Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Je laatste gedachte...-topic 2020

Recommended Posts

Heb idd contact opgenomen met dhl. Als je in je ad heb staan verzenden eigen risico is dat ook zo, anders is het ook als particulier jou risico. Maarja, toon dat nu maar eens aan. Ik heb t uitgebreid en goed ingepakt en de doos is ook nog heel, hoogstens in de hoek kapot maar dat is niet te zien op de foto. Dus snap er niks van. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Eefje:

Ik word altijd zo zenuwachtig van VakantieVeilingen pfff

Misschien suf, maar wat zijn dat eigenlijk en waarom word je er zenuwachtig van? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei JokeC:

Misschien suf, maar wat zijn dat eigenlijk en waarom word je er zenuwachtig van? 

VakantieVeilingen is een site waar je kunt bieden op bijv. Uitjes, etentjes, vakanties en spullen 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar ik stress van krijg is dat je moet wachten tot de laatste paar seconden, dan gaat iedereen die het echt wil hebben bieden en dan moet je precies op tijd met het hoogste bod komen. Ik krijg daar echt hartaanvallen van man

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja zeker, je moet als laatste bieden, anders heb je hem sowieso niet, dan gaat iemand er 1 euro overheen en grijp je mis. Toen ik nu ging bieden op die topper stond hij op 20, ik bood 25 in de laatste seconde en in de laatste vijf seconden hadden anderen ook alweer geboden, maar net iets minder. Ik bied daarom meestal net een euro of 3 meer dan wat ik verwacht dat anderen doen in die laatste tellen, dan heb ik maar 1 hartaanval moment. In dit geval hebben ze een soort van magazijn verkoop van een aantal van die toppers, dan zetten ze bijvoorbeeld op een avond 20 veilingen van hetzelfde achter elkaar online. Als je echt iets wilt hebben moet je er dus even voor gaan zitten en dan lukt het uiteindelijk altijd wel. Wel goed in de gaten houden dat je niet teveel betaalt. Soms zie ik dingen voor prijzen weg gaan waarvoor je ze ook in de winkel kunt kopen. En dan betaal je nog extra verzendkosten en administratiekosten. Dat is niet zo slim natuurlijk, maar veel mensen trappen daar wel in. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vader scoort daar ook altijd overnachtingen en horloges. Hij bied sochtends heel vroeg, dan zijn er maar weinig gegadigde. Wel uitkijken dat je niet meer bied dan de normale prijs. Dit klinkt logisch maar ik heb wel eens eftelingkaartjes weg zien gaan voor meer dan de originele prijs bij het park. 😒

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Francisca:

Was dwangvoer van brokjes aan het maken. Vind mijn blender niet zo leuk 🤔

Tip: onderin de zak van de brokjes zit een heleboel gruis. Water erbij en je hebt dwangvoer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Marjoleink:

Tip: onderin de zak van de brokjes zit een heleboel gruis. Water erbij en je hebt dwangvoer.

Dat was te weinig 😞

13 minuten geleden zei JokeC:

Helpt in heet water laten wellen van brokjes niet als je niet genoeg gruis hebt?

Nee heb ik ook wel geprobeerd maar duurde langer dan een dag en dan is het niet meer zo lekker denk ik.

9 minuten geleden zei Eefje:

Zeker wel, vaak gedaan met ss. 

Ik heb beaphar care+ senior, misschien zijn dat hardere brokjes.

Het is uiteindelijk wel gelukt toen ik er water bij deed en hij vond het lekkerder dan de normale dwangvoer.

Maar ik had nog een proefzakje via Bunnybunch met andere brokjes en die kan hij wel goed eten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Care plus is lastig, ik heb het fijn gestampt toen en dat werkte wel. Gelukkig vond hij het niet lekker 😂 was heel veel werk. Maar goed in geval van nood kun je er zo wel prima een papje van maken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn laatste gedachte: Hubbeltje wordt ook al een mannetje van middelbare leeftijd...

Wat viel mij net op? Zijn teentjes worden een beetje grijs... Oké, hij is inmiddels ruim 6 jaar, dus niet meer piepjong.

Hij is effen zwart, dus grijze haartjes vallen sneller op, maar die charmante teentjes waren mij nog niet eerder opgevallen. Maar het ziet er wel super cute uit... 

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Bammyflurry:

Mijn laatste gedachte: Hubbeltje wordt ook al een mannetje van middelbare leeftijd...

Wat viel mij net op? Zijn teentjes worden een beetje grijs... Oké, hij is inmiddels ruim 6 jaar, dus niet meer piepjong.

Hij is effen zwart, dus grijze haartjes vallen sneller op, maar die charmante teentjes waren mij nog niet eerder opgevallen. Maar het ziet er wel super cute uit... 

Het valt mij ook altijd op bij Artemis als ze naar haat wintervacht. Weet niet of er echt veel kleurverschil in zit of dat het door de langere haren meer opvalt, maar ze lijkt dan altijd een stuk grijzer dan in de zomer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh jee wat heb ik gedaan?! Heel fanatiek de schuur leeggeruimd en schoongeveegd (want overal lag hooi 😅). Maar nu begint het al te schemeren, en ben ik eigenlijk al op, maar moet ik alles nog terug inladen. Even een korte pauze, en dan nog maar even doorbikkelen. Kan het moeilijk de hele nacht buiten laten staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites