Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Je laatste gedachte...-topic 2020

Recommended Posts

@JokeC dank je wel! Ben erg benieuwd wat er gevonden gaat worden. Denk dat ze foto’s zullen gaan maken, dus ze zal wel een roesje krijgen dan vermoed ik. Ik knijp ‘m wel een beetje, want ik denk dat het in de rug of heup niet goed zit. En wat dan..? Ik vind haar, in vergelijking met Kliko, ook maar weinig spiermassa hebben. Beiden zijn geen fan van aanraken maar je kan het wel zien. Spook ziet er veel ‘knokiger’ uit dan Kliko. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, dat snap ik dat je ongerust bent. Eerst maar afwachten of de DA wat kan vinden morgen. Je kunt het vragen of Spook te knokig is of dat het voor haar normaal is. Heb je het idee dat ze eerst minder knokig was? Dat is wel belangrijk om te melden dan. Heb je de indruk dat ze bepaalde bewegingen die ze eerst wel maakte nu niet meer maakt? Kan ze op haar achterpootjes "mooi zitten"? Springt ze? Maakt ze binkies met zo'n draaiing in de lucht van haar rug? Rekt ze zich nog helemaal uit (voorpootjes naar voren, achterpootjes naar achteren, koppie omhoog)? Rent ze met een rotvaart om ineens een bunnyflop te maken? Van die dingen vertellen jou en de DA misschien iets meer over waar het probleem kan zitten? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, ze maakt geen binkies, ik zie haar nooit gestrekt liggen maar altijd als een ‘bolletje’, maakt geen bunnyflop, rennen doet ze alleen bij etenstijd omdat Kliko dan achter haar aanzit, als ze in de wc of zandbak wil springen gaat dat vaak met moeite. Of ze nog mooi kan zitten weet ik niet, zal ik morgenochtend met voeren even uitproberen met een snoepje. 
Ik heb wel het idee dat ze nu knokiger is dan dat ze was. Eerst was het best een gespierd konijn en maakte ze ook veel rare sprongen. Nu is het net een ouwe taart, maar ze moet nog 2 worden... 😕

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Marjoleink:

Wat duurt een dag lang als je wacht op een telefoontje van de dierenarts!

Zeg dat wel, tijd vliegt behalve dan als je in spanning zit. 😒

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, hoor eens, @JacinthaBrehler, je bent niet uit hufterigheid of desinteresse niet naar de DA gegaan in de zomer. Als je vermoed had of kon hebben vermoed dat ze haar ruggenwervels gebroken zou kunnen hebben dan was je met loeiende sirenes naar de DA gegaan.  Als het een inschattingsfout is geweest dan weet je dat pas nu, achteraf dus. Maar hoe zat het ook al weer met "achteraf" en die koeienkont? 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei JokeC:

Ja, hoor eens, @JacinthaBrehler, je bent niet uit hufterigheid of desinteresse niet naar de DA gegaan in de zomer. Als je vermoed had of kon hebben vermoed dat ze haar ruggenwervels gebroken zou kunnen hebben dan was je met loeiende sirenes naar de DA gegaan.  Als het een inschattingsfout is geweest dan weet je dat pas nu, achteraf dus. Maar hoe zat het ook al weer met "achteraf" en die koeienkont? 😉

Dat is waar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei JokeC:

Is ze al thuis? 

Ja. Ze eet nog niet.

Ze heeft vanmiddag bij de dierenarts dwangvoer gehad. Ze mocht ook nog een nachtje blijven, maar ik had haar liever thuis. Dwangvoeren kan ik zelf ook wel, als het nodig is. Maar eerst trek ik alle lekkere hapjes uit de kast.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dus ze is nog niet in gevaar door lege darmen als ze bij de DA nog dwangvoer heeft gekregen toch. Goed idee, om haar te verleiden met lekkere hapjes, hihi. Hopelijk hapt ze toe. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Hoe gaat het nu @Marjoleink

Ze heeft gisteravond een paar lepeltjes dwangvoer gegeten. Ze lijkt nu iets fitter dan gisteren, maar ze eet nog niet. Straks eens kijken hoe ik de pijnstilling er in ga krijgen, hopelijk scheelt dat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pff moeeee, en geen zin om te sporten.. net geen lekkere planning vandaag. Of eigenlijk raar geslapen omdat mn vriend er om 17 uur uit moest en daarna een tijd niet meer geslapen en daardoor te lang in bed gelegen omdat ik rond 8e nog weer in slaap gevallen ben

bewerkt door MichelleloveElmo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dollie:

Weet iemand nog een leuk namenthema? 

Formule 1 achternamen van de coureurs? (zit mijn man toevallig naar te kijken 😬).

Dan heb je bijvoorbeeld; Albon, Kyvat, Russel, Lando, Lafiti, Bottas, Perez, Gasly, Vettel, Norris, Stroll, Leclerc, Sainz, Ocon...

Zitten wel leuke namen bij volgens mij.

Verstappen is wat minder leuk denk ik... Max kan weer wel, maar die heb je misschien al wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites