb wel eens wat 'losse' snoepjes her en der gehad (recent nog Bonbon en Toffee 😄) dus als ik dan een lijst met namen maak moet ik van elke naam checken of ie al geweest is. (en ik heb het programma daarvoor alleen op mijn oude laptop staan)

Formule 1 ook niet handig nu want er zijn redelijk wat voedsters bij die deze week een naam moeten. (Volgens mij vier heren en vijf dames in totaal) Intussen zijn deze twee nog steeds naamloos:

ACtC-3dzf8fGnF1TXN4yYlY5s3mzZ2W5CMFKIUEu26Jg6y5fOltNJ8_uO3HTP8Np0_JpP1Em5Z60YdMXfnHr1HKKk6GSaSFeJ9jpZFyuDDUUPZmPC1Tn_pcPMMo-DqoZHVljBwk2vg8YBFx6u7ebWWQn9UxS=w1628-h915-no?authuser=0

bewerkt door Dollie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Namen van steden dan? Da’s hip, toch? Of bekende zangers/zangeressen uit de jaren 90/00? Madonna, Céline, Mariah, Whitney, Britney, Jennifer, Nelly, Christina.. Vrouwennamen zat, haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als namen thema de Bunnybunch leden? 😉 😂

De voor de hand liggende dingen heb je denk ik al gehad, bloemen, bomen, kleuren, landen, steden, schrijvers, vogels? Misschien cijfers (in een andere taal?)? Die zijn ook lekker neutraal qua ram/voedster.  Automerken, dansen (salsa, jive, tango etc?), planeten? diersoorten (muis, kip, wolf, beer), hipster-babynamen (daar passen wolf en beer ook wel bij), superhelden, vechtsporten? 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh ja steden is een leuke. Nog niet gehad, althans, als je de LCDP namen niet meerekent 😛 zijn natuurlijk ook steden. En wel de Amerikaanse staten gehad. Bekende zangers/zangeressen ook nog niet. Het is met zuolke dingen altijd even zoeken welke namen al geweest zijn wel. 

Bloemen/bomen inderdaad al e.e.a. van gehad (momenteel zelfs nog een Willow in de opvang 😁) diersoorten ook wel wat van gehad, niet echt als thema maar bijvoorbeeld net een Vos herplaatst en eerder al eens een Wolf. Dat zijn dan die ik uit mijn hoofd weet maar dat is met bijna 1000 helaas niet altijd meer haalbaar 

Ik vind het met dingen als seizoenen dan irritant dat ik het niet (meer) compleet kan doen want ik heb bijvoorbeeld Summer al gehad 😂 en in het Nederlands vind ik Herfst geen leuke naam. Maanden is ook wel leuk, al heb ik daar ook een paar al van gehad denk ik. June, May, August. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien TV series of films? Game of Thrones, Lord of the Rings, Harry Potter, etc. Of namen van goden/godinnen uit de mythologie (Romeins, Noors, Grieks)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dollie Houd je ergens bij welke namen je al hebt gehad? Lijkt mij echt vreselijk lastig om te voorkomen dat je een naam niet dubbel geeft met 1000 konijnen. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Namen van automodellen? Toen we het konijn van mijn dochter uit de opvang haalden, heette hij Punto. Daar hadden ze dus ook dat thema. Kadjar, Corolla, Ascona, Clio, Qashqai, Kuga etc. Oud en nieuw, er is genoeg! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lelijk Eendje, Kevertje, Strijkijzer, Lieveheersbeestje, Rugzakje, Wegluis, Snoek, Viper, Firebird.....😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Pablo&Lola:

@Dollie Houd je ergens bij welke namen je al hebt gehad? Lijkt mij echt vreselijk lastig om te voorkomen dat je een naam niet dubbel geeft met 1000 konijnen. 😂

Haha ja ik heb een SPSS bestand waarin ik diverse dingen bijhoud, waaronder de namen. Bij de meeste namen weet ik het wel en bij twijfel kan ik makkelijk even zoeken (nou ja, makkelijk, wel oude laptop uit de kast halen 😛 ). Slechts één keer onbewust een dubbele gehad en een paar keer een .. II gehad. Verschillende spellingen van dezelfde naam is ook prima, maar niet in hetzelfde jaar want dat wordt verwarrend. En als het konijn een achternaam heeft mag het ook (Guus en Guus Geluk bijvoorbeeld). 

bewerkt door Dollie
  • Vind ik leuk 2
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dollie:

Haha ja ik heb een SPSS bestand waarin ik diverse dingen bijhoud, waaronder de namen. Bij de meeste namen weet ik het wel en bij twijfel kan ik makkelijk even zoeken. Slechts één keer onbewust een dubbele gehad en een paar keer een .. II gehad. Verschillende spellingen van dezelfde naam is ook prima, maar niet in hetzelfde jaar want dat wordt verwarrend. En als het konijn een achternaam heeft mag het ook (Guus en Guus Geluk bijvoorbeeld). 

Een SPSS bestand zelfs! Wauw, jij haalt in ieder geval alles uit je studie. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites