Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

9 uur geleden zei Marjoleink:

Goed dat ze dat doen! Maar ik bedoelde eigenlijk van Knijn en Ko, want dat zit hier in de buurt.

Ik moest het ook even opzoeken, het is De Landerije in Roosendaal.

Ik weet het omdat vorig jaar een van de konijnen die ik op het oog had van de website, intussen gekoppeld was aan een ander konijn uit de opvang om naar een tuincentrum te gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wie had dat gedacht, Apollo zit gewoon lekker op blaadjes witlof te knabbelen 😁. Er lagen er twee in de groenteschotel vanochtend, en hij heeft ze allebei opgegeten!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jippie, ons ouwe katje eet eindelijk weer goed nadat 2,5 week geleden 7 kiezen zijn getrokken en de rest van het gebit is schoongemaakt. Ze lebberde daarna vrijwel alleen maar mousse, maar nu eet ze ook weer brokjes. En veel ook! Blij!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-5-2020 at 22:04 zei Marjoleink:

Goed dat ze dat doen! Maar ik bedoelde eigenlijk van Knijn en Ko, want dat zit hier in de buurt.

Op 12-5-2020 at 07:24 zei happy211:

Ik moest het ook even opzoeken, het is De Landerije in Roosendaal.

Ik weet het omdat vorig jaar een van de konijnen die ik op het oog had van de website, intussen gekoppeld was aan een ander konijn uit de opvang om naar een tuincentrum te gaan.

Ze hebben met meer tuincentra afspraken en daar konijnen zitten. Ook in de Welkoop in Elst, en ik dacht in nog een, maar dat weet ik niet zeker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eh...theezakjes is gebrek aan vet op twee specifieke plaatsen toch? 

Bij mij verdwijnen mijn billen als ik afval, en dat zou juist niet moeten vind ik.

Maar fijn dat het goed gaat!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Marjoleink:

Eh...theezakjes is gebrek aan vet op twee specifieke plaatsen toch? 

Bij mij verdwijnen mijn billen als ik afval, en dat zou juist niet moeten vind ik.

Maar fijn dat het goed gaat!

@Marjoleink,

Ik heb niet de goede genen voor een normale voorgevel, dus dat is hetgeen wat bij mij altijd weg zal trekken.

Mijn billen blijven juist wel redelijk op zijn plek zitten, die gaan er pas echt af bij 57kg of minder (en dat is al erg laag voor mij trouwens).

Officieel gezien zou het niet moeten kunnen dat de vrouwelijke randjes er af gaan, tenzij je een bodybuildster bent (vrouwen op podium zitten gemiddeld op 6/9% lichaamsvet, is tevens niet gezond, maar het is voor 1 dag).

En sommige vrouwen zoals ik heb daar een beetje pech mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb daar hele goede genen voor, ietsje minder was ook niet erg geweest. Ik moet zeggen dat mijn gewicht daar vrij weinig invloed op heeft. Ik kom al aan als ik naar een blaadje sla kijk, plus dat ik een aantal jaar geleden een eetstoornis heb gehad, waardoor ik enorm ben aangekomen. En ik het er door de betablokkers niet af kan sporten. De afgelopen anderhalf jaar heb ik helemaal niks kunnen doen vanwege een whiplash. Als ik pijnvrij ben mag ik weer gaan beginnen. Daar was ik bijna, maar toen werden alle behandelingen stopgezet. Vandaag de eerste weer gehad, dus nu gaat het hopelijk weer de goede kant op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Marjoleink:

Ik heb daar hele goede genen voor, ietsje minder was ook niet erg geweest. Ik moet zeggen dat mijn gewicht daar vrij weinig invloed op heeft. Ik kom al aan als ik naar een blaadje sla kijk, plus dat ik een aantal jaar geleden een eetstoornis heb gehad, waardoor ik enorm ben aangekomen. En ik het er door de betablokkers niet af kan sporten. De afgelopen anderhalf jaar heb ik helemaal niks kunnen doen vanwege een whiplash. Als ik pijnvrij ben mag ik weer gaan beginnen. Daar was ik bijna, maar toen werden alle behandelingen stopgezet. Vandaag de eerste weer gehad, dus nu gaat het hopelijk weer de goede kant op.

Ik herken het (van het aankomen naar het kijken naar een blaadje sla zoals je zo mooi zegt).

Ik heb een enorm slechte spijsvertering (ga bijv. maar eens in de week naar de wc, dus gebruik ik electrolyten om het wat sneller te maken).

Gelukkig ben je van je eetstoornis af gekomen!

En het klopt dat bepaalde medicatie het proces van afvallen enorm in de weg zitten, dan zijn het inderdaad de bètablokkers en anti-depressiva als voorbeeld.

Hoe was je behandeling vandaag gegaan? 

2 uur geleden zei Huntingmiew:

Vanavond weer zwemles met de oudste, daar was hij echt zo aan toe!

Begrijpelijk, ff energie kwijt kunnen.

Mijn man en ik zitten te wachten tot we weer mogen sporten 😞

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn bekken staat weer recht. En mijn nek doet gruwelijk pijn, dus daar is blijkbaar ook iets gebeurd. Ik reageer overal heel hevig op, en na een dag of 2 merk ik pas verbetering.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb sinds afgelopen Black Friday een Nintendo Switch waar ik heel blij mee ben (op m’n 34e 😎) en nou heb ik sinds een week een nieuw spel en dat is toch wel ietwat verslavend... Was de versie vroeger op de Gameboy al maar deze is net zo erg 🤣

Zo zit ik nu dus iedere avond na het eten een uur Kirby Star Allies te spelen. Mijn ‘JIPPIE-IK-MAG-WEER moment van de dag 🤣🤣🤣

Heb nog een aantal spellen niet eens uitgeprobeerd omdat ik eerst nogal verslaafd was aan Super Mario Kart, dus die andere spellen binnenkort ook maar eens gaan doen. In de verpakking zit nog Super Mario Odyssee, Mario Rabbids Kingdom Battle en Luigi’s Mansion 3  En volgens mij vergeet ik er nog 1 😶

Heb ook nog Donkey Kong Country Tropical Freeze, maar daar zit ik vast in een level dus die heb ik even weggelegd tot ik weer zin heb om die frustratie aan te gaan. En Kirby Battle Clash (gratis download) die al net zo verslavend is als de andere Kirby 😶😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij kochten een combodeal met Switch en Super Mario Osyssey, best een leuk spel 🙂 Vond het alleen jammer dat we het relatief snel uitgespeeld hadden, daar zijn de spellen eigenlijk iets te duur voor. Hou je ook van Pokemon? Let's Go Eevee/Pikachu en Sword/Shield zijn ook erg leuk 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het helpt als je gewoon niet zo goed bent in die spelletjes, dan speel je ze ook niet snel uit 🤣

Ik moest een peer-review schrijven. Ik zie er al een hele week tegenop, want wat heeft iemand nou aan mijn review terwijl ik nog maar acht maanden bezig ben met mijn studie. Maar eigenlijk ging het gewoon heel vlotjes. Ik heb een paar complimenten en een paar tips kunnen geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat je het nut van een andere invalshoek/andere blik ergens op ook niet moet onderschatten! Plus je leert er zelf van.

Ik moet er volgende week ook eentje schrijven en ik vind het nooit leuk dus ik snap je verder helemaal 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites