Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Je laatste gedachte...-topic 2020

Recommended Posts

Dit is een slowchat topic waar je gezellig met je mede forumleden kan kletsen over vanalles en nog wat.
Dit is niet het topic voor klachten of jippies... gewoon waar denk je aan op dit moment?

- Specifieke konijnenonderwerpen horen in het daarbij behorende forumonderdeel thuis

- Wees aardig voor je medeforummers, de forumregels gelden ook in dit topic!

- Discussieren over een onderwerp hoort zonder dat je elkaar op de persoon aanvalt.

- Denk er wel aan dat alles wat je op internet zet, niet alleen op bunnybunch, openbaar is. Denk dus na voor je iets over je privéleven post of je dit wel met de wereld wil delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Married at first sight... Ik vind dat toch zo'n leuk programma. Als ik nu nog vrijgezel was geweest, had ik eraan meegedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kijk het elke keer, vind het echt geweldig. Helaas hebben we binnenkort geen internet en tv meer thuis, dus kan veel afleveringen van dit seizoen niet meer kijken 😭

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Deeskuh88:

Kijk het elke keer, vind het echt geweldig. Helaas hebben we binnenkort geen internet en tv meer thuis, dus kan veel afleveringen van dit seizoen niet meer kijken 😭

Dan kom je gezellig hier kijken😂 kan je meteen met Pluisje knuffelen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Deeskuh88:

Hoezo niet? Zo afgelegen woon je toch ook weer niet? En stromend water, heb je dat wel? 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Marjoleink:

Hoezo niet? Zo afgelegen woon je toch ook weer niet? En stromend water, heb je dat wel? 🤣

Haha, jawel hoor 😛 Maar abonnement van de vorige bewoners loopt donderdag af en ons nieuwe abonnement wordt pas eind januari aangesloten. Dat kon niet eerder.. Dus we hebben een week of 2 geen internet (wifi), geen tv en geen vaste telefoon. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die tv en telefoon kan ik die tijd wel zonder. Jammer van MAFS, maar dat is via internet ook terug te kijken. Het vervelende is echter dat we ook geen wifi hebben. Wel een (nieuwe) mobiele telefoon, maar denk dat onze databundels streamen niet zo leuk vinden 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op mijn werk ben ik vandaag benaderd of ik ploegleider bhv wil worden. Ik weet het niet. Ik heb een verlopen bhv certificaat, maar ik ben als de dood voor brand. En ik, leider? Grapje zeker... Ik ben geen leider.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben blij om weer lekker thuis te zijn 🙂 Reizen was geweldig, maar je eigen bed, douche, vertrouwde ontbijtje, huisdieren... heerlijk! 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Evee:

Ik ben blij om weer lekker thuis te zijn 🙂 Reizen was geweldig, maar je eigen bed, douche, vertrouwde ontbijtje, huisdieren... heerlijk! 😅

Wat herkenbaar

Vakantie is leuk maar stiekem niks zo fijn als je eigen bed en beestjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Was vandaag aan het werk. Werk tijdelijk op een ijsbaan hier op emiclaer. Een gezellige boel. Jong en oud komen er schaatsen, gezellige vrijwilligers van 13 tot 80 jaar oud en de beveiligers. Ook altijd in voor een lolletje, vooral als er eentje onderuit gaat😂😂 (sorry... Maar je zit vast niet op bunnybunch) 

Maarja, ijs is glad. En je hebt van die ukkies die nog niet zo goed kunnen schaatsen. Als die dan voor je gaan schaatsen en vallen dan ga jij ook, of je moet heel veel geluk hebben. Nou kan ik redelijk schaatsen (prima remmen, pootje over en op een fatsoenlijk tempo) maar springen over zo'n ukje heen is nog niet helemaal ontwikkelt. Lig nu op de bank met pijn in mijn rug. Had de bhv'er er anders wel even naar kunnen laten kijken, maar die was druk met wat problemen op emiclaer. (er hangt heel wat rond op koopavond) nu dus maar effe rustig aan doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Evee:

Dat is het leuke aan vakantie, heerlijk om even uit de sleur te zijn. Soms moet je dingen even missen om ze weer te waarderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mn laatste gedachte: ik wil naar huis... Naar mijn kinderen en Nijntjes. Heel de winkel is al uren leeg, alles op kantoor/magazijn is gedaan.

Ik moet nog tot 18.15 en het ergste is dat mijn collega vertelde dat vanaf komende week deze dienst maar tot 15.30 duurt omdat ik dan ergens anders werk 😆😬

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn laatste gedachte is dat ik volwassen wil zijn... Echt, gadverdamme, ik ben depressief. En ik heb dat nu tegen iemand gezegd. Zag ik hem vandaag en hij zei wat en gaf me een kus🤢 echt gadverdamme. Er zijn heel wat pedo's in deze wereld, en ik ken er al te veel... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Dat ik honger heb en die pizza in de oven wel errug lekker ruikt 🤤😋

smaakt ie? 

mijn gedachte...

Dat het nog veel te lang duurt voor m’n vriend thuis is en de pizza’s de over in in kunnen...

dat ik maar even aanneem dat de pizza’s de oven in gaan en we niet gaan koken 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Eet iedereen pizza vandaag?😂 Hier zit ie ook in de oven. 

Nee hoor, wij waren bij de mac😂😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites