Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

Wooow @MichelleloveElmo dat ziet er top uit!! Welke stiften van de Action zijn dit? Ik knutsel ook veel maar deze ken ik geloof ik nog niet... 

Mijn JIPPIE: ik heb m’n beste vriend vanmiddag blij gemaakt. Heel blij zelfs. Zijn koptelefoon was al een behoorlijk tijdje aan vervanging toe maar hij had het geld niet voor een nieuwe. En hij gebruikt het ding enorm veel. Ik heb hem vandaag een nieuwe Beats by dr. Dre draadloze (Bluetooth) koptelefoon gegeven. Hij was helemaal in tranen van het cadeau ❤️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit zijn de aqua markers. En ze hebben nu ook andere twin markers met brush tip🥰 wel even goed opletten ze hebben ook nog met zo'n platte kant. Maar die met brush tip kleuren zooo fijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaaf gedaan, Michelle! Volgens mij heb ik nog wel veel cd-hoesjes liggen.. Van die ooit zelf gebrande zooi waar ik nu niks meer mee doe. Als je ze wilt, laat het me dan maar weten! Ga ik daarna boven tellen hoeveel het er zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Deeskuh88:

Gaaf gedaan, Michelle! Volgens mij heb ik nog wel veel cd-hoesjes liggen.. Van die ooit zelf gebrande zooi waar ik nu niks meer mee doe. Als je ze wilt, laat het me dan maar weten! Ga ik daarna boven tellen hoeveel het er zijn.

Thanx! Dat kan best interessant zijn! Ik zou er 40 nodig hebben als ik goed geteld heb. Wat wel belangrijk is dat je dus op de kopse kant zelf iets on kan doen. Als je snapt wat ik bedoel. Omdat ik daar dus een stukje papier met de kleur van de stift in doe. Bedankt dat je wil kijken☺️

bewerkt door MichelleloveElmo
Rekenen is moeilijk 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben eindelijk toch maar begonnen met het schildpaddenverblijf buiten.

Hout voor de konijnen kan ik voorlopig niet halen, en wil ze niet extra stress geven met mijn buren die nu de badkamer compleet aan het slopen zijn.

Ik ben best blij met mijn grote zandbak nu 😄

Alleen nog 200 liter extra zand, graszaadjes, een hibiscus en het schildpadhuisje in elkaar flanzen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@JacinthaBrehler, ik heb 2 kolenbranders van bijna een jaartje, en een Russische vierteen schildpad van 11. En 20 juni komt daar een mannelijke Russische schildpad bij (namelijk die van mijn schoonzus, die wilde een beter huisje voor hem).

En dan niet te vergeten mijn 3 muskus schildpadden die alles onveilig maken in hun bak, haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een kapotte rug en wat werk later staat het grootste gedeelte in elkaar 😄

Het gras moet nog ff groeien en we moeten het schildpadden huisje nog in elkaar zetten.

maar eerst alvast een ren gedeeltelijk maken, anders zitten de nijnen erin te graven.

zit mogelijk nog wel te denken om misschien wat stenen ook erin te leggen om het wat natuurlijker over te laten komen voorzover het kan.

IMG_20200527_182422618.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Marjoleink:

Wat fijn! Hoe gaat het met haar?

Ze is er nog zeker niet hoor, maar ze houdt weer kleine beetjes eten binnen. Bloedwaarden blijven beetje bij beetje verbeteren. 

Ze kan weer zonder morfine en red zich met "normale" pijnstilling. Is weer stukken spraakzamer. 

Maar de komende tijd nog wel veel terug voor controles en zodra de alvleesklier helemaal weer rustig is gaan ze alsnog aan de slag met de gal. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei BunnieHop:

@JacinthaBrehler, ik heb 2 kolenbranders van bijna een jaartje, en een Russische vierteen schildpad van 11. En 20 juni komt daar een mannelijke Russische schildpad bij (namelijk die van mijn schoonzus, die wilde een beter huisje voor hem).

En dan niet te vergeten mijn 3 muskus schildpadden die alles onveilig maken in hun bak, haha.

Vet!!! Vooral die landschappen ❤️
Ik heb 1 muskusschildpad, een mannetje, herplaatser. Die met zo’n 50 visjes (Black Molly’s en guppy’s) in een bak van 1.20m zit. Volgens mij vermaakt meneer zich er prima. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gijs had last van zijn buikje, na telefonisch overleg met de dierenarts thuis behandeling gestart. Hij hield het even spannend, maar hij eet nu zelf weer wat en loopt weer rond. Zijn buik borrelt zo hard dat ik steeds denk dat het de buik van mijn vriend is haha! Met betsy en Frits hebben we dit zo vaak meegemaakt dat we alles wel herkennen, maar Gijs hebben we nog zo kort, het is dan wat lastig te lezen allemaal. Gelukkig gaat het de goeie kant op 😅🐰

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Vet!!! Vooral die landschappen ❤️
Ik heb 1 muskusschildpad, een mannetje, herplaatser. Die met zo’n 50 visjes (Black Molly’s en guppy’s) in een bak van 1.20m zit. Volgens mij vermaakt meneer zich er prima. 

Hoe doe je dat met de Black Molly's en guppy's? Die vermeerderen zich toch heel erg snel dacht ik. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Mira11:

Hoe doe je dat met de Black Molly's en guppy's? Die vermeerderen zich toch heel erg snel dacht ik. 

Ik denk dat die vermeerdering weggewerkt wordt door de muskusschildpad.

Maar of ik dat juist heb zal ik moeten vragen aan @JacinthaBrehler 😛

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Floppyears:

Ik heb een 8,5 en ik vond het echt een rotvak. Ik ben zo blij 😁

Gefeliciteerd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Floppyears:

Ik heb een 8,5 en ik vond het echt een rotvak. Ik ben zo blij 😁