Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

Jippie!!! Mijn teddydwerg Olaf bijt nauwelijks meer. Hij komt uit de opvang en daar zeiden ze dat hij heel tam en lief was. Dat was hij ook maar hij beet in het begin wel 4/5 keer per dag. Hij beet niet door maar wel hard. 

Hulp gezocht bij een konijnendeskundige en aan de gang gegaan. Meestal gromt hij nu ipv dat hij meteen bijt. 

Het is een enorme lieverd, ik krijg regelmatig likjes van hem en hij gaat er helemaal voor liggen als ik hem aai. 

Liz en Olaf zijn hele dikke maatjes. Als ik ze samen zie liggen ben ik helemaal gelukkig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-3-2020 at 22:00 zei MichelleloveElmo:

😍😍 ik heb vier setjes van de bunny hand- en theedoeken van de HEMA gekocht en ze zijn zooo cute. Mn vriend moest lachen tien hij ze zag en noemde mij cute🥰😂

@MichelleloveElmo Bunny hand-en theedoek...? Die wil ik ook! Voor Pasen of zo..??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn moeder en ik (jep, 34 en nog thuiswonend) hebben vandaag eindelijk een klus van onze to-do-lijst af kunnen strepen:

- Tuin zomerklaar maken incl uitgraven van 3 boompjes en vervangen voor nieuwe  

Nu staan nog de vijver schoonmaken, de schuur opruimen (beide volgende week) en zolder opruimen op de lijst. Joepie.. ☹️🙄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je huis en tuin knappen wel lekker op van het thuiszitten.

Klinkt het gek als ik zeg dat ik blij ben om te horen dat je niet alleen woont? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

M’n moeder zorgt niet voor mij hoor. Dat laat ik niet toe 😉

Hooguit loopt ze eens in de week een blokje van 5 minuten met de honden of geeft ze Kliko en Spook eten in de ochtend als zij eerder wakker is dan ik. Maar daar blijft het bij 🙃

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites