Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Je laatste gedachte...-topic 2020

Recommended Posts

Ik was het helemaal niet van plan, maar snap wel dat het nogal "eenheidsworst" is met al die anonieme vaak dezelfde letters als avatar dus nu een unieke avatar.  😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We hadden hier nog niet genoeg gedoe en zorgen.. m'n vriend zit ziek thuis. Verhouden en koorts. Hij gaat zich dus morgen laten testen. We hebben zou ouders gevraagd boodschappen te doen, maar hoe we t moeten doen als hij positief blijkt... We hebben geen mega huis en ook maar 1 slaapkamer en 1 bed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jemig, dat is schrikken. Je kunt niets anders doen dan de uitslag afwachten en de richtlijnen opvolgen. Veel sterkte met de zenuwen in bedwang houden, ik ga duimen voor jullie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga voor jullie duimen @MichelleloveElmo

Net m’n wekker gezet. 6.30 uur. Dat is vroeg voor als je al sinds weken dat ding niet heb hoeven zetten. Dus mijn laatste gedachte is dat ik mezelf morgen een halve hartverlamming ga schrikken als dat ding afloopt 😶

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nja, is nog geen paniek hier ofzo, maar het is t zoveelste de laatste tijd. Gelukkig gaat hammie wel iets beter. Alleen zijn we beide, maar vooral ik gewoon mentaal op. Wil gewoon even niks, geen gekke dingen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei MichelleloveElmo:

We hadden hier nog niet genoeg gedoe en zorgen.. m'n vriend zit ziek thuis. Verhouden en koorts. Hij gaat zich dus morgen laten testen. We hebben zou ouders gevraagd boodschappen te doen, maar hoe we t moeten doen als hij positief blijkt... We hebben geen mega huis en ook maar 1 slaapkamer en 1 bed. 

Volgens mij moet je toch samen in quarantaine als hij het blijkt te hebben, omdat je over het algemeen als partners toch de afgelopen tijd geen afstand gehouden hebt / knuffelt / samen in bed slaapt enz. Dan moet jij dus ook thuis blijven, als hij het hebt, mag je dus ook niet werken enz. 

Maar hopelijk is het gewoon een verkoudheid en geen corona! Beterschap in ieder geval!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De dame aan de telefoon kon mij hier geen concreet antwoord op geven. Zelf was ik vannacht ook verkouden en last van m'n keel dus ik word morgen getest. Ook de uitslag van m'n pols binnen, waarschijnlijk scheurtje in een peesje dus moet veder onderzocht worden. Daar heb ik maandag een afspraak voor. Als ik dan nog geen uitslag heb of hij is positief bij mij en/of mijn vriend ga ik uiteraard niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Balen Michelle, hopelijk loopt het allemaal met een sisser af en is het gewoon een griepje. 

Mijn laatste gedachte: rozemarijn ruikt zo lekker, ik zou willen dat ik altijd in een wolkje rozemarijn kon leven ❤️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Soms mis ik t zo erg dat ik weinig vrienden heb/geen vriendinnen... Nogal teleurgesteld in een actie van m'n vriend en zou er heel graag even uit gaan naar een vriend(in) in de buurt. Zat te denken om maar gewoon ergens heen te gaan anders, maar heb geen bh aan en krijg met mijn pols die ook niet vast. Diegene die ik wel aan krijg zitten in de was(hele flexibele sportbeha's) zonder bh is echt lopen oid voor mij niet prettig. Tmi i know  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je even wil spuien mag je appen natuurlijk Michelle! Niet hetzelfde maar toch. Hoef je tenminste geen bh voor aan 😂

bewerkt door Dollie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn laatste gedachte: morgen de huisarts maar eens bellen. Heb drie weken geleden ‘iets’ met m’n middelvinger gedaan (geen idee wat) en sindsdien kan ik er bijna niks meer mee. Zit al drie weken in de buddy-tape, dat heb ik zelf maar even gedaan in de hoop dat het met rust over zou gaan maar het werkt niet. Sterker nog, het wordt alleen maar erger. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3-8-2020 at 13:00 zei Lienappelsien:

Ah, nu begrijp ik waarom sommige BunnyBunchers opeens een ander ‘gezicht’ hebben! Haha Ik was gewend aan een groene M bij Mira en een rozige J bij Joke (en zo nog een aantal), tot ik net in topics zag dat zij allebei opeens een foto als schermafbeelding hadden. Ik dacht al, zouden ze het hebben afgesproken? 

Nu moet ik even opletten om jullie te herkennen 🤣 Maar foto’s zijn natuurlijk leuk! Die snoet bij Mira is ook echt heel leuk!

Haha, ik zie dit topic nu pas (lees meestal alleen de konijngerelateerde topics) maar ik dacht precies hetzelfde. En omdat @Mira11 en @JokeC ineens een foto hadden heb ik toen zelf ook maar een avatarfoto geplaatst. 🤣

• Vind ik leuk 1
  • Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoor een reclame op de radio van een juwelier  " schat wil je met me trouwen?" En dan als reactie "dat hoef je toch niet te vragen!"

Ben ik de enige die dat raar vind? Of iemand wil trouwen is volgens mij toch wel een van de dingen in het leven die je juist wel vraagt en bespreekt met elkaar ?!?! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, elke keer als ik die reclame hoor irriteer ik me daaraan.

Zelfs als je al 100% zeker bent van het antwoord, zoals mijn vriend en ik, wil je toch dat echte aanzoek. Dat was voor mij een teken dat mijn vriend (inmiddels verloofde dus) er ook echt klaar voor was. Toen zijn zus 3 jaar geleden trouwde begon hij er al over, wat hij wel en niet op zijn bruiloft zou willen, en zo zijn we er de afgelopen jaren ook wel vaker mee bezig geweest, maar dat dromen/speculeren is toch wat anders dan het echt concreet maken. Daarom was ik zo blij met het aanzoek, dat hij echt klaar was voor die stap. Maar hij had niet langer moeten wachten, want dan had ik hem gewoon gevraagd 😉 Dus ook daarin zaten we op 1 lijn, dat dit het goede moment is voor die stap. 

Die vervelende reclame is overigens geen reden om niet bij die zaak de trouwringen te halen, hun actie van 2e trouwring gratis is wel erg aantrekkelijk, dus ga daar toch binnenkort een afspraak maken 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hebben het toen wel samen besloten, maar hij heeft mij niet gevraagd (en ik hem ook niet).

Maar ik vind dat inderdaad een rare reactie. Als hij het niet vraagt, dan weet hij toch ook niet zeker of ze wel wil?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het idee van man die het moet vragen juist een beeetje ouderwets maar 'dat hoef je toch niet te vragen' vind ik wel een vreemde reactie ja 😅 wat had ie dan moeten doen, mededelen: Schatje, wil je 9 februari even vrijhouden, want dan gaan we trouwen xD luister overigens nooit naar de radio dus ik ken de reclame verder niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb mijn man ten huwelijk gevraagd.  Zijn ouders (die wel getrouwd zijn) vonden hun bruiloft verschrikkelijk, een verplichting opgelegd vanuit de ouders. Dat heeft hun gezin dus ook zo meegekregen, "trouwen is nergens voor nodig" . Ik wilde echter wel graag trouwen, en besloot dus dat als het er van moest komen, ik hem maar moest vragen 😄 Dat heb ik dus gedaan. 

Ik had geen idee of hij ja zou zeggen, maar gelukkig deed hij dat wel. Inmiddels zijn we al 5 jaar getrouwd. Ik heb nog wel eens gevraagd of hij ooit, als ik het niet gevraagd had, mij gevraagd zou hebben, maar zijn antwoord was dat het niet iets was wat in hem op zou komen, hij vind het niet belangrijk, dus nee, hij zou mij niet gevraagd hebben 😂 

Maar ik geloof toch niet dat het goed gevallen was als ik opeens had medegedeeld op een dag van "We moeten om 2 uur nog even naar de gemeente want dan trouwen we.", in plaats van het vooraf te vragen  😂  Gelukkig ben ik niet de enige die het een hele vreemde reclame vind. Maar goed, juist daardoor blijft het misschien wel hangen, dus het is ook een tactiek om bekendheid te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken de reclame niet, maar het lijkt mij inderdaad wel iets wat even besproken moet worden ja 😂 Maar goed, zo'n officieel aanzoek hoeft natuurlijk niet per se.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarschijnlijk bedoelen ze het gewoon als een 'ja, natuurlijk wil ik met je trouwen'. Maar zeg dat dan 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb net de speech van Obama gekeken. Wat is dat toch een prachtige integere man. Wat een contrast met Trump. Niet te geloven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hem zelf niet gezien, maar keutels en urine in m'n voorraadkast... En een aangevroten pak beschuit. Dus alles er uit en aan t schoonmaken. Normaal al een werk, maar met een zere pols al helemaal. Er lagen al geen open verpakkingen los, maar beschuit hebben ze ook door de verpakking heen gelnaagd. Nu zoveel mogelijk in plastic bakken gedaan. Alleen ben ik nu kapot... En staat m'n huis op z'n kop. Zit alleen dat hij mogelijk achter t beschot gekropen kan zijn... En daarmee eigenlijk overal in huis. Veder niks meer gevonden aan keutels maar ja... Je weet t nooit. Ook ongeveer nog de enige in de straat met een tuin ipv een schoolplein, dus snap wel dat ze hier zitten. Morgen dus maar kijken of er weer nieuwe keutels liggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites