Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Je laatste gedachte...-topic 2020

Recommended Posts

Op 31-8-2020 at 00:37 zei Marjoleink:

Klein foutje: ik heb nog laat Criminal Minds zitten kijken en nu kan ik niet slapen.

Ik ❤️ Criminal Minds. Zó jammer dat die serie gestopt is... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Ik ❤️ Criminal Minds. Zó jammer dat die serie gestopt is... 

Zondag is seizoen 15 begonnen, die heb ik nog niet gezien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Koosje:

Doet het zeer dan?

Neehoor, ik vind de test meevallen. Maar het gedoe erom heen vind ik vervelend: ziekmelden, thuisblijven, en in dit geval hopen dat onze vakantie volgende week gewoon door kan gaan. Gewoon de spanning. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach ja, die rompslomp eromheen maar het gaat je vast en zeker lukken.
#ZETTUMOP@Okki 🙂

bewerkt door Koosje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Marjoleink:

Zondag is seizoen 15 begonnen, die heb ik nog niet gezien.

Ik had seizoen 14 ook nog niet gezien, dus ik baal er nogal van dat ze halverwege stopen met dat seizoen uitzenden en dan verder gaan met seizoen 15... Heb seizoen 14 maar op dvd besteld nu. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Koosje:

Ach ja, die rompslomp eromheen maar het gaat je vast en zeker lukken.
#ZETTUMOP@Okki 🙂

Dank je Koosje!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Okki

Wondroos is op zijn retour.

Wel heb ik loop-opstart problemen.
Stilstaan is ook een "not done" voor mijn onderbeen, te lange druk op het been kan ik niet verdragen.

Vakantie is gecanceld.

Misschien dat we maandag, dinsdag en woensdag alsnog een paar daagjes weg kunnen maar dan moet ik mij wel fatsoenlijk kunnen voortbewegen.

Geleidelijk aan gaat het wat beter maar er zit ook vocht in het been wat nogal hinderlijk is..

bewerkt door Koosje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Koosje fijn dat de wondroos op zijn retour is in ieder geval. Hopelijk lukt het om volgende week toch weg te gaan. Beterschap!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor morgen t/m maandag hebben we Texel ook gecanceld.

Ik loop weer wat beter dan gisteren.

Vanmorgen voor het eerst weer een stukje auto gereden.

Ook dat ging goed.

Nu houden we nog de mogelijkheid open om maandag t/m woensdag nog een paar daagjes weg te kunnen maar dat bekijken we aankomend weekend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat jammer @Koosje!

De uitslag van mijn coronatest was vannacht al binnen, gelukkig negatief. Nu zitten we nog steeds te wachten op die van mijn man. Hij is drie uur later getest dan ik, maar de testuitslag is nu al 13 uur later.  

bewerkt door Okki

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Okki:

Wat jammer @Koosje!

De uitslag van mijn coronatest was vannacht al binnen, gelukkig negatief. Nu zitten we nog steeds te wachten op die van mijn man. Hij is drie uur later getest dan ik, maar de testuitslag is nu al 13 uur later.  

Spannend. Mijn moeder kent ook iemand die weer iemand kent die 8x die test heeft laten doen. 5x positief en 3x negatief. Dus zo'n test is niet altijd betrouwbaar. Heb je veel last van de klachten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Francisca:

Spannend. Mijn moeder kent ook iemand die weer iemand kent die 8x die test heeft laten doen. 5x positief en 3x negatief. Dus zo'n test is niet altijd betrouwbaar. Heb je veel last van de klachten?

Ook mijn man negatief gelukkig! We waren verkouden, maar dat is nu al een heel eind over!

bewerkt door Okki

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Iets kapot aan gekomen na verzending via marktplaats en snap niet hoe. Super goed ingepakt. Was van erg dik glas, op vermeld breekbaar. Bijna t gevoel dat t niet beviel en dat bewust kapot gemaakt is🙄. Nu wil ik daar ook niet vanuit , maar dat ging wel door mn hoofd. Niet gekozen voor verzekerd natuurlijk.... En dan nu de vraag hoe ik dit ga oplossen....euhhh.. geen idee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet hoe het wettelijk zit maar ik dacht eigenlijk dat verzenden bij particuliere verkoop het risico van de ontvanger is? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij kwijtraken is het risico voor degene die voor de verzendmethode heeft gekozen. Bij breuk ligt het denk ik net even anders, aangezien de verzender het heeft ingepakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites